30 Temmuz 2013 Salı

ORTAM ISINMAYA BAŞLADI


28 eylülde Machester'da karşı karşıya gelecek olan David Haye ve Tyson Fury arasında söz düellosu devam ediyor.

Müsabakayla alakalı Tyson Fury'nin amcası ve antrenörü olan Peter Fury , David Haye ve David Haye'in antrenörü Adam Booth'dan açıklamalar geldi.

Özetle ;



Peter Fury : "David Haye iyi bir boksör. Ama formda bir Tyson Fury kimseye yenilmez. Fury bu maçta ancak büyük bir hata yapara yenilir. David Haye'in bu maçı , Cunningham maçındaki knockdown yüzünden aldığını biliyoruz. Ama Tyson ne olursa olsun 12 raund boyunca orada olacak ve kazanacak. Maça ilgi çok büyük. İlk 48 saat içinde 22.000 bilet satıldı."

Adam Booth : "Tyson Fury iyi bir boksör ama henüz Haye için hazır değil. Onu yenebilecek kapasitesi yok. Kariyerine bakarsak bu maçı çok erken aldığını söyleyebiliriz. Tyson yaklaşıp kısa kroşe atmayı seviyor ve herkesin olduğu gibi onun da zayıf noktaları var"

Hayranlarının fotoğraf çektirebilmek için yaklaşık 8 saat sıra beklediği imza gününde konuşan David Haye ise özetle ;

"Fury'yi yenip Klitschko'lara rakip olmak istiyorum. Bu maç beni onlara daha da yaklaştıracak ve stres olacaklar. Fury ile bu yüzdn anlaştım. Fury 24 yaşında genç ve aç bir aslan gibi. Bende kendi stilime bağlı kalarak , kendi yöntemlerimle gitgide daha iyi oluyorum." dedi.


21 yorum:

  1. tyson 'balon' fury 6.21'bakın
    nevan pajkic
    http://www.youtube.com/watch?v=Ese1YPpw5mE

    steve cunnıngham 0:07

    http://www.youtube.com/watch?v=hqIkCJaQ-6o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin balon dediğin adam orda 22 yaşındaydı her maç bi öncekinin üstüne koyup giden piyasadaki en zeki boksörlerden olduğunu düşündüğüm bi insan.haye i yener yenemez ayrı konu da bu piyasada uzun süre en tepede olacak ve mutlaka bir şekilde bir gün kemeri beline takacak bi boksör

      bunu kendi suratına kroşe attığı zaman da yazmıştım

      keza şu 1 yıl içersinde kendisini toplarsa aynı şeyi boytsov için de yaparım.en doğru kararı verip sauerlandle imzaladı geçen sene.kardeşler çekildiğinde bu piyasadan çok sık el değiştirecek ağırsiklet kemerleri

      Sil
    2. @Burak hayırdır niye bu kadar isyan ettin anlamadım benim gözümde balon adam bu fikrimde değişmiycek yani sen farklı düşünebilirsin

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. aynen haye şu an için kardeşleri ayrı tutarsak en kaliteli boksör ağırsiklet'de povetkin ve pulev'de takipte


      bu arada alakasız ve eski bir haber ama yürüyen merdivenın en üst basamağındayken bile çok kısa

      http://www.milliyet.com.tr/heroes-un-olumsuz-kizi-istanbul-da-yakalandi-/yasam/sondakika/24.03.2010/1215707/default.htm?ver=9588

      Sil
    2. ya bu wlad şey gibi. facebooktan bakıyorum bi gün sörf yapıyor bi gün ispanyaya gidiyor bi gün dalıyor gününü gün ediyor adam. ama vitali öle değil. vitali daha oturaklı bi adam.
      karakterleri çok arklı aslında wladla vitalinin

      Sil
    3. 2si de rol keser sürekli iişleri gereği ama vilati sinsidir wlad daha samimidir

      Sil
    4. Nerden biliyorsunuz öyle olduklarını abi?

      Sil
    5. @Burak bende sinan şamil sam'dan duymuşdum Wladimir daha samimi demişti

      Sil
    6. Bende duymuştum Geçen sene Klitschko-Thompson maçını Bigehan Demir le sonarken söylemişti Sinan Şamil Sam...

      Sil
    7. vitalinin eski maçlarını amatör yada kickboks maçlarını bulun işler zora girdiğinde nasıl çirkefleştiğini görün derim.

      ben maçı izledim ama duymamışım yada hatırlamamışımdır arkadaşlarla cümbür cemaat bira sofrasında izlemiştik.

      asım en basitinden lennox vitali.işler ters dönmeye başlayınca olağan bi düşüşte vitalinin tekme atması diyeyim ben sana
      sinan krasniqide izle aynısını hatta bin beterini adam elini uzatıyor.vitalinin tipinde meymenet yok ztn

      Sil
    8. eyvallah abi bilmiyordum Saolasın

      Sil
    9. asım twitter a gelsene kardeşim sen de

      bu arada emir o sakız muhabbetinde şaka yaptım pcden mi kalktın yoksa yanlış mı anladın çözemedim o nedenle aççıklama yapayım dedim

      Sil
    10. Nasıl geleyim abi twıtter linkini atarsan sana zahmet

      Sil
    11. aç bi twitter hesabı takip et beni @GDburak bi de tvit at ki fark edeyim sonra diğer arkadaşlara yönlendiririm seni

      Sil
  3. fury şu piyasada aç kalmaz unvan için adı hep telaffuz edilir ama haye ona fazla gelir

    YanıtlaSil
  4. Fury' den bu müsabakada hedefi bulan 180 ° lik kroşe bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. x

    favorim çakma tyson.)

    YanıtlaSil
  6. David Haye 3.roundda indirir.

    YanıtlaSil
  7. David Haye teknik, güç, hız, koordinasyon ve dövüş stratejisi gibi önemli boks kalemlerinde Fury' den çok daha üstün meziyetlere sahip. Fury hazırlıkla fırsatın karşılaştığı köşe başı 'sans' olgusunu yanında bulursa belki kazanabilir.

    YanıtlaSil