13 Mayıs 2013 Pazartesi

CHARR`IN ASIL HEDEFİ VITALI


Manuel Charr , asıl hedefinin David Haye`i geçip Vitali Klitschko ile rövanşa çıkmak olduğunu söyledi.

"Müsabakadan önce Vitali`ye dünyanın en iyi ağır sikleti gözüyle bakıyordum. Ama bu düşüncelerim maçtan sonra değişti. Maça yavaş başlamak benim taktiğimdi. sonraki roundlarda daha güçlü gelmeyi planlamıştım. O yaşlı bir adam , yorulmasını bekleyecektim. Maçın durduğu raundda yakalamaya başlamıştım. beni yenemeyeceğini anladı ve doktor maçı durdurdu."

"Vitali Haye`le dövüşmek istemedi. Benimle de rövanşı istemedi. Eğer kendisi gerçek bir şampiyonsa Haye`le yapacağım maçı izler ve galiple dövüşür. Bence ikimizde bir şansı hakettik."

Manuel Charr , ünvan maçının doktor tarafından durdurulmuş olmasının yarattığı şoku hala üerinden atabilmiş değil ve hala haksızlığa uğradığı konusunda iddialı. Vitali klitschko`nun bu maçın galibiyle dövüşüp dövüşmeyeceği belli değil ama anlaşılan iki boksör de bu konsantrasyonla ringe çıkacaklar.

4 yorum:

  1. Alman çeşmesine dönmüş yüzün karara isyan edeceğine haline şükret.

    YanıtlaSil
  2. charr haye i yener

    YanıtlaSil
  3. Haye çok rahat yener charr'ı en fazla 7 round sürer tko ile işi bitirir Haye

    YanıtlaSil
  4. Charr vasat bir boksör. Ağır kalır Haye'nin karşısında..

    YanıtlaSil