4 Temmuz 2013 Perşembe

SERGIO MARTINEZ VE DANIŞMANINDAN AÇIKLAMALAR

                                             

Sergio Martinez'in danışmanı Sampson Lewkowicz,'' Martinez bana şunları iletti''.
''Golovkin ile  12 round boyunca oynarım.
En iyisiyim ve bunu kanıtlamak istiyorum.Onunla dövüşeceğim''.

Ayrıca Sampson '' Fakat ona  tek dizi ile ya da başka biriyle maç yapmadan Golovkin ile dövüşmesine izin vermem.Ona bir sonraki maçı Golovkin ile olmamasını tavsiye ederim''.

Martinez sol dizinden ve elinden(kırık) sakatlanmıştı.


9 yorum:

  1. v

    haydiii...yalnız golovkin chavez salağına benzemez chavezle 11 raund oynadı 12 de yürünüyodu, golovkin e o oyunlar sökmez daha kötü yapar bence...

    YanıtlaSil
  2. hemen önümüzdeki ay çıksınlar maç yapsınlar Sergio Martinez yener Golovkin'ni Chavez jr sertlik bakımından golovkin'den daha sağlam çene konusunda'da daha sağlam Martinez her türlü götürür golovkin'ni 2 kemer daha ekler koleksiyonu'na büyük ihtimalle bıraktığı anda hall of fame olucak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. golovkinden chavez jr ın yumruğu daha sağlam derken yanılmışsın çene konusunda önce bi kıyasladığın insanlara bi bak istersen.golovkin ağırsikletlerle sparring yapan en sağlam boksörlerle amatör prof kapışmış hayatında da yere inmemiş bi isim.kaç idmanını izledim sayısı yok o adam sportlighttayken chgaevle sparrind yapıyodu daha yeni yetmeyken.biraz sakin yazalım bence yorumları.hayallere dalmanın lüzumu yok.golovkin pro olduğu günden beri aynı şeyi söylerim.sikletinin açık ara en iyisi.martinezi yenebileceğini düşünüyorum.olay boks insanlar yumruk atarken eli iplere takılıp maçı bırakabiliyor.böyle saçma durumlar sakatlıklar olmadığı sürece golovkin martinezi rahatlıkla yener.martinez bu söylediklerini piyasa yapmak için söylemiştir.kendisi de bilir golovkine karşı o dediklerini yapamayacağını.

      Sil
    2. yukarıdaki yorumu yapan ben değilim ama şunu söyliyim chavez jr çene olarak golovkin'den 2-3 gömlek üstte adamı sopayla döv inmiyor çeneden babası gibi bir boksör değil övmüyorum ama golovkin'den sağlam sparr'larını izledim golovkin'nin çok iyi bir tekniği var zaten son maçlarında baya belli ediyor bunu ama çenesi daha test edilmedi martin murray veya chavez jr ile maç yapsın ben görücem onun çenesini o zaman martinez-golovkin maçı olursada şanslar yüzde 50/50 kimse net bu yener diyemez boks bilgisi olarak Martinez 1 adım öndedir güç olarak golovkin öndedir tecrübe olarak martinez'dir sertlik olarak golovkin'dir hız olarak martinez çok hızlı bir adam amatör futbolculuk'dan gelen bir hız bu yani böyle uzar gider şansları eşit net bir üstünlükleri yok martinez ve golovkin'nin birbirlerine (şampiyon olan Martinez tabi)
      'SWİFT'

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. ben senin bişey izlediğini sanmıyorum ordan burdan okuyup hayal aleminde harmanlar saçmalarsın anca

      martinez komple sporcu onun futbolculuğundan önce bisikletçiliği gelir.bokstan sonra en çok başarı kazandığı branş bisiklet.atletizmin çeşitli dallarıyla da ulusal bazda ilgilenmiştir.

      golovkin hayatında yeri görmedi diyorum amatör yada pro da.daha ne olacak çenesini kanıtlamak için

      başkaları söylemesin ben söylüyorum golovkin martinezi yer.kimse söylemiyoken ward için , wlad için rodriguez için mares için yada benzer çok sayıda örnek için de çok ukela konuştum hep dediğim çıktı yine çıkar telaşa gerek yok.bu ukelalık yaptığım isimler arasında martinez de vardı mesela.bi insan zirveye çıktığında herkes över.zirveye çıkmadan zirveye çıkacak insanı keşfedebilmek önemlidir.3 4 sene önce martinez in williams a boks öğretecek biri olduğunu o saçma sapan sitede çatır çatır nasıl yazdıysam karın kaslarımı kaşıya kaşıya şimdi de koca göbeğimi kaşıya kaşıya golovkin in martinezi normal koşullarda yiyeceğini yazıyorum
      beni de bilen bilir.iddia ediyorsam yanılmam tarih yazmadı.ama tahmin ediyorsam yanılabilirim.golovkin martinez olayında iddia ediyorum mesela

      ayrıca seni sevmediğimden muhalefet yapmıyorum da golovkinin boksörlüğünde çok bi numara olduğunu düşünmüyorum.bir çok insan da aynı düşüncede.adamda sikletinin çok üstünde yumruk ve dayanıklılık var.hasar görmüyor ama çok hasar veriyor.farkı burdan kaynaklanıyor.

      golovkin hakkında great puncher but not a boxer der çok insan.hocası bile boksunu geliştirmesi gerektiğini sadece gücünün ön planda olduğunu defalarca söyledi.çok biliyon ya great puncher but not a bozer yaz google hep golovkin haberleri çıkar.bu sportlightta da böyleydi universumda da amerikaya gidip sanchez le çalıştığında da

      al sana link google translate ten çevirtirsin

      http://ringtv.craveonline.com/blog/176655-trainer-sanchez-on-golovkin

      Sil
    5. bana ögretmedi bu işleri koçum golovkin kendini zorluycak biri ile maç yapmadı daha tabi yeri görmez amatör'dede yeri gömerdi ama çok kaybettiği maç var senın hayatın kadar boks izliyorum ben
      'SWİFT'

      Sil
  3. v

    chavez sertlik bakımından sert tamamda adam sertliğini 12. raundda gösterdi adamı süründürdü o macın rövanşı olsun chavez aynı salaklığı yapmaz heralde ilk maçda kaldığı yerden devam eder doğru stratejiyle martinezin işini bitirir bence.golovkinde dayanıklı ve cok dövüşgen martinez onu bence durduramaz bezdirir martinezi...

    YanıtlaSil
  4. martinezin çene sağlam değil.golovkin yener.

    YanıtlaSil