29 Mayıs 2013 Çarşamba

FRANK BRUNO : "TYSON İNANILMAZ BIR BOKSÖR"


Eski WBC ağır siklet şampiyonu Frank Bruno , İngiliz boksörler , ağır siklet ve geçmiş maçlarla ilgili konuştu.

İngiliz boksörlerin gelecek vaat ettiklerini söyleyen Bruno , kendi zamanındaki ağır sikletle şimdikinin karşılaştırmanın hata olacağını söyledi.

Yaptıkları ilk müsabakada bir kontra vuruşla Mike Tyson`ı kariyerinde ilk defa grogi duruma sokan Bruno , "O vuruşu unutamıyorum. Ama benim ona vediğimden çok o bana hasar verdi" dedi.

"Mike Tyson inanılmaz bir boksör."

"Lennox Lewis`in maçtan önce bana "uncle tom***" demesi beni üzmüştü. Sonuçta siyahi bir insana söylenebilecek en kötü şeyleren birisi. Muhammad Ali`de Joe Frazier`a söylemişti. Bu beni daha da hırslandırmıştı."

"Geri dönmeyi bazen düşünüyorsunuz ama düşünmek yetmez. Yaşlandıkça refleksleriniz eskisi gibi olmuyor bu yüzden de dönüş yapmayacağım."

Frank Bruno , Mike Tyson`la iki , Lennox Lewis bir ünvan maçına çıkarak hafızalarda yer edinmişti.



(*** = Avrupa ve ABD`de siyahi toplumun hak mücadelesine katılmayarak zengin beyazlarla işbirliği yapan siyahilere takılan lakap.)

7 yorum:

  1. Bu adamın harika maçlarını bulun izleyin derim sıkı boksör ,nakavt ,tko,mücadele , heyecan var,tyson ile yaptğı maçtaki hali şu an kliçlere büyük işler çıkarır.

    YanıtlaSil
  2. bruno çok kalite boksör sadece yanlış zamanda doğmuş

    tysona ilk raundda filan yenildi diye diğer maçlarını izlemeyen ve izlemeye tenezzül etmeyenler sıradan biri gibi yazar genelde türk sitelerinde de bruno bugn dövüşüyo olsa klitschkoların en büyük rakibi olurdu

    YanıtlaSil
  3. Tyson efsane zaten bu tartışılmaz

    YanıtlaSil
  4. ya ben buraya 2 kere yorum yazdım neeye kayboluyo bu başlıkta mı bi sorun var bende mi biri silse admin tarafından silindi yazması gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun değil abi bruno bugünün boksörü olsa çok farklı anılırdı gibisinden bişeyler dedim.

      iyi boksörler arasında kayboldu bruno bugün de iyi sanılan ağırsikletler kötüler arasında sivrilen tipler zaten.bazı şeyler kader kısmet

      Sil
  5. bruno zamanımızda çıksaydı kliçler için tehditti david haye geride kalırdı.

    YanıtlaSil
  6. Bruno saygılı, efendi, duygulu ve yetenekli bir boksör. Lennox gibi terbiyesiz züppenin teki değil.Lennox mike için de yakışıksız sözler söylemişti. Dünya da boksun yakışmadığı ve gözüme boksör gibi görünmeyen tek adamdır, en korkak stilin sahibi ve puan avcısıdır aslında. Ayrıca aşırıda büyük bir egosu vardır, bir ara maç sonrası '' Kulağıma, tysonla 85-90 yılları arası dövüşseydin çok başka şeyler olurdu yorumları geliyor ben sadece gülüyorum'' bilmem ne demişti. Yahu sen tysonın karşısına o sıralar çıkıpta 2 roundtan fazla dayanabilirmiydin ?Tyson dediğin adam rooneyden sonra eskizleri, kafa hareketlerini neredeyse bıraktı. Buster dougles maçında görmediniz mi ? Bir kez olsun kafasını oynattı mı ? Tysonı rooneyle birlikteyken 85-90 yılları arasında durdurabilecek hiç kimse olamazdı. Tysonda lennox maçından sonra buna bir ''Bana bu fırsatı verdiğin için teşekkürler, çok memnun oldum. Bir daha ki sefere de bana şans verirsen minnettar olurum'' falan diyerek canımı sıktı. O kim ki senin yanında mike sana şans verecek ?

    - Sadece tysonı değil, brunoyu, pacmanı, cottoyu, roy jones jr.'ı ,jesse fergusonu, evander holyfieldi ( Her ne kadar headbuttcı olsada hayvani enerjisi ve dayanıklığına hastayım) de çok severim. Ama bu lennox denen herif kadar itici hiçbir boksör yok, boş bakan boş boksör.

    YanıtlaSil