11 Mayıs 2013 Cumartesi

DAVID HAYE HIZINA GÜVENİYOR


David Haye , Manuel Charr maçı hakında konuştu.

'Dünyanın en büyük ağır sikleti değilim. Fakat şüphesiz en hızlısıyım. Manuel Charr`ın bugüne kadar gerçek anlamda hiç canı yanmadı. Yani yumruk almayı biliyor.  Fakat bütün -Alman çıkışlı- boksörler gibi yumruk aldıktan sonra cevap veriyor ve bacakları çok yavaş. Vitali bu adamı yatıramadı ama ben yatıracağım tıpkı Dereck Chisora gibi."

David Haye karşılaşma için hızına güvendiğini açıkça belli ederken , Manuel Charr`da twitter üzerinden David Haye`e laf atmayı ihmal etmiyor.

16 yorum:

  1. David Haye için Ruiz maçının bir fotokobisi olabilir.

    YanıtlaSil
  2. evander holyfield11 Mayıs 2013 17:08

    Ruiz macindan cok chisora macinin fotokopisi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum iş güç pek aktif olamıyorum ben ama senin yorumlarını dvamlı beklerim

      Sil
  3. david haye charr'ı nakavt eder rahat bir şekilde wlad hariç herkes'den iyi David haye

    YanıtlaSil
  4. david haye fazla konuşuyon.icraat yok.david haye balondur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haye'in yendiği isimlere bak sen bir sonra konuş balonmuş :D

      Sil
    2. kimi yenmiş?

      Sil
    3. Nikolai Valuev hani o wlad'lerin kaçtığı adam hatırladın mı haye'in başarılarınıda yazıyım mı? charr kim haye'in yanında adsız herif?

      Sil
    4. ''david haye fazla konuşuyon.icraat yok.david haye balondur'' bunu yazan başkası da ''kimi yenmiş'' diyen benim. sen hayenin yendiği isimLERE bak deyince bi sorayım dedim, sende sadece nikolai dedin. nikolai bana göre zombi gibi dövüşen 20 yaşından sonra boksa başlamış hantalın bunağın tekidir cüssededen başka bişeyi yok.ve charrla hayeyi kıyaslayanda olmadı ki adlı herif...bana göre ikiside balon. ağır siklette iyi boksörler olmadığından meydan bu koftilere kaldı olay bu.

      Sil
    5. charr'a adsız herif dedim ben haye'e göre tanınırlık anlamında yanlış anlamışsın orasını

      Sil
    6. evet öyle oldu o zaman...

      Sil
  5. haye kazanırsa ,pulev,wilder,furry,nin karşısında görmek isterim tabii haye paracı tutturmuş kliçler diye.

    YanıtlaSil
  6. haye ye balon diyen adsız benim. nedeni basit.ingilterede kariyer yapan biri her zaman soru işaretidir.ev sahibi olmanın her türlü avantajını kullanırlar.nasıl ki amerika boks dünyası için merkezse avrupada da bu merkez almanyadır.ingilterede genelde ingiliz boksörler kariyer yapıyorlar.ama almanyada alman olmayanlarda kariyer yapıyor.misal golovkin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. golovkin daha zorlu bir boksör'ü yenmedi ama iyi bir boksör olduğu çok açık tabi Sergio Martinez'le 2014 yılı içinde maç yapıcaklar büyük ihtimalle çok zevkli olur

      Sil
  7. martinez son maçında çok kötüydü.düşüşte büyük ihtimal.golovkin macklin karşılaşması golovkin için iyi bir test olacak.ko falan yaparsa bilki martinez karşısında favori olarak çıkar golovkin.

    YanıtlaSil
  8. martin murrary'de çok sağlam bir boksör çıktı Martinez-golovkin maçı olursa yüzde 51 martinez derim ben

    YanıtlaSil