12 Temmuz 2013 Cuma

MARCO HUCK - FIRAT ARSLAN (14.09.2013)


Sonunda beklenen oldu ve Fırat Arslan Marco Huck karşısında rövanş hakkını elde etti.

WBO yarı ağır siklet kemerinin ortada olacağı müsabaka Stuttgart`da yapılacak. İlk maçta açık bir şekilde maçı üstün götüren Fırat Arslan , 12 raund sonunda hakemlerin skandal oybirliği kararı sonucunda yenilmişti. Müsabakadan sonra Huck`da Fırat`a rövanş vereceğini açıklamıştı.

Huck - Fırat maçının olacağı uzun süredir konuşuluyordu ve en sonunda 14 eylül tarihine resmi olarak açıklandı.

Huck açıklamasında ;

"WBO zorunlu rakip yapsa da yapmasa da zaten rövanş verecektim. Povetkin karşısında bende kazandığımı düşünürken aynı şekilde kaybetmiştim. Fırat`ın hayal kırıklığını anlayabiliyorum. Bunun için kendisine 2. bir şans veriyorum." dedi.

Marco Huck , son maçında Ola Afolabi`yi 12 raund sonunda oy çokluğuyla (MD) yenerken , Fırat Arslan`da Varol Vekiloğlu`nu 10 raund sonunda oybirliğiyle yenmişti.

Bakalım bu sefer Sauderland , tartışmasız bir müsabaka düzenleyebilecek mi.

9 yorum:

  1. bu haberi yorumumda 1 hafta önce yazmıştım burda.haberler geç giriliyor.

    fırat ın eskivleri yok maalesef.ya ko yapacak yada sayıyla yenilecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakisin kardesim.. Tesekkurler .. HayeMaker

      Sil
  2. huck'u nakavt etmedikten sonra maçı almazsın hakemler hep huck'un tarafında yoksa afolabi yendi huck'u puan'la ama vermediler fırat'a helal olsun bu yaşta hala şampiyonluk maçına çıkıyor

    YanıtlaSil
  3. ne yapsada selçuk kadar ses getirmiyor çünkü medyatik değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten almanya adına dövüşüyor bizle bir alakası yok
      'SWİFT'

      Sil
    2. v

      selçuk ses getiriyoda noluyo sanki.biz selçuğu destekliyoruz. kendisi eleştirileri hiç alttan almıyor facebook sayfasını kapatıyor. kendisi trabzonda 3-4 katlı apartman yaptırıyor kendine:)

      Sil
    3. yaptırsın isterse trabzonu alsın beni ilgilendirmez allah daha çok versin eleştirme sende karadeniz insanı çabuk sinirlenir kendim'den biliyorum
      'SWİFT'

      Sil
  4. v

    fırat arslanın o mactaki perormansına bende sasırdım ama bu sefer huck net bi galibiyet alıcaktır diye düşünüyorum. fıratın tekniği felan yok zaten .

    YanıtlaSil
  5. Bana kalırsa bu seferki performansına daha çok şaşıracağız. Gözden kaçırmamamız gereken bir şey var: Maç Stuttgart'ta, yani Fırat'ın evinde yapılacak. Geçen sefer olduğu gibi alenen çalamayacaklar maçı. Taşıdığı Alman pasaportuna rağmen kendisi %100 Türk'tür ve askerliğini de Türkiye'de yapmıştır. Hiçbir maddi desteği olmadan buralara kadar geldiyse kendisini kutlamamız ve daha da önemlisi desteklememiz gerekiyor bence.

    YanıtlaSil