24 Mayıs 2013 Cuma

DAVID HAYE RÖPORTAJI


David Haye`in röportajından özetle ;

"Deontay Wilder çok iyi bir boksör. Audley`in de geri dönmesi son derece normal. Adamın içinde bazı şeyler kaldıysa kim onu engelleyebilir ki ? Bence doğru rakipleri seçerse yaşın önemi yok. Bernard Hopkins ve George Foreman`a da herkes bırakmalarını söylemişti."

"Froch - Kessler maçı kariyer bitirici bir maç olabilir çünkü boks böyle bir spor. İnsan kafası darbe almak için yapılmamış. Umarım olmaz ama bu sporda kafaya bir darbe bile kalıcı bir etki bırakabilir."

"Elimin iyileşmesini bekliyorum. Tek elle de dövüşürüm , ki daha önce de yaptım , ama bu sefer mümkün değil. Charr`ı nakavt edeceğim ve sonra daha büyük maçlara cıkacağım."

"İnsanlar artık Klitschko`yu değil Tyson Fury`yi soruyor. Ne alaka onunla niye dövüşeyim , İrlanda şampiyonu olduğu için mi diyorum. Onu nakavt etmeyecekmisin onu dövmek istemiyormusun diye soruyorlar. Neden olmasın ? Gerekli bağlantılar kurulursa olabilir."

"Steve Cunningham iyi bir yarı ağır (cruiserweight). Ama o siklet için bile yeterince büyük değil. Benim direk vuruşlarım bile Cunningham`in Tyson Fury`yi düşürdüğü yumruğun sertliğinde."

"Şu anda herhangi bir tv programına katılmayacağım sadece maça hazırlanıyorum." 

Boks sporu için "halkla ilişkiler" olarak adlandırabileceğimiz , sürekli gündemde olma ve  gündem oluşturma olmazsa olmaz bir şey. David Haye de bu işleri çok iyi yapan birisi. Bu yüzdendir ki elinde herhangi bir ünvan olmamasına rağmen sürekli insanlar onunla maça çıkmak istiyorlar. David Haye ve Adam Booth interneti ve medyayı çok iyi kullanıyor. Ama artık kendisini ringde görmenin de zamanı geldi. Herkesin , şu anda eli alçıda olan Haye`den  istediği bir an önce iyileşmesi ve tekrar ringlere dönmesi. 

5 yorum:

  1. Çok yerinde bir röportaj olmuş. Kafadaki soru işaretlerini cevaplamış.

    YanıtlaSil
  2. güzel bir geri dönüş yapıcaktır charr'ı nakavt eder zaten tyson fury Haye'e hiç bir şey yapamaz onuda nakavtlar haye cunnigham bile knock-down yaptı fury'i haye fena yapar

    YanıtlaSil
  3. fury haye i yener demiyorum ama küçümsemeyin furyi adam her maç bi öncekinden daha iyi

    bilen biliyor kendine kroşe attığında da demiştim bu çocuk ilerde çok başarılı olacak diye hala da sözümün arkasındayım.zaman bi çoklarının aleyhine işlerken furynin leyhine işliyor.

    ayrıca ben kendisinin çok zeki ve alçakgönüllü olduğunu düşünüyorum.son 1 2 senedir yaptığı saçma sapan açıklamalar ve ukelalıkların arkasında imaj danışmanı tarzı insanlar olduğuna eminim.canlı röportajlarını düşünüyorum adamın vaktinde 22 yaşında bu olgunluk filan demiştik.Konuşmaları ve itici hareketleri tamamen sansasyon yaratıp piyasa değerini yükseltmek içindir diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek avantajı yaşı genç birde çok uzun haye karşısında en fazla 8 round dayanır diyorum Kubrat pulev öldü mü nerde bu adam?

      Sil
    2. maç bekliyo adamekle anlaşamadı solis le fury havada kaldı wlad olmadı her dk bi isim dönüyor en geç seneye wladla dövüşür bi kaza yaşamazsa

      dipnot pulevi abartmayın derim

      Sil