18 Mayıs 2013 Cumartesi

CALZAGHE - WARD ATIŞMASI


2008 yılında Roy Jones Jr.`ı yenerek 46. maçınıda yenilgisiz bitiren ve boksu bırakan Galler asıllı İngiliz boksör Joe Calzaghe , Andre Ward hakkında geçenlerde şu açıklamaları yapmıştı ;

"Ben her stile uyum sağlayabilen biriyim. Ward ise uzak dövüşte ve kendi mesafesinin içerisinde iyi. Ben onun mesafesinin içine girer ve onu yenerdim."

Andre Ward ise cevap olararak "oturduğu yerden konuşmak kolay" dedi.

İngiltere`de Ward - Calzaghe karşılaştırmalarının arttığı ve Calzaghe`nin de geri döneceği dedikodularının konuşulduğu bu dönemde ister istemez bir beklenti oluşuyor. Daha önce de iddialara göre Ward , Calzaghe ile dövüşmek istemiş fakat Calzaghe emekli olmayı seçmişti. Bakalım Calzaghe dönüş yapacak mı ve yaparsa da Ward ona bir şans verecek mi...

21 yorum:

  1. tokatçı calzaghe vasat boksörlerden .

    YanıtlaSil
  2. calzaghe kumda oynar anca ward un yanında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ward'ı efsane yapmışsın calzaghe 41 yaşında artık dönmez zaten'de 2008'de maç yapsalar amerıka ingiltere yeri fark etmez Calzaghe yenerdi teorik olarak calzaghe doğru söylemiş yakın dövüşmüyor ward ayrıca siklet yükselttip Golovkin ve Sergio Martinez'den kaçan kimdi ward efendi?

      Sil
  3. ward ne ara kaçmış bu isimlerden

    benim de takıldığım herhangi sitelere yazan uşaktaki hayal aleminde yaşayıp ingilterede uzaylı sevgilisine laf atan zenciyi dövüp karakolluk olan tiplerin yazdıklarına göre olmaz bu iş

    ward bırak bu isimlerden kaçmak için siklet yükseltmeyi olimpiyatta dirrell e yer açılsın diye amatörken siklet yükseltip proda kilo vermiş birisi

    calzaghe boş beleş maçların super starı.kariyerinde kessler galibiyetinden başka bir galibiyeti bnm açımdan bir şey ifade etmez.boş beleş adamları ve miyadı dolmuş bir dönemin kalite boksörlerini yedi ki onun döneminde piyasa da bu kadar iyi değildi

    tekrar söylüyorum ward dirrell e yer açılması için 18 yaşındayken 81 kiloda dövüşmüş bir isim olimpiyatlarda tartıda kaç kg geldiğini bilemem de elemeler ve hazırlıklarda 76.2 76,3 kg ile dövüşmüş biri.olimpiyatlara kadar kilo aldıysa bilemem.martinez daha 64 dövüşürken ward 81 kiloydu.

    martinez ve golovkinle ward un muhabbetini ortaya atanlar hep espn

    para uygun olursa da kaçacağını zannetmem ward un bunlar veya başka isimlerden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesin fikirleri başkadır ben kendi fikrimi söyledim ward'ın karıyerıne bak calzaghe'nın yendiği adamları yendi nası oluyorda ward iyi şampiyon oluyor para uygunda olsa korkak ward golovkin'nin karşısına çıkamaz matinez'e belki cesaret eder yaşlı diye

      Sil
    2. bu tarz konularda fikir olmaz birincisi yanlış bilgiyle girmişsin konuya yukarıda doğrusunu yazdım

      tekrar ediyorum ward bu isimlerden kaçmadı.her mikrofon uzatanın ortaya attığı isimle dövüşmeye kalksa boksörler işin bir esprisi kalmaz

      ward kemeri dönemin en iyisinden aldı dönemin en iyi boksörlerini en iyi zamanında yendi.Daha fazla napabilir ki.

      Ward un yendiği isimlerin hepsi döneminin yıldızı.Kimi gerçek yıldız kimi yalandan parlamış yıldız.

      Grooves biraz gelişene kadar Ward un bu ve üst siklette kapışabileceği bir isim varsa Hopkinstir o da maça yanaşmıyor zaten.

      Golovkin daha pro olmamışken yazardım internet sitelerine keza ward u da öyle.biri tartışmasız en iyi orta diğeri de tartışmasız en iyi süper orta benim için son 4 5 yıldır

      ward komple boksör golovkin de 2 özellik var demir gibi yumruk ve insan üstü dayanıklılık.idmanlarını bile cruiserlerle yapan biri zaten.

      golovkin ortasiklette kimsenin kendisinin karşısına çıkmadığını martinez ve geale le dövüşüp 2013 yazında super ortaya geçmek istediğini söylüyordu ama olmazdı.martinez yanaşmıyor.geale cephesi maça olur demişti ama sözde kaldı.
      dipnot geale i golovkin çok defa kedi fare misali yendi amatörde

      Sil
    3. ward benim gözümde sıfır bir adam golovkin'ni sevmem ama hakkını vermek lazım çok kaliteli boksör daha önemli maçlar yapsa iyi olucak tabi martinez yanaşmadı derken kim söylemiş onu? golovkin geale'yi yener zaten

      Sil
  4. ben de söyledim golovkin de

    takip ediyoruz az buçuk rportaj ve yazıları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. golovkin sadece röportajında k.o yapabilirim martinez'i dedi martinez golovkin'den kaçmaz kimse'den kaçmaz martinez kazanır kaybeder o farklı konu

      Sil
    2. kaçar yada kaçmaz her teklifi kabul etme gibi zorunluluğu yok adamın.maç teklif edildi yanaşmadı neden bu trip tepki.kraldan çok kralcı olmanın mantığı ne.

      ben golovkinciyim de cüzdanıma para koymadığına göre aksi olduğunda da aynısını yazarım.bi çıkarım olmadıktan sonra bana ne ki.

      bu sporun adı boks martinez de kariyerinin sonunda parayı bulanlardan ilk yenilgisinde piyasası felaket düşecek bir isim.her türlü ince eleyip sık dokumadan maça çıkmaz.doğrusu da bu zaten

      Sil
    3. kralcı'lıkla falan alakası yok martinez kimse'den kaçaçak bir boksör değil konuşmaların'dan yaptığı maçlardan anlaşılıyor golovkin resmi olarak maç falan teklif etmedi etse asla hayır cevabı almaz zaten maç yapsalar çokda büyük bir kazanç elde eder

      Sil
    4. etti de diyemem etmedi de diyemem kurcalarsan gavur forumlatrını sitelerini vs resmen teklif götürdüklerini söylediler.ben onların yalancısıyım okuduklarım kadar iddia edebilirim ama şundan emin ol martinez de floyd da herkes maç yapmaktan kaçabilir.o seviyeye kolay gelinmiyor boksu hangi noktada bitirdiğin hayatının geri kalanıyla alakalı çok önemli kapılar açıyor.o seviyeye gelmiş insanların kaybedecek çok şeyi olur.bugün lisans çıkarıp boksör olsan martinezden de golovkinden de çekinmezsin ama yaşın 40 a merdiven dayayıp son demlerini oynadığında zirvedeysen rakip seçimlerinde ince eler sık dokursun gerekirse de kaçınırsın bu tabiatın kanunu para kolay kazanılmıyor

      Sil
    5. yabancı sitelere baktım bir-iki böyle yorum var ama resmi bir haber olmadıkça dikkat'e almam böyle şeyleri Golovkin teklif etsin para konularıda uygun olsun her türlü evet cevabı alır Martinez'den

      Sil
    6. az daha kurcala resmen teklif ettiklerini söylediklerini de bulursun abicim yalan borcum mu var sana yani boks sevdiğimden takip ediyorum maçları haberleri bu işten para kazanmıyorum ki üstünden 7 8 ay geçmiş muhabbetleri bulmak için saaatlerce uğraşamıcam foreverlilya vardı vaktinde orda linkiyle birlikte koymuştum.çok merak ediyorsan artık baya bi uğraşırsın bulmak için ikisi de popüler adam bi sürü sitede binlerce haber çıktı o günden bu güne kadar

      valla diğer açıdan bakarsak kim daha iyi kim daha şanslı önemli değil benim görüşüme göre golovkin de gerçek şu ki sikletin en popüler ve enüst noktasındaki isim martinez.golovkin sadece maç teklif edebilir şartları martinez belirler.bu işin raconu budur.şuanki konumlarıyla golovkin para teklif edecek biri değil martineze.iş ciddiye binerse oturur konuşur bu işin profesyonelleri bi orta yol bulmaya çalışır

      Sil
    7. araştırdım biraz daha resmi bir teklif falan yok zaten şampiyon martinez anca meydan okur golovkin 2014 yılında büyük ihtimalle maç yaparlar bence

      Sil
  5. dönmez abi Calzaghe akıllı adam formdan düştüğünü anladı hemen bıraktı şimdi 41 yaşında ward'ın karşısına çıkmaz sürekli yorumcu olduğu bir program var orda sormuşlardır o da yenerim demiştir

    YanıtlaSil
  6. imkansız bu http://www.therichest.org/celebnetworth/athletes/boxer/joe-calzaghe-net-worth/

    YanıtlaSil
  7. gerçekten calzaghenin maddi durumu iyi gelirleri güzel adada halen prim yapan biri parasız kalacağını sanmıyorum

    işin makarası bizim manchesterda zenci döven uşaklı her gün calzaghenin mekandan pizza yiyo yanında da 10 15 manken kız olsa sadece bizimkinden deli para kazanıyordur derim

    YanıtlaSil
  8. calzaghe'nin pizzacısı mı varmış :D lennox lewis'in bir pizzacısı var diye biliyordum ben

    YanıtlaSil
  9. ben lennox un da pizzacısı olduğunu bilmiyorum da o kadar parayla açmışlardır herhalde mekan

    ross yukarda yazdığın muhabbeti o zmn daha iyi araştır çıkar bi yerden yalan söyleyecek halimiz yok ayrıyetten yüzdeye vurursan yüzde doksan şampiyonlar değil şampiyonluk adayları meydan okur kimi gerçekten kimi palavradan.bi ara modaydı ipini koparan floyd u yerim ezerim diyordu

    YanıtlaSil
  10. twitter'da aktif ve sürekli artan bir takipçi sayısı var türk hayranı çok https://twitter.com/RealJoeCalzaghe

    YanıtlaSil