20 Ağustos 2013 Salı

"PACQUIAO ŞANSINI TEPTİ"


Yıllardır yılan hikayesine dönen Floyd Mayweather - Manny Pacquiao maçı için Floyd'dan yine olumsuz açıklamalar geldi.

"Şu anda Pacquiao'ya bir şans vermeyeceğimi düşünüyorum. Şansı vardı ama onu tepti."

Floyd Mayweather , daha önce Pacman'e maç gelirleri için %60-%40 oranında bir teklif yapmış ama Pacman yarı yarıyada ısrar edince müsabaka gerçekleşmemişti.

Geçtiğimiz hafta Mayweather Promotions'la sözleşme imzalarsa Pacman'le maç yapabileceğini söyleyen Floyd'un son açıklamasıyla , bu büyük maça kapıları şimdilik kapattığı gözüküyor.



11 yorum:

  1. x

    tipe bak tam çingen, görgüsüz kıro, kaç bakalım nereye kadar kaçaçan, alvaresden dayağı yeyince kendi ayaklarınla gidersin pacmanın yanına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence Alvarez bunu çok hırpalar ama yenemez...

      Sil
    2. x

      benimkisi varsayım alvares yenerse... yoksa kesin konuşmalar (yener-yenemez) yapmam hiçbi zaman, ama alvares akıllı dövüşürse bu kıroyu döver... favorim hem alvares hemde yenmesini istiyorum...

      Sil
    3. Eyvallah bizimde öyle yener,yenemez dediğimize bakma yüzdelik olarak konuşuyorum %65 floyd alacak diyorum o yüzden yenemez diyorum... Trout bile biraz daha kaliteli boksör olsaydı tecrübeli olsaydı Alvarezi ezmişti bunu maçı izleyen herkes gördü...

      Sil
  2. aslında 60-40 gayet iyi bir teklif mantık olarak floyd'un amerikalı olmayan birine %50 vermemesi normal hangimiz olsak onun yerinde aynısını yaparız ayrıca olası bir maç olursada ben Floyd'un kazanıcağını düşünüyorum ama olmaz bu maç

    alvarez konusunda asım'la hemen hemen aynı fikirdeyim hırpalar sadece yenemez Alvarez çok üst seviye bir boksör ama Floyd-Pacman tarzı adamlar bu iş için doğmuş adamlar farklı klasmandalar bence

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar Alvarez den sonra Floyd un rakibi sizce kim olmalı ya da olacaktır bunu konuşalım... Benim şu an rakip konusunda hiç bir fikrim yok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence Bradley olucak tek onu düşünüyorum ihtimal olarak sıkletteki en önemli rakiplerini yendi pek adam'da kalmadı

      Sil
    2. Bradley bide Devon aleksander diyelim sizce bi broner maçı güzel olur floyd la :)

      Sil
    3. evet alexander'da olabilir broner'la floyd maç yapmaz heralde görüntü o şu anda ama olsada Floyd broner'ı pataklar bence

      Sil
  4. en mantıklısı Bradley rakip kalmadı zaten pataklamadığı bu siklette (pacman dışında)

    YanıtlaSil
  5. iki tokatcı boksör olan floyd bradley seyir açısından rezalet bir müsabaka olur.son dönemde hakemler bu tokatçıların yanında oluyorlar.etkisiz yumruklar isabetsiz yumruklar ile karşılaşmayı tamamlıyorlar.sonrada efsane oluyor bazılarının gözünde.

    efsane dediğin mike tyson dır golovkin pacman dir.bunlar savaşcı ve güclü.

    YanıtlaSil