27 Ağustos 2013 Salı

ANDRE WARD HALA BELİRSİZ


WBA ve WBC süper orta siklet şampiyonu Andre Ward'un geri dönüş maçını kiminle yapacağı durumu hala belirsizliğini koruyor.

Sakatlığının ardından ringe dönüş yapmak isteyen ama bir türlü uygun bir rakip bulamayan Ward , kasım ayındaki maç için hala dövüşecek birini arıyor. Edwin Rodriguez'in teklifi reddetmesinin ardından , Dimitri Sartison'un da HBO tarafından veto yemesi ile işler yine sarpa sarmış gözüküyor.

Bakalım ilerleyen günlerde Andre Ward'un daha hafif bir rakiple "ısınma müsabakası" yapmak istemesinin yanında HBO'nun daha büyük bir maç yayınlama amacı ortak bir noktada buluşabilecek mi.

42 yorum:

  1. Wba unvanını en kısa zamanda savunması lazım, yoksa Wbc unvanı gibi elinden alınacak...Wba İn ilk 15 deki adamlardan biriyle dövüşmesi lazım işte sıralama:
    1. STANYSLAV KASHTANOV (INT.CHAMP) UKR
    2. GEORGE GROVES GBR
    3. EDWIN RODRIGUEZ DOM
    4. DIMITRI SARTISON KAZ
    5. MIKKEL KESSLER DEN
    6. BADOU JACK SWE
    7. JUNIOR TULIPEAU NZL
    8. ANDRE DIRRELL USA
    9. JAMES DEGALE GBR
    10. NIKOLA SIEKLOCA MNE
    11. SERVER YEMURALEV UKR
    12. BEN MCCULLOCH (PABA) AUS
    13. YURI FOREMAN USA
    14. JAIME BARBOZA (LAC) CRC
    15. BASTIE SAMIR

    YanıtlaSil
  2. Dereck Chisora Denis boytsov resmileşti 21 Eylülde İngiltere de... Pulev den boşa kalan Avrupa şampiyonlugu için mi yapılacak belli değil ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boxrec'de bir bilgi yok daha maç'la ilgili

      Wladimir Klitschko

      Sil
    2. Dereck Chisora kendi sayfası onaylahttps://www.facebook.com/pages/Dereck-Chisora/306514546046747?ref=ts&fref=tsdı sayfanın admini al bak boxrece ben daha kolay kolay güvenmem :)

      Sil
  3. şu ward'dan nefret ediyorum zaten sıkıcı boks tarzı var birde sürekli sakatlanıyor az kaldı bu kemer'de gidicek elinden Chisora yine sıkı hazırlanırsa balon boytsov'u gömer korkak boytsov sonunda ilk ciddi maçını yapıcak

    Wladimir Klitschko

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Usta allah aşkına Wladimire hastasın onun tarzı Ward dan daha sıkıcı chisora formda boytstov formda degil ama boystov bu saatten sonra hazırlanamaz boystov

      Sil
    2. ward insan olarak'da gıcık bir tip DR.SteelHammer'a laf söyletmem :)

      Wladimir Klitschko

      Sil
  4. edwin rodriguez aslında ward'ı yenebilir doğru bir maç planı ile para'da anlaşamadı heralde Dimitri Sartison çok kolay rakip yürekli olda Badou Jack'i seç rakip olarak

    YanıtlaSil
  5. Jonjones

    Asım bu sambocu kendiyle çelişir çok sen bakma ona :d onun babasının şarap fabrikası var.haye wlad maçını vipde shakirayla beraber izlemiş adamdır o D::D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. X
      jonjones çok boş konuşuyorsun o kişinin bu kişi olmadığı çok net belli en basit örnek o arkadaş kardeşlerden nefret ederdi bu arkadaşının boks bilgisi çok yüksek aynı fikirde olmadığım yorumları olsada

      Sil
  6. JONJONES
    sambocu facede ekliydi.uzun süre boks hakkında konustuk.onun karakterini çok iyi tanıyorum.ve yüzde yüz eminim.sahte twit hesabıyla ıp değiştirmeyle olmaz bu işler.blogda malasef engelleme yok ama normal siteye yakın tarihte geçiyoruz.oraya gelemiyecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. X
      JONJONES
      ben öyle düşünmüyorum sizin kararınız tabi asım ve wladimir çok bilgili boks konusunda her yorumuna katılmama rağmen söylüyorum bunu

      Sil
  7. jonjones öle diyosunuz ama adam hepinizden daha bilgili akrif ve güncel.
    ben bi ters hareketini göremiyırum. burdaki çoğu kişiden bilgili

    YanıtlaSil
  8. JONJONES
    boxrecden ordan burdan okuduklarını yazmak bilgi değildir.karıştırdıgın konu o.bu sporla ilgili en ufak bi geçmişi yok.
    buradaki en bilgili adam burak esmeraydır.yıllarca boks yapmış onunla bununla tanışmış biridir.

    keza bende yıllardır bu sporun içindeyim.

    aktiflik olarak diyosan her zaman meşgul olamıyorum.burak da öyle.

    Bir adama git dersin gider ama bu laftan da anlamıyor.Başka bi şekilde anlayaca yakında.

    Neyse kapatalım konuyu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jones kimi kovuyorsun ben anlamadım bizedemi kapıyı gösterdin yoksa?

      Sil
    2. burak esmeray ben

      hayret biri hakkimda iyi bisey soylemis

      ben ofisime gecip masama oturdugumda boks sitelerine bakarim abicim bnm skntim sacma sapan muhabbetler sacma sapan insanlar oyellikle de cebinde 3 kurus parasi olmadan kendileri olse umrunda olmayacak milyon dolarlik adamlari koru korune savunan yavalli tipler

      uzun sure boks yaptim kendi capimda 3 5 basarim da oldu bi cok insanla da tanistim hepsi dogru da bi gercek var ben de bi bok olamadim benden bu isi daha iyi bilenle de hic bisey bilmeyenle de boks konusmaktan zevk alirim ama insanlar iylemedigi maclar uyerinden konusmayacak bilmedigi konularda iddia etmeyecek sahte hesaplardan yazmayacak birinin tahmini tutmadiginda sacma sapan laf sokmalar olmayacak falan filan

      bnm bi tarzim var gunum iyi gecerse neseliyimdir kotu gecerse cok aksiyimdir.bundan sonra da gunlerim kotu gectiginde bu tary muhabbetlere girmeme karari aldim

      cok zeki cevik guclu kuvvetli 4 4luk biriyim ya ben oyle bi dolandirildim ki kicimdaki dona kadar gitti nerdeyse salakligimdan oturu kiz arkadasim gitti sifirdan hayat kurma derdindeyim bu kadar seyden sonra ortalama bi ev tutup 15 20 yasinda araclara binecem patronken isci olacam sikintimi boks konusarak hafifletecegime gelcem burda ne bok oldugu belirsiz bi gevsekin sacmalamalarindan gerilcem.yok boyle bi dunya

      beyler benden hepinize tavsiye okuyosaniz derslerinize okumuyosaniz da isinize abanin.buyukleriniye saygi gosterin ayaklariniz yere bassin hayat tecrubesi fazla olan yakinlarinizla sohbetler edin soylediklerini dinleyin.beni imam sayin cok fena osurdum sakin siz sicmayin.dedigimi yapin yaptigimi yapmayin.sokaga ciktiginizda insanlar 2 seye saygi gosterir biri genel kultur digeri para.birinden biri eksik oldugunda pek biseye yaramay.hele ikisi de yoksa cok kotu.boksu meslek olarak yapacak birinin bu sitelerden cikmasina ihtimal vermiyorum ben

      Sil
  9. Yok yani sambocu kimdir mk ben hala çözemedim yaw kimi almıyosun yeni siteye onuda anlamış değilim :)

    YanıtlaSil
  10. Usta ne gerek var böyle şeylere ben anlamıyorum bu arada eyvallah

    YanıtlaSil
  11. yok asım sana demedim sambocuya dedim.yani wladimir kliçko nikli ondan önce swifti var dı bunun tonlarca nikle yazıyor.

    neyse dövüş konuşalım artık :D

    YanıtlaSil
  12. Usta affedersiniz ama aramızdaki ibneyi bulun yani böyle olmaz

    YanıtlaSil
  13. aga bulsakta laftan anlamıyor git diyorsun gitmiyor.ıp değştiriyor nik değiştiriyor.yaptıgı yorumları silsek yeni nik ıp alıyor. sonra ben bunun her dk yorum yapıp sağdan soldan link veren bilmiş tarzından bu oldugunu anlıyorum.
    twitterdan küfür yiyor yok arkadaş yine gelip yorum yapıyor.git koray şarkayanın sitede takıl diyorum laf anlamıyor :D

    en sonunda uğraştıracak ev adresini bulduracak bana.orman hukuku ile halletmek zorunda kalıcaz.

    neyse aga

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bul ew adresini yollamaysam birini bnm ev adresimi cok insan biliyo kap bi demir gir tekme tokat

      bnm eski meslek cesitli sebeplerden bu evlere servis adam dovme dovdurtme her sehirde kendimize gore ben altina imzami atarim

      burak

      Sil
  14. ben bunu coktan fark edip baska bi baslikta sormustum ztn ben koklu bi degisiklige giriyorum yeni is yeni ew yeni arac vs de 1 2 aya kendime gelirim sen bugune kadar gordugum boks sitesi acan kisiler arasinda en iyi niyetli insansin.dusun dogru duzgun platformlu ve kontrolu daha kolay bi site alt yapisini hayirla gerekirse ben de yardimci olurum finansal konulari bana birak ondan sonra.bloggerda bu kadar onune gecemezsin.acikcasi insanlarin egolarini tatmin eden gerizekalica muhabbetleri dinlemek zorunda da degil kimse.iyi niyetle acilmis bi site kimse bokunu cikarmasin.reel ortam degil sanal ortam sonucta engellemek yor olur bloggerda tekrar soyluyorum wordpress joomla yada sifirdan bi site dusun derim ben

    BURAK ESMERAY

    YanıtlaSil
  15. Jonjones
    Cok ugrasirsam bulurum.da simdi 15 16 yasinda bi ergendr bu.

    YanıtlaSil
  16. X

    ben hala ısrarla wladimir'in o eski sitedeki manyak olduğunu düşünmüyorum
    şimdi adamın hiçbir boks geçmişi falan yok demişler adam boks geçmişi olmadığı halde sizden 3-4 kat daha bilgili herkes bazı bilgileri sitelerden bakıp yazıyor bu çok doğal sonuçta araştırmadan öğrenemeyiz ayrıca ben size bir şey söyliyim böyle döveriz falan demeyin adamın gerçekte ne olduğunu bilmiyorsunuz biraz terbiyeli davranın o kadar laf ediyorsunuz adam yinede kibar davranıyor
    burak esmeray sen bu kafayla çok yaşamazsın kendini tanrı zannediyorsun nerdeyse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. x klavye basindayiz tehdit etmiyorum sonuc gelmez cunku alsancaktaki acik adresimi vereyim dicem evi tasiyorum mekani vereyim dicem devrettim yazligi vereyim dicem kalmiyorum az beklersen yeni tasinacagim evin adresini veririm

      kimin ne ymn olecegini allah bilir ilerde yasiyo olursak bi pro boks organiyasyonu olur belki denk geliriz kolpa degilsek.

      pek tarzim degil onceki sitelerde bi kac arkadas yazmisti bnm icin de bu sefer de ben yazayim 7 sene ciddi anlamda boks yaptim uzun bi suresi almanya basta olmak uzere cesitli avrupa ulkelerindeyi 26 yasima geldim hala makarasina yaparim ufak capta.onun disinda hobi olarak bi cok dovus sporuyla ilgilenmisligim var.severim guclu kuvvetli olmayi.birinci kademe antrnorluk ve hakemlik diplomam var ha herhangi birini yaptin mi dersen bi gun 24 saat yapmadim.onun disinda bi kac boks yapan ufakliga maddi destek sagliyorum kendi capimda.hayatta da bi hedefim var bi gun mercedes s 350 ve kiyak bi muhitte villa yada yali dairesi olmak gibi.o nedenle kendimi isime adadim bu tarz muhabbetlerle hobi olarak ilgileniyorum.haliyle biraz saygi bekliyorum ederim kadar da ukelalik yapiyorum.

      bunalimdayim gul gibi jaguar ve mekani elden cikardim evi satip parasiyla borclarimi kapadim elime kaldi 12000 tl civari bi para.bu parayla evimi tutup esyalarimi sehirler arasi tasiyacam.kalan parayla da 7 8000lik bi araba alacam.bunun bunalimiyla da snn gibi kekocanlarla sanalda tartisacam.bu psikolojiyle oyle bi sambo yaparim ki noldugunu anlamazsin

      dipnot olarak sunu da soyleyeyim hayat guzel ben yine eski kivamima gelirim bir bir bucuk ay icinde.ztn mahkeme sureci de basliyor yedigim kazigi maddi manevi ve fiziki olarak orta vadede ztn cikaririm.

      benden herkese tavsiye standarttir okuyan okuluna calisan isine gucune baksin.cepte para varken burak abi burak bey diyenler simdi buragim yada burak demeye basladi adinizin yaninda bey diye bi unvan olmasinin verecegi mutlulugu elin boksorlerinin galibiyetleri vermez hicbirinize

      sunu da soyleyeim bana ne kadar giciksan ben de sana o kadar gicigim at acik adresini gelmeyeni 7 cihan hoplatsin

      10 farkli nockten yorum tek ip adresi mal gibi bide bu gerizekaliyayla sidik yarisina giriyorum ya aklima sicayim

      nokta

      burak

      Sil
    2. X

      aslında nasihat verdim sana ama sen tehdit falan zannedip çokk çokk yanlış anlamışsın burak neyse sorun değil :)

      Sil
    3. kim kimdir nedir ne degildir bunu siteyi isletenler bilir ayni kisi olmadigini soylerlerse ozur de dilerim ztn 18 gundur paso hatundan oyur diliyorum idmanliyim bu konuda

      yatanzi ben bekledigim mail geldi yarin da gec saatlerde girerim herhalde siteye

      quassimodo bi el atar artik yonetici olarak hangi yorumlari kimin yadigina

      ha bi de su var andre ward cok kalite boksordur.kisiliginin de 10 numara oldugunu soylerler.yasadigi sakatlik boks adina uzucu umarim saglam doner

      biri badou jack fln yazmis umarim makaradir.bi numara zok o herifte.rodrigueze gelince cok iyi boksor ama ward la kiyaslanamaz saglam bi ward u da super orta ve yari agirda kimse yenemez bunu 4 sene once lilyadada soylemistim ztn

      burak

      Sil
    4. Burak abi okuduklarından anlıyorum ki hayat sana fena darbe indirmiş ama sen bunun altında almazsın abi tamam belki seni çok uzun süredir tanıyorum ama iyi biri oldugunu biliyorum abi umarım herşey istediğin gibi olur abi inşallah tüm işlerini yoluna koyarsın yaz diye boksla ilgileniyorum onun dışında okul zamanları sadece haftasonları izliyebiliyorum işte çalışıyorum ara sıra kendi işime bakıyorum senin de dedigin gibi adam gibi bu konuları konuşmayacaksak bazı salaklar yüzünden blogun huzuru kaçacaksa kime ne yapıyosanız yapın kumanda sizde herkesin türlü türlü sıkıntısı var bide onlar yetmezmiş gibi bunlar lamı ugrasacaz

      Sil
  17. JONJONES

    Hadi artık boks konuşalım :D aramızdaki ASHUR (spartakusteki :D ) yeni sitede olmayacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. X sana katılıyorum bazıları arada bir buraya gelip racon kesip kendi hayatından kesitler sunup çekip gidiyor. bunları yazanları sanarsınki 40 yasında felan ama sonucta 87 li birisi :)

      Sil
    2. Beyler size ne oluyor acaba

      Sil
    3. X
      eyvallah roy jones aynen sitedeki adamlarıda kaçırdılar al işte yorum yapanda yok mafya sitesi gibi arada bir girip tehdit mesajı yazıp çıkıyorlar

      Sil
    4. bir kaç gün bakmadım kavga mekanı gibi olmuş site neyse @X ve @Roy Jones teşekürler hakkımda iyi bir şey yazan birilerini görmek güzel oldu

      Sil
  18. JON JONES

    Açıkçası beni bu sitede sırf QUASIMODO ve burak var die takılıyorum.Sırf eski ortamdan insanlar quiet man gibi bi çok eski siteden arkadaş girip okudugu için burdayım.

    Sağ olsun - QUASIMODO kurdu siteyi tekrar bir araya geldik.
    Açıkcası ne sambocu ne başka biri zerre umurumda değil.
    Zaten yorum okurken bile bi kaç kişinin onlarda eskilerden olanların yorumlarını okuyorum.
    Kim yorumunda hangi ifadeyi kullanmış kullanmamış o da umurumda değil.Formaliteler işte.- QUASIMODO site biraz seviyeli olsun boks konusulsun istediği için yapıyorum

    İsterse 10 milyon nikle aynı kişi yaxsın fark etmez.Zerre umurumda değil.Çogunu okumam dedigim gibi.Eskilerden özellikle burak ve - QUASIMODO yorum yapmadıysa çogunu okumam bile.

    Neyse kim nasıl istiyorsa öyle düşünsün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben herkezi eşit olarak görüyorum.kendi hayatlarımızdan onu yaptım bunu yapamadım onu yapamadım diye yazmıyorum. boksla ilgili bildiğimiz hangi konuyla ilgisi varsa onu yazıyorum. o kim bu kim onu görürsem öldürecem vari yazısmalar yapmıyoruım.ve sitedeki üyelerin özel hayatlarınıda merak etmiyorum sahsen

      Sil
  19. burak zor günler geçiriyor.Aynı şekil ben de yakında aynı benzerlerini yaşayabilirim.Ben iç sorunlarımı yansıtmam.İçkimi alır sigaramı alır 24 saat dizimag de dizi izlerim.Bu benim tarzım.Burağın ki de farklı bir karakter saygı duyarım.Eski sitede ilk başlarda papaz olmuştum onunla sora arkadaş olduk.telden konustuk mesajlastık :D

    Neyse dediğim gibi boks konusalım artık.Kim ne yapıyorsa yapsın haddini aşmadan çünkü artık bebek bakıcılığı yapmayacağım.
    takılalım yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim sen zaten seninde düşüncelerin değişiyor.adam sana daha 15 gün önce kendine toneyle bir görüyosan olym sapiyonu olacağını sanıyosan kafanı sıcıyım felan dedi hala böle dusunuyosun. uslubunu sevmiyorum. seni eski sitedende bilirim boksör olmaya calısıyosun bildiğim kadarıyla daha amatör boks bile yapmadım musabik olarak.ve içki sigara diyosun bu sekilde benim düşüncem bu yasta bu yasam tarzıyla sanmıyorum..

      Sil
    2. burak ben telefondan grdgmdn uzatmicam pc buldugumda gerekeni yazarim adam kendini toneyle kyasliyosan kafana sicayim demisim yine olsa yine derim telefonda da diyorum ztn.toney fln adı desdurla anilacak isimlerdir bugecelik nokta

      Sil
  20. Ne dersim tepki alicam.ama aoyle kisa bisey soyleyeyim..cok yakinda bekleyin.diyip bu konuyu kapatalm.

    YanıtlaSil
  21. JONJONES
    THE DREAM mehmet coming soon baby.dicks on the wall.im better than toney or huck.wait me.cming soon

    YanıtlaSil