21 Mayıs 2013 Salı

FROCH - KESSLER 2 `DEN BEKLENTİ BÜYÜK


Cumartesi gecesi yapılacak olan , IBF ve WBA süper orta siklet kemerlerinin ortada olduğu Carl Froch ve Mikkel Kessler müsabakası için geri sayım başlamış durumda.

Menajer Kalle Sauerland ,  boksörü Mikkel Kessler`in hayatının en iyi form durumunda olduğunu ve hazırliklar boyunca George Groves , Nathan Cleverly gibi isimlerlele antreman maçları yapıldığını söyledi. "Viking" lakaplı Kessler`in ringe çıktığı zaman bütün Danimarka`nın desteğini hissettiğini anlatan Sauerland , Froch için bu sefer herhangi bir bahane bulunmadığını da ekledi.

Öte yandan Carl Froch`da bu müsabakanın "barbarca" geçeceğini , hazır olduğunu ve Kessler`in bir kez daha kazanmasına müsaade etmeyeceğini söyledi.

İkili daha önce WBC süper orta siklet kemeri için karşılaşmış , müsabakayı oybirliğiyle (UD) Mikkel Kessler kazanmıştı. Froch böylece , kariyerindeki ilk yenilgiyi almıştı.

Ana müsabakanın Carl Froch - Mikkel Kessler olacağı gece 25 mayıs cumartesi gecesi TSİ 00.00`da başlayacak.




23 yorum:

  1. Froch bu sefer rövanşı alabilir Kessler'dan izleyip görücez çok kaliteli bir maç bekliyorum şahsen

    YanıtlaSil
  2. George Groves'danda çok büyük beklenti var iyi boksör bakalım neler yapıcak

    YanıtlaSil
  3. bence froch daha iyi boksör

    YanıtlaSil
  4. süper orta siklet 72.57 KG demişsiniz sınır bumu yoksa 76.2 KG bumu yani tartıda en fazla kac gelebilir süper orta?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında sikletleri yazarken üst sınır yazılmalı diğer branşlarda öyle...

      Sil
    2. ayır sikletin yanındad artı olmalı.

      Sil
    3. üzeri demişsiniz ama karışıklık oluyo alt sikletle

      Sil
    4. şikletlerin yanınd bu işaret var '>' kücük işareti bence sikletleri yanlış yazmışsın

      Sil
    5. pardon büyüktürle kücüktürü karişrıdım ))

      Sil
    6. http://boxrec.com/media/index.php/Weight_divisions burdaki daha güzel...doğrusu

      Sil
  5. düz 76 buçuk diyorum ben süper ortaya gramajlara takılmadım hiç.kemerden kemere gramajda ufak farklılıklar var zaten.

    super ortada catchweight yapıldığında da genelde 74 küsür için anlaşılıyor.

    72,57 profesyonelde ortasiklet üst sınırı

    YanıtlaSil
  6. kessler daha kalite boksör ama kim yener bilemem sakatlıktan sonra green karşısında filan rezaletti.yine de bana göre ilk maç kadar olmasa da bu maçın da favorisi kessler

    YanıtlaSil
  7. lucian bute maçından öncede nerdeyse tüm avrupa bute kazanır diyordu sonuç Froch kaldırım yaptı bute'yi bence favori yok maçta kişisel olrk froch kazansın istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yüzde 51 bute demiştim bute çok iyi boksör ama sert yumruk alabilen biri değil.açıkçası o gün izlediğğim butetan sonra sadece teknikle biyere kadar gelineceği allah vergisi güç kuvvet gerektiğini bir kez daha anlamıştım

      nolursa olsun bute çok kabiliyetli müthiş kontracı boksör ama güçsüz

      Sil
  8. Froch hayranı olarak şu linkleri paylaşıyım röportaj PART 1 http://www.youtube.com/watch?v=wc1ceKY3TSY&feature=youtu.be PART 2: http://youtu.be/HXfaEXLynU8 PART 3: http://youtu.be/RgXDmGNXw2U yeni bir röportajdır

    YanıtlaSil
  9. carl froch bana en çok para kaybettiren boksör ,bana göre yine kazanamaz ama

    YanıtlaSil
  10. 'vev'

    froc iyi başladı

    YanıtlaSil
  11. 'vev'

    maç güzel froch işi götürüyo

    YanıtlaSil
  12. 'vev^

    kesslerde acıldı

    YanıtlaSil
  13. vev

    ofofof raund 7

    YanıtlaSil
  14. 'vev'

    adamlar coşdu boks budur

    YanıtlaSil
  15. 'vev'

    8 den sonra tempo biraz düşdü.froch alacak gibi

    YanıtlaSil
  16. 'vev'

    izlediğim en güzel maclardan biriydi adamlar şov yapdı.az farkla froch.

    YanıtlaSil