7 Temmuz 2013 Pazar

"TYSON FURY`Yİ İSTİYORUM"


Tony Thompson , müsabakadan sonra yaptığı röportajlarda müsabakayla ve sonraki yol haritası ile ilgili açıklamalarda bulundu ;

"Müsabakaya güzel bir taktikle başladık. Kendi seyircisi önünde saldıracağını bildiğimiz için sabırlı davrandık ve taktiğimiz tuttu. David Price günün birinde şampiyon olabilir fakat o gün bu gün değil."

"Tyson Fury süreki benim hakkımda , yaşım hakkında konuşuyor. Tyson Fury`yi istiyorum. Bundan sonra ünvan maçlarına bakıyorum. Ben Wladimir`e yenildim , o en iyisi. Onun bir basamak altında da kazandım. Price bence bu seviyede. Ben bu seviyenin üzerindeyim. Bunu defalarca kanıtladım. Vitali , kendisini yenme şansı olmayan adamlarla dövüşüyor. Benim boyumda ve tecrübemde biriyle dövüşmesi lazım."

"Eve gidip karımın belini kıracağım =) Uzun süredir sevişmedik , yani acıyı hissedecek. Sakat kalma ihtimali var yani tekerlekli sandalye bağışlarınızı bekliyoruz."

24 yorum:

  1. dualarımız yengeyle :D:D:D fırlama herif :)

    YanıtlaSil
  2. utanmaz gavat.

    YanıtlaSil
  3. lahmacuncu solis , çakma tyson,paracı haye,bundan sonra gavat tony lakabı var.

    YanıtlaSil
  4. Gavatin kelime anlamini ogren once sonra adama soversin.espiriden anlamayan dar beyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. v

      gavat bile karısı hakkında böyle konuşmaz belki, az demiş...

      Sil
  5. v

    tony priceyi şişirmeye calışıyoda price de bişe yokki adam ringde mal mal dolaşıyo ne yapacağını bilmiyo...çakma tyson fiziksel avantajlarını kullana biliyo ve hareketli bu gavatı rahat yener bence.

    tam deyyus insan karısı hakkında öyle konuşurmu. eve gittiğinde karısını beli kırık bulma ihtimalide var bu kadar rahat bi aile iseler...

    YanıtlaSil
  6. v

    tony de wlada özenmeye calısıyo.ama iş yok ondada. birisi demiş önceden wladın ceneside böleydi die.e ama bu adam da ne teknik var ne eskiv var ne yumruk var.boks yumruk atmak içindir.adam yumruk atmıyo bi kere :) bu arada kennox noldu o güzelim saclarına.diktirirsin sen saç tekrar paran cok ne de olsa .

    YanıtlaSil
  7. v

    bu bir toplumsal devrim hareketidir
    hepimiz v yiz

    YanıtlaSil
  8. v

    tamm sen 'v' li ol ben bundan sonra 'x' im ok?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. x

      ben o manada v yi kullanmıyorum işim olmaz benim sağ la solla...

      Sil
  9. v

    tamam kardeşim farkmaz benim için. orta yoldan giderim bende

    YanıtlaSil
  10. insan karısı hakkında böyle konuşmaz ama türk insanı konuşmaz bu adamın yetiştirilme ortamı kültürü farklı espri anlayışları böyle bunların güzel maç olur çakma tyson ile maçları onu'da yatırırsa ingilizlerin korkulu rüyası olur ama çakma tyson anca konuşur Pulev'den kaçtı zaten

    YanıtlaSil
  11. x

    öyle bi kültür hiç bi yerde yok. insan olan özledim felan der...türk konuşmaz diye de bişe yok kadını obje olarak gören utanmasıda olmayan herkez konuşa bilir, ama öyle bi kültür yok...

    çakma tyson u da yene bileceğini hiç sanmıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakin ol Şampiyon :D nerden biliyorsun adamın nasıl bir kültürle büyüdüğünü istediğini konuşur bize ne ama kişisel olarak ben olsam asla konuşmam o ayrı cunnıgham bile knock-down yaptı thompson'da yenebilir çakma tyson'nı balon bir adam zaten
      'SWİFT'

      Sil
    2. x

      sakinim ikinci rağad ol)

      Sil
    3. x

      ''istediğini konuşur'' diyon ben istediğimi konuşamammı?

      Sil
  12. geniş beyinli terbiyesiz bu adama gavat demek az bile bana senmi öğretecen ukala.

    YanıtlaSil
  13. yetiş tony senden önce furry varmış bile.

    YanıtlaSil
  14. zaten espri anlamında yazmadım ne sövsem az buraya fakat uslup önemli.

    YanıtlaSil
  15. v

    hocam kim kimdir bilmiyoruz zaten şurda türkiyede toplasan net aleminde 30 kişiden fazlası pek boksu bilmiyodur. burayıda kapattırmayalım yada engel gelmesin önümüze her mesaj için.şu an zaten bilgehanın sitesi artık boks sitesi olmaktan cıkmaya basladı mma yok karate felan. diğer haftada 1 güncelleniyo denilen ama gerçekte ayda 1 güncellenen korayın sitesi var ondada yazı yazamıyoruz. zaten ayda 1 güncelleniyo. bi tek burası kaldı burayıda kapattırmayalım

    YanıtlaSil
  16. bunun amacı kemer değil unvan maçında parayı cebe indirmek öncekiler gibi her unvan para çünkü kemeri zaten alamaz.

    YanıtlaSil
  17. lennox lewis gibi bir şampiyonu utandırdın price senden olmaz bir şey

    YanıtlaSil