23 Temmuz 2013 Salı

CARL FROCH - GEORGE GROVES (23.11.2013)


Beklenen oldu ve IBF , George Groves (19-0-0  15 KO's) Carl Froch (31-2-0  22 KO's) maçını resmen ilan etti.

Froch , daha önce de IBF kemerini bırakmamak için karşısına kimi getirirlerse dövüşeceğini açıklamış ve artık iş imzaya kalmıştı.

Maçla ilgili olarak Froch ; "George'u uzun süredir tanıyorum , büyümesini izledim , beraber sparring yaptık ve şimdi bana zorunlu rakip oldu. Ben kemeri boşa çıkarmaktansa zorunlu rakip kim olursa olsun karşılaşırım." dedi.

Geroge Groves ise ; "Kariyerimin en büyük maçı ve çocukluğumdan beri hayal ettiğim şey. Doğru bir oyun planıyla şampiyon olacağıma inanıyorum." diyerek düşüncelerini belirtti.

Müsabaka , 23 kasımda İngiltere'de , Froch'un sahibi olduğu WBA ve IBF süper orta siklet kemerleri için yapılacak.

22 yorum:

  1. ikiside beğendiğim boksörler taraf tutamıycağım bir maç ama George Groves için biraz erken oldu bence Froch çok tecrübeli bir adam

    YanıtlaSil
  2. x

    groves iyi boksörde froch a karşı nasıl bi strateji planlıyo merak ediyorum tekniği cok iyi değil.ward gibi kesler gibi bi tekniğin ve tecrüben yoksa froch u yenmek zor... groves in süper bi kondisyona ihtiyacı var froch un temposuna ayak uyduramazsa dayağı yer, uydurursa bişeyler olabilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam tersine tekniği froch'dan kessler'dan daha iyi groves'un sadece maç tecrübesi froch'a göre az kondisyon olarak'da sıkıntı çekmez hızı gayet iyi güç olarak sıkıntı yaşayabilir sadece
      http://www.youtube.com/watch?v=neoGEHKOea0

      andre dirrell ile sparring yapıyor
      http://www.youtube.com/watch?v=wPCLsSZ4GXQ

      Sil
    2. x

      frochdan teknik midir değilmidir tartışılır ama kesslerden teknik olmadığı bence kesin.kondisyon konusunu bilemicem groves daha froch gibi at ciğeri olan biriyle dövüşmedi onu maçda görücez.

      Sil
    3. ikisinide sürekli takip eden biri olarak hangisi kazansa sıkıntı olmaz benim için keyifli maç olucak bu kesin

      Sil
    4. x

      bende keyifli bi maç bekliyorum, ama maçın keyfini groves in performansı belirleyecek bence...

      Sil
  3. trout - lara karşılaşmasını çıkarmış boxrec siteden

    YanıtlaSil
  4. alvarado -Ruslan Provodnikov karşılaşması takvime girmiş. ruslan bradleye haksız şekilde yenilmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ruslan haksız yenilmedi 12 raundluk maç sadece 1 kere saydırmakla kazanılmaz.provodnikov çok güzel maç çıkardı herkesin saygısını kazandı ama maçı kaybetti

      groves froch için çok fazla bi düşüncem yok.artık maçlar bittikten sonra kesin yorum yaparım çünkü iş hayatına girdim eskisi gibi takip edemiyorum
      groves un kondüsyon probleminden kasıt nefesse belki bi sıkıntısı yoktur ama uzun soluklu maçlarda maçın son raundlarına doğru performansı düşen biri.enerjisini 12 raunda yayamıyor.
      groves ingilizler tarafından çok kollanıyor sebebi ne bilmiyorum.iş puana giderse belki haksız bi galibiyet alabilir.degale maçında da kaybetmişti ama hakemler groves a vermişti.hakemler hariç ingiliz ve amerikalı tv yorumcuları boksör eskileri filan yüzde 10 u 114 114 geri kalan yüzde 90 ı da 115 114 ve 115 113 degale leyhine puanlamıştı.ben de bu fikirdeydim ki zaten izleyen kimse de farklı fikirde olmaz

      froch açısından bi sıkıntı yok tüm maçlarını izliyorum da işten güçten groves un son maçlarına bakamadım.ben buna rağmen froch kazanır diye dşünüyorum.

      groves stieglitzle filan karşılaşsa her şey olabilir derdim de froch groves u yer diye tahmin ediyorum

      Sil
  5. Mike Alvarado-Ruslan Provodnikov maçı resmiyet kazandı sıkı maç olucak
    http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=238133&cat=boxer

    YanıtlaSil
  6. groves kariyerinde üst düzey biriyle karşılaşmadı.test olacak onun için.

    YanıtlaSil
  7. Rios'u severim maçlarını izlemek çok keyifli oluyor güçlü'de ama şu video'da baya bol keseden atmış K.O yaparım pacquiao'yı diyor
    http://www.youtube.com/watch?v=0HWBw8ZZp8A

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. x

      maç dan önce böyle konuşmalar normal maça heycan verir, ama pacman gibi bi boksörü yenip de onu küçük gören konuşmalar yapmak hadsizliktir bence, marquezi boksunu cok beğenirim pacmanı yenince dahada beğendim ama maçdan sonra ki konuşmaları kendinden befret ettirdi şimri hiç sevmediğim Bradley in yenmesini istiyorum...

      Sil
    2. v

      şu linke bakarmısınız bi. http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=15019&cat=boxer
      adam sadece heralde dayak yiyerek para kazanıyor :) .
      won 13 (KO 0) + lost 145 (KO 8) + drawn 2 = 161

      Sil
  8. v

    galiba emin değilim ama yukarda verdiğim boksör intihar etmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://asia.eurosport.com/boxing/worcestershire-boxer-billy-smith-commits-suicide_sto3855069/story.shtml

      etmiş evet dün yada bugün

      Sil
    2. x

      o ne yav adamın haftada bir maçı var, adam ringde ölmek istemiş olmayınca kendini öldürmüş heralde...

      Sil
    3. bu insanlar (insana benzer yaratıklar daha doğru) öbür dünyada nasıl hesap verecekler.

      adamı 13 sene kullanmışlar aralıksız.

      Sil
  9. v

    bende sasırdım. bunlar danısıklı dovus olabilir adamın son 50 macı ne tko ne ko. hep puanla yenilmis. birilerinin adamı bu galiba deneme tahtası gibi bişey. ama her seye ragmen R.I.P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanlık bitmiş.kullanmışlar ve atmışlar.

      Sil
  10. adam belli ki işsiz ve küçük paralar için çıkıyordu.ama her hafta da kullanılmaz ki kardeşim.kimse de dur dememiş mi?insanlık yok

    YanıtlaSil
  11. Danny williams'ında sonu böyle olucak bu gidişle
    http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=6522&cat=boxer

    R.İ.P Billy Smith

    YanıtlaSil