21 Temmuz 2013 Pazar

CHISORA GERİ DÖNDÜ


Dereck Chisora , WBO uluslararası kemer maçında Malik Scott'ı 6. raundda nakavt ederek uzun süre sonra tekrar kazandı.

Başlangıçla beraber Chisora bilindik taktiğiyle baskı uygularken , Scott köşelerden kaçarak solunu kullanmaya çalıştı. Sarılmaların yaşandığı müsabakada iki boksör de zaman zaman etkili vuruşlar yaptılar.

6. raundda Chisora , iplerde yakaladığı Scott'ı sağ kroşeyle yatırdı. Scott 9 sayıldıktan sonra kalktı ama hakemin müsabakayı bitirmesi Scott köşesinden tepkilere sebep oldu. 

Chisora müsabakadan sonra yaptığı açıklamada , ağabey Klitschko ile bitmemiş bir meselesinin olduğunu ve Almanya'da tekrar ringe çıkmak istediğini söylerken , Scott ise 8'e kadar bekleyip ayağa kalktığını ve maça devam edebileceğini belirtip rövanş verilmesinin kendisini mutlu edeceğini de ekledi.

32 yorum:

  1. gereksiz bir karşılaşma oldu.

    hakemde saçmaladı.

    ingilterede olduğu için hakem etkilenmiş.malik de birşey yoktu .

    YanıtlaSil
  2. bu nakavttan hiçbir şey anlamadım.

    YanıtlaSil
  3. Chisora' nın sözde nakavta götüren aksiyonları yalı kazığı Scott' un sonunu hazırlayan bekleyişi ve hakemin takdiri( ki Scott daha kum çuvalına dönmemişti.) bana pek inandırıcı gelmedi. Erman hoca rep. : Nakavt nakavt gibi olmalı.

    YanıtlaSil
  4. Bu ne salak hakemdir böyle ya. On demeden bitirdi maçı, Scott'ta en ufak bir grogi alameti yoktu. (münzevi)

    YanıtlaSil
  5. zaten maçtan önce'de söylemiştim yüzde 51 Chisora kazanır diye scott sadece yetenekli bir adam o kadar disiplin falan yok Chisora yeniden piyasaya dahil oldu

    YanıtlaSil
  6. x

    chisora daki cesaretin yarısı scott da olsa macı scott alırdı, hakem cok hızlı saydı 9 da kalkdı hazırlanmadı normal, ama cok hızlı saydı, ama o salaklıkla scott maçı alamazdı...

    YanıtlaSil
  7. v

    iyi bi maç olmadı sahsen net yumruk olmadı hiç hakem heralde tony thopmpsonun 2 kere ingilterede yenilmesini unutmamıs onun acısını cıkarttı. maç böle bitse puanla chisora alırdı gene.

    YanıtlaSil
  8. WBO sıralamasına göre ilk sırada Denis Boytsov var ama chisora'nın karşısına çıkmaya cesaret eder mi pek zannetmiyorum B ve C sınıfı adamları yenip yenilgisiz kariyer yapma çabasında (hakem devam ettirsede Chisora nakavtlardı zaten)

    YanıtlaSil
  9. v

    ama chisora da iyi boksör değil. hızlı değil sadece gidiyo dalıyo rakibe. ben başka bişey göremiyorum yani sizce iyi boksör mü?

    YanıtlaSil
  10. @roy jones
    chisora iyi boksör filan değil,danny williams filan bu adamdan bi kaç gömlek üstün boksördü.tüm dünyada olduğu gibi ağırsiklet piyasası ingiletere de de geriledi

    @w.klitschko
    boytsov un cesaret sorunu yok.artık ben de iş güç peşindeyim eskisi kadar takip edemiyorum o nedenle tahminlerimde yanılmalar da oluyor...
    boytsov chisoradan çok daha iyi boksördür.vaktinde universumla imzaladı universum batınca da çürüdü gitti.artık şunu bir öğrenelim.bir kulüp yada menajer battığında boksörn yapabileceği bir şey kalmaz.menajerlerinin parası kime yeterse onlarla dövüşüyor boytsov da.çürüyüp pas tutmadıysa yer chisorayı.

    cruiserde de piyasanın açık ara en kalite ismi chakhievdir tartışmasız.universumda paslandı adam ne hocası vardı adam gibi ne doğru dürüst maç ne de idman yaptı.gitti wlodarczyk e yenildi.

    boytsov şuan kimle çalışıyor kime bağlıdır hiç bilmiyorum mesela.geçen sene bunalıma girdiği yazıyordu alman gazetelerinde universum yüzünden.bi yolunu bulup kaçabildiyse ilerde belki toplar kendini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wlodarczyk rakhim chakhiev'den daha iyi bir boksör kalite olarak değil tabi zaten bol knock-down'lu bir maç sonucu wlodarczyk hak ederek kazandı boytsov boş maçlar yapıyor WBO sıralamasına göre Chisora ile maç yapması gerekir bakalım yapıcak mı görücez çoğuna katılıyorum ama bence boytsov'un ciddi bir cesaret sorunu var benim fikrim tabi bu

      Sil
    2. wbo sıralamasına göre neden chisorayla maç yapması gerektiğini anlamadım da wlodarczyk chakhievden 2 3 gömlek aşağı bi boksör.sadece daha hazırdı o kadar.rövanş yapsalar yine chakhiev kaybetse bu gerçek yine değişmez

      Sil
    3. wbo sıralamasında 1 .sırada boytsov var

      Sil
    4. ee wbo nun 1. sırasında olunca chisorayla dövüşmesi neden gerekiyor kinasıl kurabildin böyle bir bağlantı

      ayrıca wbo da ünvan maçı için resmi rakip konumunda bir boksör yok şuan , gelmez de zaten.1. sırada boytsov gözüktüğüne de aldanmayın wbo nun 1. boksörü beklemedeki helenius şuan.

      Sil
    5. zorunda demedim zaten en uygun rakip chisora için sıralamada 1.durumda gözüken boytsov'dur

      Sil
    6. ne bileyim boytsov chisorayla dövüşmeli yazdığından yanlış anladım

      Sil
  11. waktinde bazı arkadaşlar tutturmuştu burak bi site yapalım diye yaptım beklediğim ilgili göremeyip kapadım sonra blog dediler blog açtım bişeylere kafam attı ama silmedim

    isterseniz bi göz atın tasarımı belki hoşunuza gider ayrıca ordaki yazılardan da geçerliliği olanları alabilirsiniz

    http://tarafsizkose.blogspot.com/

    bu blog böyle giderse ben bunu siteye çevirtirim ztn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tasarım kötü olmuş sitenin.

      (ggg)

      Sil
  12. ben bu sitenin şimdiki halini beğeniyorum.yanlış anlaşılma olmuş.burak ın sitesinin tasarımı kötü demiştim.

    hocam eski siyah taarım göz yoruyor.bu iyidir.bırak kalsın:)

    ggg

    YanıtlaSil
  13. v

    bu oylama işinde dış mihrakların gücü var demedi demeyin. :)

    YanıtlaSil
  14. Gri olsun o zaman. :) (münzevi)

    YanıtlaSil
  15. benim için fark etmez ama beyaz yerine başka bir renk olabilir

    YanıtlaSil
  16. v

    bu renk gayet iyi diğer renkler gözümü alıyo. ben esb forumlarında bile değiştirdim rengi beyaz yaptım.

    YanıtlaSil
  17. ben sambocunun şuan kim olduğunu çok iyi biliyorum da sesimi çıkartmıyorum

    YanıtlaSil
  18. dennis boytsov 1. sırayı hak edecek ne yaptı kimleri yenmiş, dereck bu adamı yer.

    YanıtlaSil
  19. dennis toysboys.

    YanıtlaSil
  20. dereck,solisle, kapışsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üstün bi fizik avantajı olmadığından dolayo formsuz bir solis bile dereck e boks öğretir diyebilirim.

      derler ya istese atom mühendisi bile olurdu diye.solis o misal bi boksör aslında

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  21. wilder artık güçlü isimlerle karşılaşsın.

    YanıtlaSil
  22. chisorayı beğenmeyenler adamdaki cesareti görsünler ,povetkin sakatlık ve anlaşmazlık bahaneleriyle kliçlerden hep kaçarken boytsov sıralama yerini haketmezken bazı maçlardan çekilip kaçarken ,dereck 2 sene önce vilademir ile anlaştı sonra vilad çekilip haye ile kapıştı dereck sinirlendi bana sözü var der durur,vitaliyi çok zorladı hayenin nakavtına pek bakmayın haye boşluğunu yakaladı ve indirdi dereck bu disiplinsizliğini bırakır ve kendini biraz daha teknik ve taktik yönden geliştirirse 2 yıl sonrasının büyük kemerini alır.

    YanıtlaSil
  23. hak veriyorum yakın zamanda kemerlere ulaşır.

    YanıtlaSil