31 Temmuz 2013 Çarşamba

WBC'DEN VITALI'YE ERTELEME


WBC ağır siklet şampiyonu Vitali Klitschko , ünvan maçı için Bermane Stiverne ile yaptıkları pazarlıklardan hala sonuç alabilmiş değil.

Daha önce Stiverne'nin teklifine 2 kere ek süre isteyerek cevap vermeyen Vitali'ye , WBC federasyonu bir kez daha ek süre verdi. Bermane Stiverne'nin menajeri Camille Estephan , "Klitschko politik oyunlarala zaman geçirdikçe yaşlanmaya devam ediyor ve biz daha da iyi duruma geliyoruz. Bermane onu nakavt edecek" diye konuştu.

Vitali'nin , Bermane Stiverne ile dövüşmek istediğini kendisinin açıklamış olmasına rağmen bu zamana kadar ses çıkarmaması boksseverlerde soru işaretleri oluşturuyor. WBC federasyonunun da Vitali üzerinde herhangi bir yaptırım uygulamasının zor olduğu da göz önüne alınırsa , Vitali'ninher an bir sürpriz yapması da olasılıklar dahilinde bulunuyor.

22 yorum:

  1. Bermane oldukça ağır ve statik bir görüntü çiziyor fiziksel açıdan Vitali' ye kıyasla müsabakaya 1-0 hatta 2-0 yenik başlayacaktır. beğenmediğimiz Chisora bile daha efektif. Vitali ringe bastonla çıksa Bermane' ye yine geçit vermeyecektir.

    YanıtlaSil
  2. Vitali bermane'yi her türlü götürür inanılmaz ağır bir adam bermane ayrıca don king 2 milyon dolar falan istemiş maç için Vitali o yüzden anlaşmıyor olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vitali o parayı vermez 2. kariyerinin son maçı Vitali Klitschko ya yakışır bir şekilde güzel bir nakavtla kazanacaktır amcı bu yeter artık bu kadar 42 yaşında Lewis ten fazla unvanını gelinde tuttu bu ona yeter zaten :)

      Sil
  3. Bermane slow motion dövüşüyor. Arreola galibiyeti bence bir ölçü olamaz. Arreola teknik - taktik becerileri sınırlı bir boksör fakat enerjisini uzun roundlara yayarak indirici yumruklarla kontrolsüz bir biçimde rakibe baskı kurup bozmaya çalışan bir formatı var(dı), kaybederken bile. Bermane karşısındaki performansını çözemedim açıkçası oldukça tutuk bir görüntüde adeta mağlubiyete davetiye çıkardı. Gel beni sula diyen saklı misali bekledi bekledi bekledi...ilginç. Şimdi tünelin sonundaki ışığı görebilmesi için Seth Mitchell' i kış uykusuna yatırması elzem !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun süre sakatlanan boksörlerin ne şekilde döneceği her zaman muammadır.arreola için söylediğim sözün arkasındayım sakatlık dönüşü bıraktığı halinin yarı performansıyla bile dövüşse yerdi stiverne i.

      bugün kapışsınlar form durumları nedir bilmiyorum ama yine aynısını söylerim.

      formda olmak farklıdır kaliteli boksör olmak farklıdır.arrela stiverne den bi kaç gömlek üstün boksör

      Sil
    2. Arreola' nın sakatlık sürecinden sonra bu maça çıktığını bilmiyordum dolayısıyla maçta kendi klasiğinin dışında görünmesini bir şeye bağlayamadım. Olumsuz yönde etkilendiği aşikar o zaman. Katılıyorum, sakatlığın izlerinden kurtulmuş formda bir Arreola' nın Bermane' ye ve onun kalibresinde boksörlere geçit vereceğini zannetmiyorum.

      Sil
  4. klasik wbc saçmalıklarından biri

    wba ise ayrı bir saçma şampiyonluk sistemi var

    Ibfe helal olsun derim.en kralı

    YanıtlaSil
  5. vitali tahmince 2 yılda milletvekilliğini bırakır ,ringi bıraksada ilerde belki dünyanın en yaşlı şampiyonluğunu foremandan alabilmek, için ringe çıkarmı acaba.47 lik vitali kimbilir ne yapar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. usta yanlışın var foremanin rekor tarih oldu.artık rekor bernard hopkinste

      Sil
  6. WBC' de hayat yok genelde çürük çarık isimler doldurmuş. Top 15 te Oquendo ' nun ne işi var bu sıralama neye göre belirleniyor ben hala çözemedim bu adam ringe bastonla çıkan 47 lik Holyfield ve McCall' e kaybetmedi mi ? Yendiği adamların çoğunun mağlubiyet sayısı galibiyet sayısıdan fazla. Işık saçan üç beş boksör vardı kimisi sakat, bazısı standby modunda bazısı da irtifa kaybetti. Tablo kötü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında 2sini de yendi abi

      Sil
    2. ayrıca unutmuşum mormeck i öyle böyle değil baya net yenmişti yılın hırsızlığı filan ilan edilmişti o maç.byrd maçı da tartışılır.kapıcı sayesinde uyandım birazdan tekrar uyuyacam bakacak dermanım yok youtubedan da byrd maçında da bir şeyler vardı.yanlış hatırlamıyosam son raundda byrd ü indirecekken hakem bir şeyler yapmıştı.adamın başına gelenler pişmiş tavuğun başına gelmedi.

      düşünsenize 41-2 40-3 yada 40-2-1 kariyet yapacakken 36- oluyor kariyeriniz.teknik boksördür oquendo.açıkçası tuadan başka kimse net yendi diyemem ruiz maçında da salaklığına kurban oldu.diye hatırlıyorum.ünvan maçı yapar yapmaz ayrı konu da çeşitli sebeplerden dolayı cilalanıp şişirilmiş bir çok boksörden daha iyidir hala piyasadaki.

      ruiz maçı çok sıkıcı sadece son raundunu izleyin derim de diğer maçlarının hepsini izlemenizi öneririm.sonra oha ya adam dövmüş dövmüş hakkını yemişler dersiniz.

      kazanmasına ihtimal vermem de 1 ünvan maçıyla ödüllendirilmesini isterim yıllardır.

      ayrıca hep güreşe yazıldı da boksta pek temiz değil yani.byrd ün kazandığı neredeyse tüm ünvan maçlarında bi b.kluk var ztn.hep o adamlara karşı bi sempatim oldu.ruh hastası mıyım neyim bilmiyorum da açık ara en nefret edilen adam golotadır ki ben çok sever destekler izlemesinden keyif alırdım. hep

      Sil
  7. Darwin görse evrimi baştan yazardı...

    YanıtlaSil
  8. Golota kamyon arkası yazı olsa arkadaki taksiyi şarampole yuvarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle yada böyle maçları bana keyif veriyordu adamın.

      çirkeflikleri pek sevmem de bel altı vuruş güreş kafa ısırma her halt vardı her anı sürprizlerle doluydu.

      hakkı yenen adamlara hep bi sempatim oldu ztn.byrd ü filan güzel yenmişti.bowela olan maçları da çok güzeldi.çok sevdiğim ama sıkıcı ötesi ruizle bile yaptığı maç çok keyifliydi adamın.

      döneminin en nefret edilen ağırsikletiydi belki ama ben seviyordum adamı.ztn sevmeyenler de kaçırmazdı maçlarını.yalansa yalan deyin şimdi :D

      Sil
    2. Doğru.☺ Bi de ben dayak yeme üstadı Cliff Couser' ın maçlarından büyük keyif alıyorum.

      Sil
    3. ooow çakma tyson inan orijinalini ne kadar sevmiyosam çakmasını da o kadar severim.dayak yerken zevk verirdi de hep ben az çok her boksörü izledim merak ettiklerimden de eric crumble var nakavt canavarı biri bana onun maçlarını bulabilirse büyük sevap işler

      Sil
    4. Şöyle bir taradımda Eric' in tadımlık kısa bir videosunu (59 sn.) bulabildim dailymotion' dan. Antrenmanda kum torbasından bile dayak yemişliği olabilir muhteremin CV si fena. Ara sıra Butterbean' in (boks) maçlarına da bakıyorum, gözdelerimdendir. ☺

      Sil
  9. Golota hangi vitese gireceğine karar veremeyen şanzıman gibi.

    YanıtlaSil
  10. Ağustos ayında ağırsiklette vites yükseliyor. Benim kalkolitik çağdan kalan 512 kbps int. hızımı arttırmam gerekecek.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Eyvallah hepiniz bayramını kutlarım...

    YanıtlaSil