11 Temmuz 2013 Perşembe

CHISORA`NIN KENDİNE GÜVENİ TAM


20 temmuz cumartesi günü ABD`li yenilgisiz Malik Scott`la İngiltere`de karşılaşacak olan Dereck Chisora , Scott`ın kendisini hedef alan sözlerine yanıt verdi.

Scott , Chisora`yı ucube olarak nitelemiş ve başardığı bütün işlerin ring dışında olduğunu söyleyerek Del Boy`la dalga geçmişti.

Chisora bunu üzerine ;

"Bana ucube diyebilir ama bu ucubeyle dövüşmek için buraya gelecek ve parasını da biz vereceğiz. Bu tip tahrikleri seviyorum çünkü beni gaza getiriyor. O gevezeyi susturmak için sabırsızlanıyorum. İstediği kadar konuşsun sonunda kimin kazanacağını ben biliyorum. Ben de bu tarz dövüşerek yenilgisiz kalabilirdim. Bugüne kadar dövüştüğü ciddi birisi yok." diye yanıt verdi.

Küçük maçlardaki performansıyla büyük maçlardaki performansı arasında dağlar kadar fark olan Chisora için bu maç , büyük bir maç haline gelmiş gibi gözüküyor.

8 yorum:

  1. Chisora çok iyi bir maç çıkartıcak buna eminim bakalım scott yeri görünce'de böyle ucube falan lafları edebilicek mi?
    'SWİFT'

    YanıtlaSil
  2. Bunu yensin.arkasindan mitchel banks thompson arreloa falan gtmesi lazim.sora heleniusla ingilterde rovans

    YanıtlaSil
  3. scott yener chisorayı scott ın kumaşı çok iyi.boksa öncelik verse en yukardaki isimlerden olurdu

    YanıtlaSil
  4. bu scott Vyacheslav Glazkov'a kaybetti ama nasıl olduysa hakemler draw kararı verdi benım izlediğim kadarıyla maç Glazkov'undu hatta baya eminim chisora'da çok zor rakip seçiyor bu yönünü takdir ediyorum yüzde 51 Chisora diyorum maç ingiltere'de olduğu için Chisora buğüne kadar gördüğüm en yüksek form grafiğini yakalamış http://www.youtube.com/watch?v=1Lh_m7H-BkA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben o maçın berabere yada 1 2 puan farkla scott ın olduğunu düşünüyorum.bence scott ince ince götürdü maçı

      Sil
    2. bende 1-2 puan farkla Glazkov diye düşünüyorum ama sende haklı olabilirsin yakın bir maçta karar vermek zor bu arada 2006 avrupa şampiyonasındaki kubrat pulev-Glazkov maçı çok çılgın bir maçtır (pulev kazanmıştı)

      Sil
  5. izlenebilitesi yüksek bir maç.

    YanıtlaSil
  6. Ağırsiklet bu yaz oldukça durağan geçiyor pek unvan maçları göremiyoruz bu boşlukta sönmek üzere olan ateşi biraz harlar... Chisora tek sıkımlık barut misali son hamlelerini yapacaktır diye düşünüyorum çünkü ard arda mağlubiyetler aldı kaybederse emekliliği göz kırpmış olur ya da en iyi ihtimalle uzun seneler piyasadan silinir, kazanırsa elbette keyif içeceklerini yudumlar. Scot' ın tubeden bir kaç maçını seyrettim fizik kalite ve teknik donanımları iyi, kombine dövüşüyor yabana atılacak bir boksör değil gibi. Tabi belki de en önemli sınavını verecek. Umarım müsabaka uzun roundlara yayılır şöyle boksa dair her türlü atraksiyonun olduğu keyifli bir maç seyrederiz.

    YanıtlaSil