13 Ağustos 2013 Salı

"TYSON'DAN DAHA GÜÇLÜYÜM"


Deontay Wilder son galibiyetiyle birlikte iyiden iyiye havaya girmiş gözüküyor.

Wilder'ın , 80'lerin sonu ve 90'lı yıllarda ağır siklete açık ara hükmetmiş olan vatandaşı Mike Tyson'a benzetilmesiyle ilgili yaptığı bu yorumu da çok dikkat çekeceğe benziyor.

"Bazıları beni gücümden dolayı Mike Tyson'a benzetiyorlar. Ama ben ondan daha güçlü olduğumu hissediyorum. Hem benim kollarım da daha uzun."

29 maçta 29 nakavt yapmasına rağmen karşılaştığı en ciddi rakibi Audley Harrison (veya Siarhei Liakhovich) olan Wilder'ın kendisini Mike Tyson'la kıyaslaması gerçekten şaşırtıcı. Ağır siklet için ancak 29 maç yaptıktan sonra aday olarak görülmeye başlanan Wilder'ın bu sözleri söyleyebilmesi için öncelikle üst düzey bir rakiple karşılaşmayı beklememesi , kendine güvenini gösterse de , boksun önde gelen figürlerinden olan Mike Tyson'a saygısızlık anlamına çekilebilir. Tyson'ın gücü ve gücünü katlayan seri kombinasyonları , ona en genç ağır siklet şampiyonu ünvanı getirdi ama Wilder için şu an bu tip bir başarı söz konusu değil.

Bakalım Deontay Wilder , bu lafının altında kalacak mı...

26 yorum:

  1. özgüven ve şımarıklık arasında gidip gelmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halk arasında söylediğimiz gibi el yumruğu yemeyen kendi yumruğunu balyoz zanneder Tyson kim sen kim daha zor maçın yok

      Sil
  2. Bu herif ne diyo ben anlamadım sen nere TYSON nereee :)

    YanıtlaSil
  3. Daha guclu olabilir ama daha iyi mi yakinda ortaya cikar.

    YanıtlaSil
  4. x

    söylediği şeyde bişe yok bu işin raconu bu, ben iyi bi pro boksör olsaydım kendimden iyi boksör olduğunu söylemezdim.

    YanıtlaSil
  5. tek yumrukta rakibi ko yapmada çok başarılı yıkamıyacı adam yok bence isabetli her yumruğunda. soru işareti çenesi sadece kondisyonuda çok iyi yakın döğüştede çevik ayaklarıda hızlı oldukça artık büyük oynamalı David haye wlademirden önce en ciddi rakip gözümde ..sezgin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kondisyon durumu için soru işaretleri var henüz 10-12 roundluk maçların son çeyreğini görmedi.

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Facede bir sayfa Wladimir Klitschko Vs Riddick Bowe sormuş kim alır diye Bowe un en iyi haliyle Klitschko nun halini karşılaştırsak kim kazanır? Ben Bowe Diyorum...

    YanıtlaSil
  8. Korkaklikta kapisir wlad ile bowe.hangisi daha korkak tartisilir

    YanıtlaSil
  9. x

    M. Ali vs Teofilo Stevenson?:)

    YanıtlaSil
  10. Jack Johnson (Anadol ) Vs. (BMW x5) Wladimir Klitschko

    YanıtlaSil
  11. dikkat çekmek için söylemiş hepsi o kadar
    kolun uzun olsa ne olur aklın yokki Tyson'la kıyaslıyosun kendini

    YanıtlaSil
  12. bu andaval mı tyson dan güçlü?

    YanıtlaSil
  13. Diyorum da bu herif kimi yendi ki Tysondan güçlü oldugunu söylüyor 1988 Larry Holmes gelse 40 yasındaki haliyle bunu döver :))

    YanıtlaSil
  14. Mevsim normallerinin üzerinde seyreden sıcak havalar hepimizi etkiliyor yayınla butonuna basmadan önce kullandığımız kelimeleri süzgeçten geçirmekte yarar var sanırım...

    YanıtlaSil
  15. Wladimir her türlü götürür.... bowe'nin en iyi halini falan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok goturemez sambocu..bowe bence daha iyi boksor..holyi yenmis adam.wlad kim.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. sambocu? Wlad kim mi? :D :D

      Sil
    4. Ben Bowe un 1993 1994-95 Riddick Bowe olsa şu anki Wladimiri yenebilir.Wladimiri küçük görmüyorum yanlış anlaşılmasın ama Bu herifte Riddick Bowe yani Holyfield i Nakavt eden iki boksörden biri(Digeri toney ama o maçta evander 41 yaşındaydı)

      Sil
    5. @Asım kavalcı
      işte mantıklı açıklama budur yani wlad kim falan gibi laflar yok olabilir ama ben Wladimir'in en iyi halinin her zaman galip çıkıcağını düşünüyorum

      Sil
    6. Eyvallah Klitschko ama diyorum Bowe un Antrenörü Eddie Futchtu yani o adam beni egitseydi 10 sene içerisinde tartışmasız şampiyon olurdum ama herif öleli 15 yıl oldu :)Bide Bowe Kariyeri harika 3 kez Holyfieldle kapıştı son maçta Holyfield nakavt etti,Tyson ve Lewiside yenseydi şu anda Tysonu Lewisi degil onu anardıkk

      Sil
  16. Bu tip imgesel, düşsel, kurgusal karşılaşmaların sonu gelmez. :) kafamda canlandırdım galibiyet ibresi Wladimir Klitschko' yu gösteriyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi nerden bu sonuca ulaştın mantıklı bir açıklama yapar mısın yani Bowenun neresini güçsüz gördün :)

      Sil
  17. Bowe Holyfield' a her zaman çok ters gelmiştir tıpkı Holyfiled' ın Tyson' a ters geldiği gibi. Aynı Bowe Golota' ya karşı epey zorlandı (?) maçı istediği gibi dominane edemedi. Stilleri karşılaştırmak daha sağlıklı bence. Wladimir Savunma boksunun tüm inceliklerini sergiliyor oldukça defansif ve temkinli bir görüntüde işi bitirmek için en uygun anı bekliyor, uzak dövüş becerisine sahip, rakibi kendi bölgesine sokmuyor, uzun boy ve uzanma mesafesi avantajını dibine kadar kullanıyor. Sol direkleri gürz gibi. Bowe' nin stili Wladimir oyununu bozmaya uygun değil. Bowe yakın dövüşte etkili sıcak temas başladığı anda silahlarını konuşturuyor. Uzak dövüşte o kadar etkin değil ve ciddi savunma zaafları var. Ayrıca bir Mike Tyson ya da Holyfiled vari rakibi bozan hırpalayan ani patlayıcı aksiyonları fazlaca icra etmiyor. Wladimir virüs gibi işleyerek yavaş yavaş çökertirdi. Keyifle izleyeceğimiz, yumrukların havada uçuştuğu dişe diş, kora kora bir mücadele kurgulayamadım. :)

    YanıtlaSil