4 Ağustos 2013 Pazar

KHAN MEYDAN OKUYOR


Amir Khan , Devon Alexander'a hodri meydan dedi.

Kell Brook'la dövüşeceği iddialarına , "Onunla neden dövüşeyim ? Hiçbir başarısı yok. Bütün büyük maçlardan çekilmiş birisi. Alexander'dan iki kere kaçtı , sonra gidip Carson Jones'la dövüştü. Kell Brook kemeri almadan onunla dövüşmem. Bu işin onunla bir alakası yok , sadece ondan çok öndeyim. Açıkcası , Senchenko onu yenerse hiç şaşırmam." diyen Khan , ardından Devon Alexander'ı istediğini de yineledi ;

"Devon'la haftaar önce anlaştık. İmzalaması gerek , onunla her zaman her yerde dövüşürüm. Bugüne kadar hep büyük isimlerle dövüştüm çünkü Amir Khan kimseden kaçmaz. Şimdi ise Devon'u bekliyoruz."





30 yorum:

  1. bu kibiri ve cam çenesi yüzünden en fazla bu kadar başarılı olabilecek khan ayrıca devon alexander khan'nı yenebilir öyle kolay'da yenebileceğini düşünmesin kell brook kaçmadı sakatlandı senchenko nereye yeniyor kell brook'u yavaş yensin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle deme danny garcia basın toplantısında babasıyla birlikte ırkına küfrett. küçümsediler adamı. khan çok hırs yaptı çok doldu orda ama macta kaybetti işte söz veriyorum nakavt edecem dedi ama nakvt oldu. o mac khana cok koydu psikolojik olarak

      Sil
    2. danny garcia her zaman khan'nı yener çene'yi tutturduğu anda gidiyor khan garcia'nın yumurklara dayanamıyor babası zaten moron bir adam önüne gelene küfür ediyor takmamak lazım pek oğlu çok sağlam adamın herkesi yeniyor babası'nıda konuşmak için gün doğuyor

      Sil
    3. x

      khanın cenesi biraz normal olsa garcia nın o maçı alma gibi bi durumu yokdu bence.bu maçın rövanşını bekliyorum...

      Sil
    4. tamam'da çenesi'nin düzeleceği yok bu saatten sonra hiç sevmediğim soytarı broner'ın dediği gibi 12 yaşındaki bir çoçuğun çenesi sahip khan

      Sil
    5. x

      4/4 lük olan kim varki, süper bi yetenek ama çene kötü, buna rağmen coğu maçda favorim khan olur...

      Sil
    6. açıkcası bir gıcıklığım falan yok khan'na çokda yetenekli bir şey demiyorum ama sevmiyorum

      Sil
  2. x

    bu maç olacak gibi...ama khanı daha ciddi maçlarda görmek isterim.bu maç khan icin rahat gecer bence...

    YanıtlaSil
  3. bu çene neyle alakalı ya onu tam anlamıyorum. boyun kası caslıtırılsa cene dahamı guclu olur. yoksa bünyeyle alakalı biseymi.

    YanıtlaSil
  4. Garcia ya uyuz oluyorum,babsını yolda görsem dalarım o derece gıcıgım ona inşallah Lucas mathhysse garciayı nakavtlar en çok istediklerimin başında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. x

      yav o adam onun öz babasımı hiç benzemiyolar.ne karakter ne tip.

      Sil
    2. eet özbabası . toplantılarda şebekçe şeyler yapar erik moralesin vucuduyla dalga gecer animasyon yapar zab judaha 5 rauntta işinin bitirir oğlum felan der .arada birde amir khanın ırkına küfreder :)

      Sil
    3. ikisindende bi halt olmaz...

      Sil
    4. danny garcia'dan mı bir halt olmaz yendiği adamlara bakmanı tavsiye ederim saf yetenek ve inanılma çalışkan bir boksör genç olduğunu hatırlatmama gerek yoktur kazandığı kemerler ortada matthysse yavaş nakavtlasın diyorum maç olunca herkes görücek zaten Danny garcia yine kazanıcak bu siklette kimse yenemez garcia'yı

      babasına gelince bende hiç sevmem khan'nın ırkına ve din'nine karşı ettiği laflarıda kesinlikle onaylamıyorum aynı din'den veya ırktan olmasamda khan'la

      Sil
    5. Klitschko, ben Danny Garcia yı sevmiyorum varmı birde Zab judah yaptıklarını da unutma 2.si bizimde düşüncelerimize biraz saygı duy.Ben onun karakterine yorum yapıyorum bi defa herkesi küçümsüyor kimseye saygısı yok,eve Mathhysenin onu da yenmesi istiyorum...

      Sil
    6. hocam sen çok yanlış anlamışsın olayı ben senin fikrine bir şey demiyorum danny garcia'nın babası saygısız ama danny garcia öyle değil zab judah en pislik adamdır bu piyasadaki floyd maçındaki olayları vernon paris maçındaki olayları savunulacak bir tarafı yok herifin yani

      Sil
    7. Eywallah,Danny Garcia nın Khan la yaptıgı maçı canlı izledim herifin dövüşüne bayıldım ama konuşmaları sinir etti beni sogudum ondan...Ya sana bişey soracam neden Lucasa hiç şans vermiyorsun,Peterson maçındada herkes herkes Petersonu favori görmüştü ama yenilmişti...Zab Judah hakkında dediklerinede katılıyorum itin teki ama garcia karşısında iyi mücadele etti...

      Sil
    8. Danny garcia'nın bütün profesyonel maçlarını izledim nerdeyse (1-2 maçı hariç videosu yok) amatör yıllarından beri takip ediyorum amatör'de lucas gibi çok puncher adam yendi hiç şans vermiyor değilim ama az şans veriyorum peterson'nı her zaman yener lucas bence çenesi sıkıntı peterson'nında çok zayıf değil ama kötü

      Sil
    9. Lucasın çenesi Peterson gibi dandik degil onuda unutmaa 14 Eylülde dostluk kazansın birader :)

      Sil
    10. aynen öyle olsun ben Danny Garcia diyorum

      şunuda ekliyim rap alanında'da kendisi baya iyidir

      http://www.youtube.com/watch?v=tJ1DJyrxpuQ

      Sil
    11. x

      Asım benide garcia gıcığı yapdın:)ingilizcem olsa önceden gıcık olurdum kesin:)neyse...ama bu garcia ibinesi lucası yer bence, lucasda boş değil tabi ama... bakalım umarım lucas alır...

      Sil
    12. bunlar hikaye kardeşim. kazanananın para basanın altın yumurtlayan adam rapçıda olur kilipte çeker.

      Sil
  5. devon rahat kazanır.

    YanıtlaSil
  6. lucas garcia yı çiğ çiğ yer.adamın 2 yenilgisi var. SD ile ikiside.judah ile devon a yenilmiş.ikiside down olmuşlar.yani amerikalı olsaydı yenilgisiz olabilirdi lucas.ama bu kez sayıya bırakmaz işi.ko yapar garcia yı.

    YanıtlaSil
  7. Beyler şunu biliyoruz ki Lucas, Garcianın çenesini yakalarsa onu nakavtlar bunu herkes bilir Klitschko kardeşimizde dahil :)) Ama iş 12 round sürer de puana kalırsa Garcia yener. Lucas ın kendi admini oldugu sayfayı sürekli takip ederim Lucas çok hırslı hayvan gibi çalışıyor.İnşallah Lucas kazanır,Allah içimi biliyor ama Garcia Khana yaptıgının aynısını Lucasada yaparsa saygımı kazanır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. x

      bende tam tersi düşünüyorum lucas ın garciayı puanlamada yenme olasılığı daha fazla, lucas garciayı yatırması için çenesini sağlam 4-5 kez yakalaması lazım bence...garcia nın ko yapma ihtimalini daha fazla görüyorum garcia hertürlü maçı alabilir...ama lucasın garciaya temiz bi dayak çekmesini istiyorum.

      Sil
    2. Bende ama bakalım ne olacak.

      Sil
    3. @X katılıyorum ko yapma konusuna ben her zaman garcia'nın tarafındayım ama boks bu lucas'da iyi bir puncher bakalımmaç günü görücez ne olucak

      Sil
  8. abd de sayı ile lucas kazansa bile maçı lucas a vermezler.2 ağustos tarihinde gene bir skandal karara imza attı hakemler.fortune ile luis franco karşılaşmasında.fortuna ud ile açık ara kazanacağı karşılaşmayı hakemler sd (draw) verdiler.karşılaşmayı yayınlayan espn kanalıda scorboard da francoya sadece 1 raund vermişti karar açıklanmadan.bakın bir hakem bunun tam tersi fortuna ya 1 round vermiş:) böyle saçma kararlar verilebiliyor.özetle abd de SD kararı çıkmışsa bir karşılaşmada orada masa başı oyunlar var demektir.

    bkz:

    http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=494223&cat=boxer

    YanıtlaSil
  9. Floyd cengaverken Khan daha portakalda Vitamindi. :)

    YanıtlaSil