31 Temmuz 2013 Çarşamba

IBIZA KAVGASININ ARDINDAN


Wladimir Klitschko ile Dereck Chisora'nın Ibiza'da bir gece kulübünde birbirlerine girmesinden sonra iki taraftan da olayla ilgili yorumlar geldi.

Chisora yaptığı açıklamada , 21 eylülde yapacağı maçın ardından kardeşlerden birini istediğini söylerken Klitschko yine sakin br açıklamayı tercih etti.

Açıklamalar özetle şöyle ;



Dereck Chisora : "Olay hakkında çok birşey söyleyemem ama eğlenceliydi. Eğer benim yapacak birşeyim olursa o orada rahat tatil yapamaz. Ben hayatımda bazı şeyleri değiştirdim. Büyüdüm ve olgunlaştım. Kardeşlerle benim aramdaki maç en iyisi olacaktır. Onlardan birini istiyorum hangisi olduğu önemli değil. Onlarla dövüşmek için Almanya'ya şimdi bile giderim."

Wladimir Klitschko: "Yapılan yorumlara şaşırıyorum. Ben profesyonel bir boksörüm ve yumruklarımı sadece ringde kullanırım. Chisora'nın akıl sağlığı hakkında da yorum yapmak istemiyorum."

Dereck Chisora'nın , eylül ayında Avrupa şampiyonluğu için müsabakaya çıkması beklenirken , Wladimir Klitschko'da ekim ayında Alexander Povetkin'le karşılaşacak. Povetkin'i yendiği takdirde IBF kuralları gereği Pulev - Thompson galibiyle dövüşecek olan Wladimir , Chisora'yı ancak bunun sonrasında listeye alabilir. Fakat kardeşler , rakip seçimlerinde genelde kalplerinden çok beyinlerini dinlediklerinden , Chisora'nın bir şans daha bulması şu an zor gözüküyor. Hele aralarında geçen birçok olaydan sonra bu zorluk kat kat artıyor.

Chisora için bir şansın söz konusu olabilmesi için zorunlu rakip seçeneğine yönelmesi , şu an kendisi açısından en mantıklısı gibi duruyor.  Bu seçenek içinse önünde , Helenius rövanşı , Pulev , Wilder veya Fury rövanşı gibi büyük maçlar olacaktır. Diğer türlü kardeşlerden birinin , ileride hırsına yenik düşüp kendisi ile hesaplaşmak istemesini beklemek zorunda kalacak.

40 yorum:

  1. Chisora' nın magazinsel aksiyonları boksunun fazlaca üzerinde.

    YanıtlaSil
  2. wladimir çok güzel açıklama yapmış ayrıca chisora olgunlaştım falan diyor ama yaptığı hareketler pek olgun insan davranışları değil ayrıca chisora'nın tarzını beğenirim ama wladimir'i yenemez zaten povetkin'nin bile şansı daha yüksek ayrıca chisora helenius ile rövanş için uğraşsın çünkü kazanmıştı hakemler vermedi maçı

    YanıtlaSil
  3. ring ayrı sokak ayrı kliç rigte iyidir ama dışarda öyle değil dereck sokak kavgasında daha iyidir, hayede iyidir,lewiste ringte efsanedir ama dışarda zannetmem tyson hem ring ,hem sokakta fırtınaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar emin olma bence. chisora iyi dedin haye bu adamın kafasında şişe patlattı.
      ondan sonra tyson geldi lewisin yanına toplantıda lewis kactımı sanki?lewisde yumruk attı o arbedede. o işler göründüğü gibi değil

      Sil
  4. Dereck tavlada iyidir. Kimse yenemez.

    YanıtlaSil
  5. Dereck Stil olarak Frazier'ı anımsatıyor. Bence dövüş tarzı güzel sadece disiplin sorunu yaşıyor.

    YanıtlaSil
  6. x

    ya dereck sokakta ne yapmışki sokakta iyidir diyonuz nerde kavgasını gördünüz, witaliye şamar attı diye, milletin üzerine yürüyo diye sokakta iyimi oluyo?bana sorarsan adi herifin teki beş para etmez... kameralar yokken yapsında görelim teke tek 70 kilo bir güreşci onun kolunu bacağını kırar... bu tipleri bilirim iş sıkıya geldimi bunlardan tırsak bulamazsın...savaşcıksa ilk kaçan bunlar olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. v

      güreşçiler deadlift hareketi yaptığı içinmi güçlü? belleri güçlü olduğu içinmi ordan oraya atıyolar rakiplerini?

      Sil
    2. x

      sadece deadlift diyemeyiz güreşirken her kasın çalışır itersin kaldırsın sıkarsın sağacekersin sola çekersin vs koldaki vucuddaki ayakdaki coğu kas gurubu calışır , jimnastik antremanlarıyla teknik antremanlarla daha kontrollü bi gücün olur, güreşi bilmeyen birini elinde hamur gibi yoğurursun sağa sola fırlatırsın:)

      Sil
    3. valla güreşi bilmeyen biriyim tam da bi sokak serserisiyim bi çok turistik mekanda ve olabilecek en pislik mekanlarda fedailik yaptım çok olaya girdim burnum kanamadan çıktım komiserler bile şaşırdı ifade verirken de her haltı yerim güreşçiyle kapışmam.ne numaraları var bilmiyorum da sokak kavgasında yakınından geçmeyeceğim insanlar.gençken şakayla karışık bi kapışmıştık güreş yapan bi arkadaşla ne ara kafamla ayaklarım yer değiştirdi de yere yapıştırdı beni anlamadım.boks bokstur güreşte güreş.sokak kavgasında güreşmeyi bilen adam her mn bir adım öndedir

      Sil
    4. x

      demi:)cok farklı bi güçleri var... bende okulda arada güreşcilerle idman yapıyodum güreşiyodum bayılacak gibi oluyodum midem bulanıyodu güreşmekden, bi anda adamı alt üst ediyolar:) ama güreşi biraz kavrayınca öyle hemen alt üst edemiyolar, boksu bilen birine bir süre güreş yapmasını tavsiye ederim,fırsatı varsa...

      Sil
    5. dediklerine katılıyorum da belli biyaştan sonra uzakdoğu sporları filan yapılıyor hobi olarak yapmışlığım var ama kendi adıma konuşayım bence belli bi yaştan sonra güreş çekilmez.tahmin edilenden çok daha ağır ve sert idmanları

      Sil
    6. x

      kesinlikle görüldüğünden cok sert ve ağır idmanları, el enselerde gözlerinin karardığını söyleyenler var.

      Sil
    7. burak bence her yere atlama serefsizler yumruk yumruğa dövüsecek cesaretleri olmayınca ya bıçaklarlar yada vururlar çok sevdigim abi vardı onu öyle kaybetdik

      Sil
    8. doğru söylüyon benim de var etrafımda o tarz arkadaşlarım kimi ölmedi sürünüyo

      Sil
  7. Londra Olimpiyatları güreş müsabakası. TRT Spikeri :
    Haydi Rıza artık Allah ne verdiyse top yuvarlak olduğu gibi minderde yuvarlak, ne olacağı belli olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. x

      olimpiyatlardan önce rıza cuba lıyı dünya şapyonasında yendi olimpiyatlardada cuba lı yendi anlaşma gereği:)

      şimdi güreş federasyonu peşime düşmesin daha fazla konuşmayım:)
      güreşciler anlatıyo ben ne yapayım...aslında bunlar güreş camiasında hep bilinen şeyler...güreşi cok severdim bu olayları duyunca soğudum...

      Sil
    2. valla güreşi çok sever ve saygı duyarım piyasadan bi kaç arkadaşım abi dediğim insanlar da var ama derin bi muhabbetimiz yok.dediğin gibi ise kötüymüş.ben pek bilmem o camiayı

      Sil
    3. x

      valla güreşde sevilecek bişey bırakmadılar, kurallar cok dandik. ama güreşciler tam sporcu.

      Sil
    4. son haliyle seyir zevki sıfıra inmiş durumda bu kurallar bu sporun idam fermanını imzalamış maalesef.

      Sil
    5. x

      iyi güreşcileri sıkı bi mma antremanından sonra mma de izlemek isterim...bu kurallardan sonra izleyici beklemesinler aslında hangi kuralı gerseler olmuyo adamlar güreşmiyo hepsi işin çakallığında...izleyici istiyolarsa mma e bekleriz:)

      Sil
    6. MMA, UFC, Muay Thai, K-1 gibi ekstreme sporlara ilgim sıfırın altındadır. Sevmem. Güreşi ise Olimpiyatlardan olimpiyatlara seyrederim oda sporcularımızın müsabakaları olursa. Bir ara olimpiyatlardan çıkarılması gündemdeydi son durum nedir bilmiyorum. Boks benim için farklı bir boyutta eskimiş çorapları poşete doldurup kapıların kasasına asıp yumruklamak dışında (küçüktüm, pire kadardım ☺ ) hiç icra etmedim, imkan buldukça canlı ya da cansız maçları takip ederim.

      Sil
    7. x

      güreş 2016 da son diyolar...son olimpyatta şike yapmazlar heralde..bellide olmaz para bazıları icin her kapıyı acıyo:)

      Sil
  8. Güreş' in küresel merkezindeki (Gladio) cu sen misin yoksa ?
    Kod Adı : x ☻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. x

      yok yaa bunlar sır değil. diyorumya bunları kendileri anlatıyo, bende duyduklarımı size söylüyom:)

      Sil
  9. Hamza senaryosu da pek inandırıcı gelmemişti ama bu Rıza senaryosu hepten uçmuş. Daha 22-23 yaşında bir eleman hem de ilk olimpiyatında maç satar mı hiç? Bu güreşçilerde anlaşılan erişemedikleri ciğere murdar deme huyu var. :) (münzevi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. x

      şikeyi mikeyi bi kenara bırak hamzayla karamın maçını izle,sonra karamın diğer maçlarına izle? uyduruk bi maç olduğunu ordan anlarsın...aynısı mehmet özalda da oldu mehmet karamı bi dünya şamyonasında cok rahat bi şekilde yendi, sonra sıkı maçda karam mehmetle dalga geçci http://www.youtube.com/watch?v=exLD5rQa3mo

      mısırda ki ödül yönetmeliği burdakinin yanında hiç bişe karama parayı veriyolar karam bırakıyo yoksa karamı yenmek onların harcı değil...

      rıza olayına hiç girmyeyim güreşciler rızayı beğenirler severler, ama bazı gerçekler acıdır, onlar bunu anlatırken normal bişeymiş gibi anlatıyo..bunlar aslında güreş dünyasında olan sıradan olaylardan onlar icin, bu tip anlaşmalar kafa güreşcilerde oluyo genelde, kazanan bi o bi o büyük turnuvalarda.

      olayları tabi teferruatıyla bilmiyorum.ama güreşin olimpiyatlardan cıkarılışıyla bu anlatılanlar benim açımdam netlik kazanmışdır...bende tanımadığım birinden duysam bunları belki inanmazdım. fakat güreşin şuanki durumunun sebebi başka ne olabilirki?

      Sil
  10. Daha güreşin çıkarıldığı filan yok, çıkarılmaz da. Sadece bir öneri olarak ortaya atıldı ve hiçbir somut karar yok.

    Hamza ve Karam maçını çok seyrettim, ama şimdi tutup da Hamza ile Mehmet mukayasesi yapmak mantıklı mı? Kuvvetli güreşçi nasıl rahat çırpar, suplex atarsa, aynı şekilde onu yerden sökmek de zor değil midir? Hatırlarım Hamza prime zamanında, değil beni yenecek benden puan alacak adam yok derdi. :)

    Rıza'nın Solis'e kaybettiği maçı da çok izledim, tecrübesizlik sonucu anlık bir gafletle kolunu kaptırdı ve çırpıldı, ama bu hatasından sonra Solis'i çırpmak için nasıl uğraştığını da görmek gerek.

    Mehmet Özal'ın Karam'ı yenmesi ise gerçekten ilginç, orada vardır birşeyler. (münzevi)

    YanıtlaSil
  11. x

    güreş 2020 listesinde yok, hem güreşi cıkarmaya niyetlenmeleri bile büyük bişe.güreş üniversite olimpiyatlarına alınmamışdı, gecen olimpiyatlarda yokdu güreş...

    rızanın neresi tecrübesiz?avrupa dünya, genler avrupa dünya madalyalar 2 şer 3 şer.

    hamza ile mehmet i kıyaslamadım zaten örnek verdim.

    hamza o zamanlar dandik dundik adamlara yeniliyodu kariyerinin sonundada bi karamı yeneyimde namım yürüsün dedi heralde, ama kimse hamzanın karamı yenediğine inanmadı (güreşin dışındakiler hariç), karam rus veya abd li olsaydı ondan parayla maç alma diye bişe olmazdı, adam para için mma ciyle dövüşdü, onun gibi bi güreşcinin ne işi var mma de.

    YanıtlaSil
  12. ahmet taşçı ne yapar.

    YanıtlaSil
  13. taşçı artık yaşlanmış.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. güreşin faydası varsa ringte en ufak sarılmaya hakem araya girer ayrıl der güreş elle tutar,sarılır , yapışır üste çıkar vilad bazı rakiplerin üstüne ağırlını verir ,sanki biraz güreşin reklamımı yapıldı.

    YanıtlaSil
  16. Ahmet taşçı'nın ölüsü yeter karam'a

    YanıtlaSil
  17. x

    ahmet taşcı yağlıcı o anlamaz, minder güreşi cok farklı ve karam grekocu...ama alexander karelin yağlı güreş yapsaydı duman ederdi bence ortalığı, ali gürbüz felan da dayanamazdı bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmet taşçı minder'de bilir ali gürbüz güreşin Klitschko'sudur uzun yıllar yağlı güreş'de altın kemer'leri topluycak daha

      Sil
    2. x

      ahmet taşcının mnderde güreşdiğini nerde gördün?

      Sil
    3. güreşti demedim ki ben minder'de bilir dedim röportajlarında minder oyunlarınıda bildiğini söylemişti

      Sil
    4. x

      minder oyununu bilmeyen yokki, hiç minder yapmamış biri bi olimpiyat şampyonunu nasıl yenecek, obzektif olmak lazım.

      Sil