27 Mayıs 2013 Pazartesi

FROCH : "4 MAÇIM KALDI"


Mikkel Kessler`le yaptığı muhteşem rövanşın ardından ne yapacağı merakla beklenen Carl Froch , emeklilikten söz etmeye başladı.

Froch , "Alkol kullanmıyorum , sigara içmiyorum , düzenli besleniyorum. 2-3 yıl daha devam edebilirim. Yani önümde 2 , 3 belki de 4 üst düzey maç var." diye konuştu.

Öte yandan Froch`un menajeri Eddie Hearn , boksörünün iki kemeri olduğu için Andre Ward`la rövanşa çıkmaya ihtiyacı olmadığını , insanların Kessler ile yapılacak 3. maçı istediğini söyledi.

Görünüşe göre Ward - Froch rövanşı için boksörlerin , menajerleri bir kenara bırakıp , kendilerinin devreye girmesi gerekiyor.

8 yorum:

  1. 'vev'

    kendine bakdığı belli oluyo 25 yaşında gibi, hala kendini geliştiriyo.formunun zirvesinde wardla mac yapacaksa tam zamanı.
    bu menejerler boksun icine ediyo...

    YanıtlaSil
  2. froch ward maçını izledim.lakin iki boksörde güç bakımından abartılacak durumda değiller.ikiside bu sıklette fazla abartılıyor.ikisini toplasan bir golovkin etmez.12 round froch ward yumruk attılar.ne morarma oldu ne biri down oldu.

    YanıtlaSil
  3. hep diyorum ward abartılıyor iyi boksör ama adam'ı sugar ray leonard gibi göstermeye çalışıyorlar Froch-ward 2 çok sıkı maç olur Froch intikamını alır kendine çok iyi bakan bir adam zaten sigara kullanmadığı sürece ciğerlerde fln sıkıntı yaşamaz alkol kullanmayan az ingilizden biriymiş ayrıca tebrik ettim (sigara'da alkol'de zararlıdır herkes için)

    YanıtlaSil
  4. ross

    froch ta da birşey yok.ward'da da. bu sıklette down bile yapamıyorlar.hadi onu geçtik.12 raund sonucunda yüzde herhangi bir tahribat yok.çok küçük morarıklar hariç.ikiside bu sıklette ko cu olmadığı için yukarıdalar.

    YanıtlaSil
  5. ben golovkinin wardı çok rahat ko yapacağını düşüyorum.sıklet yükseltirse.

    YanıtlaSil