2 Ağustos 2013 Cuma

ÖNCE MAIDANA SONRA MATTHYSSE


 WBA yarı orta siklet şampiyonu Adrien Broner , bu sefer Marcos Maidana ve Lucas Matthysse'ye salladı.

Lucas Matthysse'nin daha önce yaptığı , "Umarım Maidana - Broner maçı gerçekleşir ve Maidana onun kafasını koparır. Çünkü bu çocuk çok konuşuyor. Maidana için en iyisinin olmasını diliyorum." açıklamasına ;

"Maidana'nın beni yenebilceğini düşünüyorsan aptalsın. Maidana ile işim bitince Matthysse'ye de koyacağım." diyerek cevap verdi.

Bu karşılıklı açıklamalardan , Matthysse'nin Danny Garcia maçından sonra kime yöneleceğinin belli olduğunu söyleyebiliriz. Ancak asıl soru , Maidana'nın bu davete nasıl bir cevap vereceği...



16 yorum:

  1. bu adam bir iki önemli maç kazanıp böyle konuşmaya devam ederse ya pacman ya mayweather( ne kadar yok dövüşmem falan filan desede) maçı olur.

    adam biraz yetenek ve sırf konuşarak nerelere geldi :D

    YanıtlaSil
  2. Selçuk AYDIN vs Ignacio MENDOZA - 27 Eylül 2013

    YanıtlaSil
  3. beyler bu solis vs yakup sağlam maçında hakem saydı yakup kalktı ayağa hakem n,ye bitirdi maçı orda anlamadım.anlayabilen varsa aydınlatsın :d galiba videoda biri ahmet önerle tartışıyoru yanlış anlamadıysam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. x

      son yediği yumrukda ipler olmasa 5 m uçardı heralde, o yumrukdan sonra kafasıyla beraber ucuşa geçdi ondan kalkdı heralde:) sayarken hazırlanmadı...

      Sil
    2. Yabancı forumlarda şöyle bir bilgi okudum, boks yapan arkadaşlar yanlışsa düzeltsin. Hakem sayarken ayağa kalkmak yetmiyormuş, hakeme doğru yürüyüp eldivenleri kaldırmak da şartmış. Yakup ayağa kalktı ama köşesine doğru yürüdü o yüzden hakem maçı durdurmuş. (münzevi)

      Sil
    3. x

      evet hakem sayarken hazır konuma geçmen gerekiyo hepsinde öyle.

      Sil
  4. x

    broner çenen kadar boksun olsa rakipsizsin...

    YanıtlaSil
  5. broner hiç maçını izlemedim ama adam havalı baya iyi para kaldırır.

    bi kere zenci rapçi ve amerikalı :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. x

      ne havalısı ya tam cocuk.kafadan sakat.:)

      Sil
    2. bnm bildiğim ayağa kalkıp eller kaldırılır hakem de iyi olduğuna kanaat getirirse devam ettirir şeklinde.arada bana doğru gel filan da yapıyolar da ben böyle bi kural duymadım.varsa da çoğu zmn işlemeyen bi kural demek ki

      Sil
  6. Yok gelecegin Mayweatherymiş lan bu Floydun tırnagı olamaz bide maidana bunu nakavtlarsa tadından yenmez kazanır,iş puana kalırsa bu lavugu yenemez

    YanıtlaSil
  7. broner bildiğin 13 yaşındaki ergen kafasına sahip lan tamam yeteneklisin kabul kendini Floyd mayweather sanıyorsun yetenek ve disiplin olarak adamın yanından bile geçmezsin Paulie Malignaggi maçı amerika'da değilde başka bir ülke'de olsa her türlü Draw olarak biterdi ayrıca Daniel Ponce De Leon maçı kesin beraberlik'di maçı izleyip aksini iddaa eden varsa bir daha boks maçı izlemesin iyi hazırlanmış bir maidana'yı yenebileceğini'de hiç düşünmüyorum zaten welter'da devam ediceksen sen bittin kemeri'de omar'a bıraktı gibi duruyor korkak herif

    YanıtlaSil
  8. broner saf yetenek serseriliği bırakırsa 1 2 seneye piyasanın en iyisi olur matthyssetan da maidanadan da çok daha iyi boksör ve ben 2sini de karşılaşması durumunda yenebileceğini düşünüyorum.sadece sert vuran bam güm adamları alt etmekte zorlanacağını sanmıyorum ben ayrıca son maçını da zar zor da olsa kazandı rakip tersti ve sikletteki ilk maçıydı.siz fazla küçümsüyosunuz broner ı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burak sen de biraz abartmadın mı, menajeri bu kadar pohpohlamıyor adamı yaw. :) (münzevi)

      Sil
    2. abi yetenekli boksör allah için.isterse adam olursa çok şey yapar bence

      Sil
    3. x

      yeteneksiz olsa bu kafayla boksör felan olmazdı zaten...

      Sil