18 Temmuz 2013 Perşembe

MALIGNAGGI RÖVANŞ İÇİN UMUTSUZ


12 raund sonrası ayrık kararla Adrien Broner`a yenilen ve WBA yarı orta siklet kemerini alamayan Paul Malignaggi , Broner`ın kendisine bir şans daha vermeyeceğini söyledi.

"Rövanş vereceğini düşünmüyorum. Tabi bakacağız. Eğer şımarık kardeş adam olursa herkesin görmek istediği maçı yapacaktır."

Malignaggi ayrıca Floyd Mayweather`ın Jose Luis Castillo maçındaki tartışmayı ona bir şans daha vererek sona erdirdiğini hatırlatırken , Floyd`un çok iyi dövüşçülere üstünlük kurduğunu ama Broner`ın sadece abartılan biri olduğunu söyledi.

"Broner kimlik bunalımı yaşıyor. Rapçi olmak istiyor ve rapçilerle parti yapıyor. Bence kendisi ilgiye muhtaç şımarık bir çocuk. Geçenlerde -ölecek gibi hissediyorum- diye bir tweet attı. Hemen ertesi gün -striptizcilere bayılıyorum- diye tweet attı. İntihara meyilli bir adam bu şekilde davranmaz. Sadece ilgi çekebilmek için yapıyor çünkü adamın bir sorunu filan yok. 12 yaşında bir çocuk gibi davranıyor."

Anlaşılan Paulie basın toplantısında yaşananlardan sonra , Broner`la olan sorunlarını hala çözebilmiş değil.

8 yorum:

  1. Paulie yüzde yüz haklı özellikle ilgi çekmek ve abartılma konusunda broner sadece yetenekli bir adam ama daha fazlası yok neden siklet yükselttiğini herkes biliyor en ciddi 2 rakibin'den kaçan bır adam

    YanıtlaSil
  2. katılmıyorum broner çok iyi boksör.abartıldığını düşünmüyorum.biraz karekterli bi insansa işine önem verir boş işler peşinde koşmazsa gelecekte çok büyük işler yapar

    ayrıca kaçtığı boksörlerden kasıt kim bilmiyorum da her siklet yükselten boksör için benzer yorumlar yapılıyor.floyda pacmane de yapılmıştı.

    ben broner ı sevmiyorum biraz fazla serseri duruyor da sadece imajsa geleceği çok parlak olur.floyd da dışardan baktığında çok serseri dururdu ama onu tanıyan herkes gördüğü en disiplinli ve çalışkan boksörlerden olduğunu söylüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam floyd broner ın yanında temiz aile çocuğu gibi :)

      broner tam bi şaklaban.serseri bile değil:)

      broner ın ciddi bir rakiple karşılaştığına daha şahit olmadık.(5 yıldızlık)

      welter de göreceğiz ne yapacağını.erken konuşmamak lazım.

      (ko'cu)

      Sil
    2. @Burak Esmeray
      kaçtığı boksörler yapdığım araştırmalar sonucu wbo şampiyonu Ricky burns broner ile karşılaşmak için sıralamadaki ilk 5'i yenmiş adam birde Miguel Vazquez var ama bu adam haytımda gördüğüm en disiplinsiz boksörlerden çok sık sakatlanıyor kendi hataları yüzünden gamboa dedikoduları'da var ama resmi bir teklif olmamış diye biliyorum birde broner'ın ricky burns'e sözde meydan okuması
      http://www.youtube.com/watch?v=_JTE1q4q2i4

      Sil
    3. broner burns ü çok rahat yenerdi diye düşünüyorum

      her meydan okuyanla ringe çıkılsa adamlar günde 3 öğün ringe çıkmak zorunda kalırdı diye düşünüyorum

      broner genç yaşına göre fena değil rakip seçimlerinde diye düşünüyorum.hiç biri yabana atılır tipler değildi ki de marco sikletinin en iyilerindendi

      Sil
    4. ayrıca floyd sadece serseri gibi görünüyor o kadar kesinlikle disiplinsiz bi sokak serserisi değil diğer isimler gibi.onun kadar düzenli ve ağır idman yapan çok fazla boksör olduğunu zannetmiyorum piyasada

      Sil
    5. ben izledim burns'ü (son 5-6 maçını) broner'ı büyük bir ihtimalle yener fizik olarak zaten çok avanatjlı broner'a göre sol yumruk çok fena
      şunlara bir göz at bence haklı bulucaksın beni

      http://www.youtube.com/watch?v=2P4DDDdGItI
      birde bu
      http://www.youtube.com/watch?v=6xQlyl6l8A4
      left hook atı öldürür valla
      http://www.youtube.com/watch?v=wq-40XvO7CY

      Sil
    6. valla ben de 2sini sürekli izliyorum.broner bence burns yer di.ama iddia edercesine savunmam

      Sil