8 Ağustos 2013 Perşembe

"MATTHYSSE İÇİN PLANIM VAR"


Şimdiden rekorlar kıran 14 eylül Floyd Mayweather - Saul Alvares gecesinin bir diğer büyük maçına çıkacak olan Danny Garcia , rakibi Lucas Matthysse hakkında konuştu.

Matthysse'nin , beraber yapacakları basın turunu iptal etmesi Garcia'nın tepkisini çekerken , Porto Riko asıllı ABD'li boksör maçla ilgili de şunları söyledi ;

"Yumruk gücü olan bir sürü adamla dövüştüm. Bana güvenin , onun gücünü alacak bir planım var. Yumruk almayacağım ve ardından hemen onu yakalayacağım. Eğer üzerime gelip de açık verirse bu maç erken biter. "

Bu konuşmalardan Garcia'nın savunmacı bir taktik izleyebileceği söylenebilir. Lucas'ın yumruk gücünü ve Garcia'nın kontralarını da hesaba katarsak her açıdan heyecanlı bir müsabaka bizleri bekliyor gibi görünüyor.

9 yorum:

  1. x

    hem planı var hemde anlatıyo:) benimde maçdan önce plan larım olurdu, maç başlayınca hepsini unuturdum veya yapamazdım,

    YanıtlaSil
  2. x

    asıl iş maçın içinde yapdığın planda...

    YanıtlaSil
  3. Herkesin bir planı vardır ta ki suratlarına bir yumruk yiyene kadar der Iron Mike abimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. x

      :D olayı tek kelimeyle özetlemiş

      Sil
  4. lucas un güçlü yumruğunu yiyince kendine gelirsin dani :) lucas KO yapar seni.

    YanıtlaSil
  5. burdaki çoğu arkadaş Garcia'yı izlememiş lucas'ın yumruklardan falan bahsediyor maç gecesi garcia galip geldiğinde lucas'cılar ne diycek merak ediyorum

    YanıtlaSil
  6. ne diycez helal olsun diycez ama siz ne diyceksiniz ben onu merak ediyorum

    YanıtlaSil
  7. garica'da benim önceki yorumlarımda söylediğim şeyi söylemiş yumruk gücü olan çok adam'la dövüştü Garcia komple bir boksör(ayrıntılı olarakda açıklarım maç günü) lucas ise puncher iyi bir boksör saygısızlık etmek istemiyorum baya seven var sitede lucas'ı ama Garcia başka bir seviye kolay maç olmuycak ama böyle çok büyük bir terslik olmazsa Garcia her türlü götürür maçı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klitschko kardeşim dedigim gibi dostluk kazansın :) ama Garcia puanla kazanır nakavtlayamaz

      Sil