11 Ağustos 2013 Pazar

"ABİ" KIZACAK


Adrien Broner , her fırsatta övgüler yağdırıp "ağabeyim" diye hitap ettiği Floyd Mayweather hakkında açıklamalar yaptı.

"1-2 sene içinde en iyi boksör olacağım. 24 yaşına girdim , 3 farklı siklette 3 şampiyonluğum var. Benden başka kimse bunu yapamadı. Hem onunla dövüşmek zorunda da kalmayacağım. Şu anda gelmiş geçmiş en iyi boksör o. Fakat herkes biliyor ki , onun dönemi de geçiyor. Önünde birkaç maçı kaldı. Artık benim dönemim başlıyor. Kesinlikle ağabeyimle dövüşmem. Bu çok aptalca olur. Parayı aile içinde tutmak lazım."

Bir sonraki maçı hakkında da konuşan Broner , Matthysse ve Maidana'yı istediğini tekrarladı.

"İlk hedefimiz Matthysse idi. Herkesin bu adamdan korkmasına rağmen ben onunla dövüşmek istiyorum. Ama şu an maçı var. Maidana ile dövüşmem gerekiyorsa onunla da dövüşürüm. Hadi bunu maçı yapalım."

50 yorum:

  1. Sen abi dayağını tatmamışsın Broner tattırmak lazım sanaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir...

      Sil
    2. Aynen ama Floydun yerinde olsam pacmanın karşısına çıkardım cıkmasam korktu diyecekler çıkıp yenilsem en azından şerefiyle yenildi derler,Floyd Pacmanı yenerse Efsane derler :))

      Sil
  2. Andre Ward 28 Eylülde geri dönüyor,rakibi Dimitri Sartiyon..İnşallah Wardın Sakatlıktan sonra performansı düşmemiştir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. andre wardın sakatlık nedenini biliyomusunuz? omuz felan mı?

      Sil
    2. İnşallah performansı düşmemmiştir

      Sil
    3. WBC sürekli koruyor bu ward'ı 1 yıl maç yapmadı adam sürekli sakatlanıyor hala şampiyon yine kolay bir rakip seçmiş

      Sil
    4. WBC mi koruyor :)) WBC şu an ki Şampiyonu Sakıo Bika Nisan Unvanı elinden alındı Wardın.Belki WBA demek istemişsindir...

      Sil
    5. ward'ı sevmem güç olarak abartılcak bir adam değil Golovkin siklet yükseltse ward'ı gömer gayet net hemde yalnız gerçekten zayıf rakip seçimi yapmış yine 1 tane zor 5 tane kolay rakip seçiyor adam

      Sil
    6. x

      sen cok duygusal yorum yapıyosun, sevmediğin boksörleri eleştiriyosun hep, ward ı neye göre gömer diyosun? golovkin in süper ortada maçı varmı? ward ın sakatlık sonrası durumunu bilemem ama yapdığı maçlara bakarak söylüyorum süper ortada golovkin in ward ı yenme ihtimali düşük.sadece güçle olmuyo gömme işi ward ın boksu golovkinden cok daha kaliteli ve süper ortanın adamı...

      Sil
    7. satranç oynamıycak bu adamlar güç en önemli kısmı bu işin süper orta'da rahat yener Ward'ı Golovkin ayrıca Ward genelde dışardan dövüşen bir adam bütün maç boyunca'da Golovkin'den kaçamaz yakın'na girdiği ilk anda bitirir ward'ı ayrıca sevmesemde ward iyi boksör'dür ona bir şey demiyorum ayrıca sanki Golovkin 20 kilo falan alıcak değil alt tarfı 3 kilo alıcak fark yaratmaz boyuda gayet iyi zorlanmaz (ward'da muhteşem adamları yenmedi yani)

      Sil
    8. x

      tabi satranç oynamayacaklar ama yumruk gücü yarışmasıda yapmayacaklar hem ward güç problemide çekmez gücü gayet iyi süper ortaya göre, icine girdiği anda bitirir diyosun sanki sanki ward dünkü boksör neyi bitiriyon, tamm golovkin iyi boksör hatta tarzını daha cok beğeniyorum warddan, güçlü dayanıklı dövüşgen ama wardın kalitesi tartışılmz golovkinin yanında,

      golovkinin yendiği adamlarla wardın yendiği adamlara bak.golovkinin sağlam adam diyebileceğin bi rakibi varmıydı?ben bilmiyorum.

      Sil
    9. kalite ile olsaydı bu işler ooooo ne adamlar vardı piyasada Grzegorz Proksa Gabriel Rosado(tek özelliği sert olmak hatta) Matthew Macklin(çok sağlam olmasada devamlı şampiyonluk maçına çıkan bir adam) ben Her türlü Golovkin yener diyorum sen farklı düşünüyorsun olabilir

      Sil
    10. x

      tabi sadece boks kalitesi bişey ifade etmez pro da ama wardın fiziğik gücü tekniği ve savunması cok iyi öyle rahat rahat nereye yeniyon...tabi herkezin kendi düşüncesi ama bazen anlamsız geliyo...

      Sil
    11. bence rahat yenerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
      ayrıca şu Golovkin'nin boyunu biri zahmet edip kendine sorsun hbo'ya göre 1.77-1.78 Wikipedia'ya göre 1.80 Boxrec'e göre 1.79 (bence 1.79'dur)

      Sil
    12. x

      birde şu düşüncemi söyleyim ben golovkinin süper ortada orta siktetteki kadar dominant maçlar yapabileceğini sanmıyorum, o 3-4 kilo farkının etkilerini o zaman görürsünüz...

      Sil
    13. ben hiçbir problem olucağını düşünmüyorum hatta 2.5 kilo alıcak sadece boyuna göre 72 kilo olması hiç sıkıntı yaratmaz

      bu arada tek 'R' yaptım tuş bozuk 6-7 tane oldu

      Sil
    14. Hocam Golovkin Ward a Golovkin demişsin ama Golovkin denenmedi daha çogu adamı nakavt etti Rosado maçında başı gözü patladı az daha maç gidiyordu Macklin maçında evet kazandı helal olsun on numara maçtı ama Wardı Küçümseme Herif Kessleri yendi bunu bir tek Joe Calzaghe Yapabilmişti ( bu Sene Froch yendi amakessler aynı kessler degildi)Arthur Abraham ,Jermain Taylor,Carl Froch yendi Chad Dawson da kayda deger rakipti Yani demek istedigim hocam sen neye göre Golovkin wardı yener diyorsun ben onu anlamadım?

      Sil
    15. x

      yav şu sikletler bölümüne tavan kilolar yazılsa daha iyi olmazmı?

      Sil
    16. yok müdür onları herkes biliyor :)

      Sil
    17. x

      ben bilmiyorum bazı yerlerde farklı...

      Sil
    18. admin gelsin iletiriz...

      Sil
    19. x

      heh şimdi daha anlaşılır oldu.

      fenere şampyonluk madalyası vermişler:)

      Sil
    20. Bendede moral sıfır.... :(((((((((((((((

      Sil
    21. kaleciniz mert'e dua edin yoksa uzatmaya kalmadan biticekti iş
      Ben Golovkin diyorum bu değişmez Ward zaten bildiğin Joe Calzaghe(süper hayranı olmasamda beğenirim fazla haksızlık ediliyor) tarzı maç seçimleri ile ilerleyen bir adam ama yine söylüyorum ward iyi boksör buna lafım yok sadece bana gıcık geliyor süper orta'da çoğu adamı'da götürür

      Sil
    22. Klitschko beni söversin silersin yaparsın ama FENERİME laf etmene izin vermem

      Sil
    23. Golovkin miş Ward mış umrumda bile degil

      Sil
    24. @ asım ne alaka arkadaş kaleci olmasa çok rahat yenilmiştiniz bunu maçı izleyen herkes bilir o çoçuk çok iyi kaleci

      Sil
    25. Kafam bozuk hiç football konuşup kalbinizi kırmak istemiyorum...

      Sil
    26. bu kadar anlam yükleme bu işlere mutlaka bir taraf kazanıcak böyle maçlarda yeri gelicek sizde kazanıcaksınız bozma moralini

      Sil
    27. x

      beyler bu futbol taraftarlığı artık 'din' olmuşdur...resmen 'büyü' başka hiç bişey değil, bu 'büyü' ye kapılmış insanlara artık ne anlatsan boş...

      Sil
    28. Kitleleri afyonlayarak uyutuyor dersek daha doğru olur...

      Sil
    29. x

      İspanyol diktatör General Francisco Franco’ya şöyle bir soru sormuşlar:
      “Yahu ülkenin yapısı bozuk!.. Ekonomi kötü, halk perişan!.. Herkes adaletsizlikten yakınıyor... Ama, hiç isyan yok!.. Bunu nasıl sağlıyorsun?”
      İspanyol diktatör şu cevabı vermiş:
      “Bunu 3 F ile sağlıyorum... Yani Franko, Futbol ve Fiesta ile... Onları yüz binlik beşiklerde(stadyumlarda) uyutuyorum!”

      siyonizmim artık bu şekilde insanları büyülüyo ve dünya bu büyülerin etkisinde, dikkatle uyarıyorum...insanlara düşünecek zaman bırakmıyolar hep boş şeylerle insanları oyalama çabasındalar...

      Sil
    30. 'Suffer now and live the rest of your life as a champion'
      M.A ®

      bunu tek geçerim.

      Sil
    31. vay be tam damardan yakaladım o zaman. :)

      Sil
    32. buda çok manidar :

      The man who views the world at 50 the same as he did at 20 has wasted 30 years of his life. (M.A ® )

      Sil
    33. Teknik, hız ve zekanın vücut bulmuş hali.

      Sil
  3. Pacman maci kazanirsa bu herifle dovussede 4 round. icinde sunu ko yapsa

    YanıtlaSil
  4. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151615294755888&set=a.208966475887.131535.207150970887&type=1&theater ortadaki favorimm :D

    YanıtlaSil
  5. Evet halk arasındaki söylenen şu tabir'ler çok uygun eceline susama ölmeye çalışma kendini bir b...k zannetme g....t kalkması Floyd mayweather jr broner'ı ringde uçurur ayrıca 23 yaşında 3 farklı sıklette şampiyon olan tek benim diyor gitsin boks tarihine baksın moron

    YanıtlaSil
  6. Broner sağlam bir dayak istiyor bu kadar kaşınma be arkadaş Floyd mayweather jr'dan bahsediyorsun sen daha paulie'yi yenemedin hakemler verdi maçı

    ayrıca pacman 23 yaşındayken Flyweight Super Bantamweight Featherweight şampiyonuydu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sambocu hay senin calzaghe hayranlıgına :d olm şu tokatçıda ne buluyon anlamıyorum

      Sil
    2. 288888899 kez falan söyledim heralde bir kişi calzaghe nicki ile yorum yaptı diye adama iyi boksör diyen herkes sambocu mu oluyor harbiden anlamadım ben sizi arkadaş

      Sil
    3. yav sen kendini akıllı mı zsnnediyosun? ben salağım yani kimin nerden ne şekilde yorum yaptıgını bilmiyorum?
      eski sitede de itiraz etmiştim belgeleri sunmuşlardı lök gibi bakmıştın.

      normal şartlar altında bilgilerini adliyeye vermem lazım hakkında yasal işlem başlatmam lazım..

      ama artık sorun çıkarmıyorsun.zaten bu nikin yorumlarını okumuyorum açıkçası :D
      neyse madem boksu seviyosun.takıl burda.zaten başka yer yok.
      kolay gelsin

      Sil
    4. ne istiyorsan ona inan ya

      Sil
  7. Pasifik Okyanusu (Golovkin) - Vs. - Sapanca Gölü ( Ward :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesle dövüşürüm diyor korku yok

      http://www.youtube.com/watch?v=X_NLVvQgcA0

      Sil