27 Eylül 2013 Cuma

SELÇUK AYDIN KAZANDI


Selçuk Aydın , Tekirdağ'da yapılan müsabakada ABD'li DeMarcus Corley'i 4. raundun sonunda teknik nakavtla yenerek boşta olan WBC Akdeniz kemerini kazandı.

Selçuk Aydın , 4 raund boyunca önde götürdüğü müsabakada yavaş yavaş sert yumruklara başladığı sırada DeMarcus Corley 5. raunda çıkamadı. Selçuk Aydın bu sonuçla eleme maçını kazanmış oldu. 

Şimdi Şelçuk Aydın'ın WBC sıralamasındaki yeni rakibinin kim olacağın bekleyeceğiz.

Gecede aynı zamanda Aliaksei Volchan'la karşılşan Ünsal Arık'da rakibini 8 raund sonunda oybirliğiyle yenmeyi başardı.

4 yorum:

  1. aslında bişey diyimi. orda selcuk hafiften knockdown oldu. vitalinin chara yaptığı gibi hafiften boyun tarafına doğru vurdu dengesini kaybetti. de marcus yaslanmıs adam povetkinle rahman nasıl mac yapmıssa buda onun gibi bişey .özelliği bitniş insnalarla mac yapıyolar ya. genede kutlarım selcugu

    YanıtlaSil
  2. Herifte kondisyon yoktu 40 yaşında adam Selçuk ilk sıraya yükselir 1 veya 2 maç sonra WBC de asıl soru Danny Garcia"yı nasıl yenecek?

    YanıtlaSil
  3. ben maçı hiç beğenmedim arkadaşlar. gayet güçlü ve sağlam bir boksörümüz var ama reklamını ve organizasyonlarını yapamıyoruz. çok yazık oluyor çok.

    YanıtlaSil
  4. türkiyede boks yemeiyor.almanya da yapsalar ya prganizasyonlafı milyonlarca türk var var orda eskisi gibi orda yapsınlar maçları büyük salonlarda

    türkiyede bi tek trabzonda yer

    Asım

    asıl soru danny garciayı yenmesi değil asıl sorun danny garcia onunla maç yapacak mı :D

    ben lucas mattyise vs selçuk görmek isterdim.üzülerek söylüyorum ki 6.round kibi matyse ko lar.

    YanıtlaSil