19 Temmuz 2013 Cuma

CHISORA VE SCOTT CUMARTESİ İÇİN HAZIR


Dereck Chisora ile Malik Scott arasında yapılacak olan müsabakanın son basın toplantısı da yapıldı.

Daha önce birbirlerine küfürleşmeye kadar varan hakaretler eden ikilinin samimi ve birbirine saygılı görüntüleri dikkat çekti. Malik Scott , önceki maçlarındaki gibi vücut olarak formda gözükürken, Chisora'da aynı şekilde kilo fazlasından kurtulmuş ve formda göründü.

Müsabaka hakkında yorumlar ise kısaca şöyle ;

Malik Scott : "Buraya tıpkı Tony Thompson gibi kazanmaya geldim. Dereck`in saygı duyduğum bir yanı var. ne olursa olsun maçtan sonra bahane üretmiyor. Ben şu an dünyanın en yetenekli ağır sikletiyim. Herkesin beklediğinin aksine hücuma dayalı bir taktikle dövüşeceğim. Büyüğüm , yetenekliyim ve bu maçı alacağım."

Dereck Chisora : "Malik Scott çok yetenekli biri. Boksun Rolls Royce'u gibi. Ama maç başlar başlamaz üzerine gideceğim ve maç boyunca orada olacağım. Özel bir diyet programı uyguladım. Öfke kontrolü terapim de çok iyi gidiyor. Scott'ın gözlerindeki korkuyu sezdim. Bekleyip göreceğiz."

Jesse Reid (Scott`ın antrenörü) : "Malik'in nakavt oranının az olması hiçbir şey iade etmez. Her ağır siklet yumruk atabilir ve Malik'de atabiliyor. Çok yetenekli bir boksör."

Don Charles (Chisora'nın antreörü) : "Malik çok yetenekli. Orta siklet gibi hızlı yumruk atıyor. Dereck ilk defa kilo problemi olduğunu kabul etti ve bunun gereğini yaptı. Deontay Wilder'dan daha zor bir rakip ama ben Dereck'in neler yapabileceğini biliyorum."

Frank Warren (Chisora'nın menajeri) : "Chisora için tamam ya da devam maçı. Kazanırsa tekrar üst düzeylerin arasında girecek ama kaybederse bu mümkün değil. Yani kazanmaktan başka çaresi yok. Bugüne kadar o hiç böyle birşey yapmasa da ben onun için hep bahane ürettim. Ama bu maçın bir bahanesi yok."

Boşta olan WBO uluslararası kemeri için yapılacak olan müsabaka cumartesi akşamı TSİ 22.00'dan itibaren yayınlanmaya başlayacak.


42 yorum:

  1. dünyanın en yetenekli ağrsikleti olduğunu düşünüyorsa yanılıyor.abd nin en yetenekli ağırsikleti kevin johnson da ne oluyor zaten.sadece yetenekle iş olsa kimler parlamadan sönd bu piyasada.scott aklını başına toplar disiplinli bi şekilde sağa sola bulaşmadan devam ettirirse boks yaşantısını çeşitli başarılar kazanablir.her şeyden önce sağını çok daha etkili kullanması gerek.ben bu maçı scott alır diyorum

    YanıtlaSil
  2. sıkıcı bir karşılaşma olur.mike tyson dan sonra ağır sıklet bitmiş durumda.ne hız var ne güç.

    ne olcak bu ağır sıkletin hali hocam:)

    (ko'cu)

    YanıtlaSil
  3. bloğun yeni hali 10/4 eski hali 10/8,5

    YanıtlaSil
  4. x

    bende beğenmedim koyu renk olmalı kırmızı güzel olabilir kann:)

    YanıtlaSil
  5. hocam siyah gözleri yoruyor . bu iyidir.

    (ko'cu)

    YanıtlaSil
  6. yok o ben değildim aylar önce sadece eklentilerle ilgili görüş belirtmiştim. oyum ışıkların yeniden kapanmasından yana ama çoğunluğun ortak düşüncesi ile karar verilmeli tabi. Anket iyi fikir okuyucularda katılım sağlayabilir.

    YanıtlaSil
  7. v

    sizce dereck chisora steroid kullanmışmıdır. vucudu doğal gözüküyor çünkü

    YanıtlaSil
  8. v

    yapma dereckin kolları daha kalın david haye den. daha fazla kas var bana göre sadece david haye deki kadar sekilli ve parçalı değil. yoksa dereckde baya kaslı

    YanıtlaSil
  9. v

    işte bana daha doğal göründüğü için sormustum bende zaten doping yapmısmıdır diye
    haye in vucudu daha iyi tabi

    YanıtlaSil
  10. http://www.viponlinesports.eu/

    YanıtlaSil
  11. v

    en aşağı 24:00 da başlar. tecrübeyle biliyoruz yani :)

    YanıtlaSil
  12. Jonjones
    David haye tarzi vcut yapin varsa yani zor kilo alan ince kemikli mecbursun kullanmaya steroti.chisora gbi rahat kilo alabiliyosan hc kullanmadan hayvan gbi kas yapabilirsin.ben de rahat kilo alirim.protein tozu bile kullanmadim.vucudum hemen cevap veriyor.
    Aslaolan kas yapmak dgl var olan kaslari guclendirmek.bu ilkinden daha zordur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. v

      yok yaw öle kolay değil kas yapmak. adam doğal ağırsiklet chisora. biz öküz gibi yeriz ama kas çıkmaz yağ çıkar. onun bünyesizyle bizim bünyemiz bir değil. o doğal ağırsiklet

      Sil
    2. birde bu kas olaylarında boy'da önemli bir yer tutar kısa boyluysan zaten kilo alman sıkıntı yaratır karın bölgesi yağ bağlar 1.80 ve üstü belli oranda kilo alıp sıkı bir antreman programı ile düzgün kaslar yapabilir kendimden ve işim dolasıyla biliyorum (steroid veya başka destek haplarla kas yaparsanız ya kalp'den giderseniz yada hormonlarınızı bozarsınız) not=1.87 boy 85 kilo'yum

      Sil
  13. sinan şamil ,maskaevi yenip maçı kazansaydı bu şansı değerlendirseydi hasim rahman karşısına çıksaydı kemeri alabilirmiydi alsa ilk şampiyonumuzdu alamasada finalde başarıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinan biraz kendini boksa verse maskaevi de rahmanı da yenerdi.karşılaştığı tüm isimleri yenerdi.

      piyasada vitali hariç her boksöre karşı ringe favori çıkabilecek bir yetenek ve gücü vardı sinan ın

      sakatlıklar disiplinsizlik ve kötü menajerler yüzünden çok bozdu kendisini

      holyfield ın 99 da bi sözü vardı sinan için gelecek 10 yıl içersinde ağırsiklet şampiyonluğuna ambargo koyabilecek biri gibisinden bir şeyler demişti sinan için.brewsterler liakhıvichler bile şampiyon oldu sinan olamadı.holyfield ve tyson ve valuevle de ahmet öner in para hırsı yüzünden anlaşma sağlanamadı.valuevde başka ayrıntılar da var

      Sil
  14. ama maskaeve kötü fauller yapmıştı resmen küt diye kafa atmıştı diskalifiye edilebilirdi çekişmelide geçmişti ama tam kendisini yansıtamamıştı ringe.

    YanıtlaSil
  15. Chisora tek sıkımlık barut misali son hamlelerini yapacaktır üst üste mağlubiyetler aldı kaybederse emekliliği göz kırpmış olur ya da en iyi ihtimalle uzun seneler piyasadan silinir, kazanırsa elbette keyif içeceklerini yudumlar. Scott' ın fizik kalitesi ve teknik donanımları iyi, kombine dövüşüyor yabana atılacak bir boksör değil gibi yalnız kariyerinde şu ana kadarki en ciddi sınavını vereceği aşikar. Umarım her iki boksör repertuarındaki tüm atraksiyonları sergiler maç uzun roundlara yayılır keyifli bir maç seyretmiş oluruz gözlerimizin pası silinir.

    YanıtlaSil
  16. http://www.boxingguru.eu/index.html

    YanıtlaSil
  17. Şimdi bu maç tv'de çıkmıyor nasıl bir memleketiz yahu, resmen dünyadan haberimiz yok, tabi bizim var ancak medya açısından böyle 1000 tane kanal var ama faydasız..herşey geriden geliyor..hatta geriye gidiyor.

    Dereck bence çok yetenekli bir boksör değil ama cesur ve inatçı, rakibini yeneceğini düşünüyorum ancak asla top class bir dövüşçü olamaz o maya yok bu kişide..Tayson furry'de olamaz...Ahanda buraya yazıyorum ha şampiyon olmak bile top class demek değildir elbette o ayrı konu..

    YanıtlaSil
  18. geceyi ısındırma maçları başlamış yavaş yavaş Vipbox tribünündeki yerimi alayım umarım beni tribünden atmazlar.


    YanıtlaSil
  19. v

    saol eyw. ya bu site tasarımı oylamasında nası ters sonuc cıkıyo. bundada sambo cunun parmağımı vardır nedir :)

    YanıtlaSil
  20. x

    kırkpınar yayınlıyolarmış maçların alayı şike, neyini yayınlıyolarsa adamlar 30 dk ayakda bişey yapmadan bekliyolar puanlamaya gecelim diye, icine etmişler güreşinde, minder güreşide hep şike avrupada o ona bırakıyo dünyada o ona bırakıyo olimpiyatta o ona, o yüzden cıkardılar olimpiyatlardan milletin haberi yok, ne kadar zevksiz spor varsa onları izletiyolar eurosportu açıyom sabahdan akşama kadar bilardo, dart, körling bune lan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. spor kültürü dediğimiz kültür başka bir şey.

      Sil
  21. http://www.viponlinesports.eu/

    Boxing - !ABoss.TV - Link2 randımanlı

    Full HD

    YanıtlaSil
  22. x

    kel kafa 4. raunda cıkarsa başarı...

    YanıtlaSil
  23. bloğun bu hali 70 ler dönemi TRT ekranını andırıyor. =)

    YanıtlaSil
  24. x

    hem kurallarla mahvettiler hemde güreşciler mahvetti, o kadar şike varki güreşde olimpiyattan cıkarılınca o güreşciler hangi yüzle tvye cıkıp itiraz etti anlamış değilim...

    YanıtlaSil
  25. Rodeo şike yapamayacağın tek spordur.Boğalar ve atlarla anlaşman gerekir ama onlar seni anlamazlar. Bill Linderman (Şampiyon Kovboy)

    YanıtlaSil
  26. x

    kel kafa şunu tek yumrukda yatırsada bi gülsem...

    YanıtlaSil
  27. x

    beyaz şortlu onunla oynuyomu ciddimi anlamadım,kel arada sert yumruklar cıkarıyo...

    YanıtlaSil
  28. noldu şuan kim dövüşüyo dışardaydım yeni geldim

    YanıtlaSil
  29. bi an korktum boxnation da chisoranın bi maçını değerlendiriyorlardı da scott maçı oynandı sandım

    YanıtlaSil
  30. Chisora kazandı sizce hakettimi bu maçta zaferi millet??

    YanıtlaSil
  31. hadi ya oynandı ve ben kaçırdım yani lanet olsun valla ben scott kazanır diyordum puanlamayla olduysa bu mağlubiyet ben huylanırım biraz scott chisoradan 2 gömlek üstün biri çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada boxrec hala sonucu yazmadı biri kısa bi özet geçebilir mi olanlar hakkında

      Sil
  32. Esmaray 6.roundda nakavt etti chisora ama scottında hakkını yemiyelim

    YanıtlaSil
  33. aklımca 1.4. chisora ya 2.3.5. roundu scott aldı bence güzel maçtı

    YanıtlaSil
  34. tek çıkar yolu nakavttı zaten bence demek ki scott top class boksörler arasına girmek istememiş.yetenek bi yere kadar adam olmak ve maçlara köpek gibi çalışmak gerek.helal olsun chisoraya bugüne kadar ki en iyi galibiyetini almış

    YanıtlaSil
  35. adam anlamıştı maçı kaybederse biticegini nisandaki macında 114 kiloydu bu maca 110 cıktı formdaydı chisora iyiydi

    YanıtlaSil
  36. sinan birazda havaya girmişti basında tyson düşüşte ben lewis ile yaparım sözleri vardı yapsaydı anlaşma sağlansaydı yener veya yenilir hiç değilse maç yapma şerefine ulaşırdı.evander,i yenemezdi ama valuevi yenebilirdi ruiz hırpaladı valuyu sinan ruizden güçlüdür.sinan lewisten bayağı darbeler alırdı kontra yumruklarla sinan vururdu ama tko,yla lewis kazanırdı.

    YanıtlaSil