25 Ağustos 2013 Pazar

PULEV VE ABRAHAM GALİP


IBF eleme maçında Tony Thompson'la karşılaşan Kubrat Pulev 12 raund sonunda oybirliğiyle kazandı.

Müsabakaya iyi başlayan Thompson , 3. raunddan sonra Kubrat Pulev'in hızlı sol-sağ kombinasyonlarıyla yavaş yavaş maçın inisiyatifini kaybetti. 7. raundda taktik değiştirerek alışkın olmadığı şekilde kapalı gardla içeri girmeye çalışan Thompson , ilerleyen yaşınında etkisiyle 9. raunddan sonra yoruldu. Bu dakikadan sonra maç tamamen Pulev'in kontrolüne girdi ve 12 raund sonunda da hakemler oy birliğiyle Bulgar boksörü galip ilan ettiler.

Tony Thompson'da 41 yaşında olmasına rağmen elinden geleni yaptı ve yüreğini ortaya koydu. Fakat bu sonuçla , Wladimir Klitschko ile karşılaşma hakkını elde eden taraf Kubrat Pulev oldu.

Bir diğer maçta Alman boksör Arthur Abraham , Willbeforce Shihepo'yu 12 raund sonunda oybirliğiyle yenerek WBO süper orta siklet kıtalararası kemerini kazandı.

34 yorum:

  1. Kubrat pulev beklediğim gibi kazandı thompson'da yaşına rağmen gayet iyi bir maç çıkardı Pulev şimdi Wladimir'in rakibi konumunda povetkin'ni halledince sıra gelecek sanada pulev sıranı beklemeye başla :)

    Wladimir Klitschko

    YanıtlaSil
  2. pulev kiliçkolara sorun çıkaracak.sağlam bir boksör.

    YanıtlaSil
  3. pulev wladimir'i biraz zorlar ama yenemez wladimir çok daha kaliteli ve deneyimli bir boksör vitali için bir şey söyleyemem 1 maç yapıp bırakır heralde

    YanıtlaSil
  4. Jonjones
    Pulevin sitilini pek begenmiyorum.yumruklari orlalama.David hayin bi kac macini izledim yumruk yiyince salaklasiyor.cene yok gibi.fury macinda ringde kacarak dovuscek yine valuevde oldugu gibi.ko cikmaz.ama demedi demeyin furyden bi surpriz bekliyorum.fury hem parayi dusundu hem gercek bi test ald.hayi yenerse unvan icin hazirm diyecek bu da wbc kemeri icin olur.artik vitali mi olur yoksa vitali kemeri bosa mi cikarir gorecez
    Amerikan boksnda ise stiverne mitcel arreloa b sinif boksorler kanimca.sadec ara maclik adamlar.samiyon dgil.deontay wilderi hala bekliyoruz bakalm neymis.chisorayla dovusse harika olur test icin
    Tony 1. 2mac saha yapip bikarr kanimca.wildrla dovusebilir belki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jonjones sen david haye hayranı değilmiydin- şimdi niye 360 derece ters döndün yav :)

      Sil
  5. Pulev iyi boksör fakat aman aman biri değil. Tony ise artık emekliliğe doğru gidiyor.

    YanıtlaSil
  6. Tony amcada gene iş var aslında biraz kilo verip zor tutsa Vitali Klıtschko ile güzel maç olur..Kendide istiyor bunu zaten ama Vitali,tutturmuş Ukrayna Başbakanı olacam diye :)Boks Vitali için artık 2. planda...

    YanıtlaSil
  7. evander holyfield25 Ağustos 2013 11:25

    pulev macı rolantide dövüşüp aldı ama tony ile price macındaki gibi korakor dövüşmedi sarılmalar falan macı sıkıcı hale getirdi ben pulevin hırçın ve sert bir performansla thompson u nakavt etmesini beklerdim ama bu performansla wladimiri yenmesi imkansız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bencede öyle ama Tony napsın Karşısında Price yoktu ondan 2 kalıp büyük pulev vardı...

      Sil
  8. http://www.hurriyet.com.tr/spor/digersporlar/24587406.asp Doğrumu bu açıklama..Boksörlerin en kötü yanı bu heralde uyuşturucu ve alkol bağımlısı olmaları

    YanıtlaSil
  9. biliyorum mike tyson hakkında. zamanında ben gercekten tecavüz etmedim bana iftira attılar şu an gercekten tecavüz etmek istiyorum felan diyodu. ama işte sürekli alkol felan yalan abi işte.
    tyson tecavüzde etmiştir o kıza. tysonu uzun zamandır takip ederim normal birisi değil.

    YanıtlaSil
  10. Tysonun gerçek hikayesini Hbo film şekilde çekmişti 1995 te Filmin adı Tyson Michael Jai White başrolde tavsiye ederim izleyin ve mike tyson hakkındaki düşünceleriniz hemen değişsin...

    YanıtlaSil
  11. o filmi izledim hatta 2008'deki tyson belegeselinide izledim kötü alışkanlıkları var zor bir hayatı olmuş her yönden ama benim gözümde her zaman İRON MİKE TYSON'DIR toparlarsın champ millet ne kötü alışkanlıklardan kurtuluyor sıkıntı yok

    Wladimir klitschko

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gene iyi toplamış şampiyon olmuş 20 yaşında, ben öyle bir ortamda yetişseydim hademe bile olamazdım Tyson un yeri ayrıdır Herifin hayatı dram hep kulak kopartıyo dedik biraz empati kursak ya...

      Sil
    2. aynen bende öyle düşünüyorum çok severim Mike Tyson'nı hala kırılamayan bir sürü rekoru var çok büyük efsanedir tartışmasız


      Wladimir klitschko

      Sil
  12. demek yenildi şımarık emerkalı.

    YanıtlaSil
  13. kliçlerin kötü alışkanlığı görülmedi , akademik ,disiplinli hayatları var.

    YanıtlaSil
  14. Wladimir'den speed bag şovu izle pulev :)

    http://www.youtube.com/watch?v=Uw0b26dJ8pY

    Wladimir Klitschko

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar burda hepinize Fırat Arslan Marco Huck Maçını hakkında neler düşünüyosunuz, neler olur maçta, kim kazanabilir, yorumlarınızı bekliyorum...Lüften es geçmeyin bunu...

    YanıtlaSil
  16. fırat arslan kazansın istiyorum ama şöyle bir durum var bu huck'u yensende puan'la hakemler vermiyor bir türlü

    Wladimir klitschko

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verirler ilk maçtakiyle durum aynı degil

      Sil
    2. çok net dağıtırsa verirler anca bence

      Wladimir klitschko

      Sil
    3. Hayır neden biliyomusun maçın yapılacagı stad Arslanın yaşadıgı yer çok seviliyor orda 1. neden 2. neden ilk maçta Arslan Universum taydı şimdi Saunderlandda huck la aynı kulüpte, 3. marco huck u agır siklete çıkarmak istiyo chris meyer povetkin maçındaki başarısından dolayı, hemde fırat şampiyon olursa kemeri başka birine şimdilik kaybetmez, herkes biliyorki povetkin Wladimiri dagıtamaz, bunu için kulüp agır siklette iddalı olmak için ugrasıyor 4 boksörü var helenius Pulev Boytsov bide huck anlatabildim mi büyük ihtimal fırat ilk maça yakın bir performans sergilesin dedigim gibi olacak....

      Sil
    4. huck'un azıcık aklı varsa ağır siklete çıkmasın bence sen ne düşünüyorsun? bu detaylara göre sana katılıyorum hakemler yamuk yapamaz o zaman

      Wladimir klitschko

      Sil
    5. Marco Huck disiplinli çalışırsa ilk 15 te olabilcek bi boksördür bence povetkin maçında beni çok şasırtmıştı

      Sil
    6. tek maçlık'dı o performansı zaten galip falanda gelmedi hava yapıp duruyor yendim ben herkes gördü diye istediği kadar çalışsın asla bir şampiyonluk kazanamaz ağırsiklette

      Wladimir Klitschko

      Sil
    7. Kazana bilir Klitschko devrinin bitmesine en fazla 5 sene kaldı acı gerçekler :)

      Sil
    8. 5 sene uzun bir süre güzel gerçekler :) Dr.SteelHammer......

      Wladimir Klitschko

      Sil
  17. aynen huck çok korunuyor hakemler tarafından afalobi maçlarından belli zaten nakavt veya çok net bir dağıtma durumu olmadan maç vermezler fırat arslan'na

    YanıtlaSil
  18. Yorumu iyi okuyun beyler sizlerde aynı fikirde degil misiniz

    YanıtlaSil
  19. bu arada geçen bir rus tw'sine verdiği röportaj'da Povetkin'ne huck maçı ile ilgili bir şey sordular Povetkin tek kelime ile kestirip attı soruyu 'BEKLİYORUM' bir daha maç falan yaparlarmı bilmem ama oldu'da maç yaptılar Povetkin fena yapıcak huck'u

    Wladimir klitschko

    YanıtlaSil
  20. başka sitelerde pulev haye'den ve Povetkin'den daha iyi diyenler var hangi gözle izliyorlar maçları anlamış değilim Haye ve Povetkin'nin yendiği adamlara bakın birde pulev'in yendiği adamlara bak ne kadar abartılar bu pulev'i bu kadar

    Wladimir Klitschko

    YanıtlaSil
  21. Povetkin çok kaliteli isimleri yendi ayrıca amatör kariyeride efsane pulev daha önemli sayılabilecek 2 adam yendi dimitrenko ve thompson

    YanıtlaSil
  22. haye ağır siklette kimi yendi bitik valuevi showmen chisorayı,bitik harrelsonu.povetkinde ise tamam bazı önemli isimleri yendi ama düzensiz bir huck karşısında zorlandı yani pulev karşısında kazanma ihtimali 50-50ama klitscko kardeşler karşısında kazanamaz çünkü kardeşler kadar disiplinli değil povetkin.

    YanıtlaSil