5 Eylül 2013 Perşembe

ARREOLA - MITCHELL , BURNS - BELTRAN


Bu hafta yapılacak olan Chris Arreola - Seth Mitchell ve Ricky Burns - Raymundo Beltran maçlarının saatleri ve bazı ayrıntılar haberde ; 


WBC Uluslararası ve WBO Kuzey Amerika kemerleri için yapılacak olan Seth Mitchell - Chris Arreola müsabakasının basın toplantısı yapıldı.

Gergin geçen toplantıda ikilinin tartışması az daha kavgaya yol açıyordu.

Seth Mitchell : Arreola iyi bir boksör , sürekli rakibinin üzerine gidiyor. Ama benim başedemeyeceğim hiçbir yeteneği yok. Kendisi ne zaman büyük maç yapsa kaybetti. Her seferinde ! Şimdi de kaybedecek. Twitter filan gibi şeyleri çok kullanmam , çok konuşmayı sevmem. Onlar istedikleri kadar konuşsunlar. Arreola'yı yatıracağım. Benim boks zekam onukinden daha yüksek.

Chris Arreola : Benimle maç yaptığına pişman olacaksın. Benim büyük maçları kaybettiğimi söylüyorsun. Sen benim için büyük bir maç değilsin. Sen buradasın , Stiverne burada (eliyle daha yukarıyı işaret ediyor.) Klitschko'larsa daha da yukarıda. Ben 7 yaşımdan beri boks yapıyorum. Bu adamın beni yenmesine imkan yok. Eğer beni yenerse emekli olurum. Bench Press gibi şeyler umurumda değil ben Amerikan Futbolundan da gelmedim. Ben boksörüm. Sen git Amerikan Futbolu oynamaya devam et. 

Mitchell - Arreola müsabakası pazar sabahı 05.00'dan itibaren başlayacak.

Haftasonunun bir diğer maçında ise WBO hafif siklet şampiyonu Ricky Burns , kemerini Raymundo Beltran'a karşı koruyacak. 

Bu müsabaka ise cumartesi 23.00'dan itibaren izlenebilecek.

29 yorum:

  1. Arreola şu anda rampada kalkışı bekleyen füze gibi ya fırlatıldıktan saniyeler sonra üç dört parçaya ayrılıp okyanusa çakılacak ya da seyrini bozmadan dik bir şekilde hedefe doğru yol alacak. Kritik maç.

    YanıtlaSil
  2. Bi problem olmazsa eğer düşünmeden Arreola diyorum ama iş puana kalırsa Mitchell alır..

    YanıtlaSil
  3. Mitchell normalde hiçbir türlü alamazda bakma golden boyun boksörü diye maçı ona verebilirler

    YanıtlaSil
  4. arreloda bi bok yok beyler.mitchelin dediği gibi hiç bir büyük maç kazanamadı ki stiverne büyük maç bile değil.

    ben sete güveniyorum.banka ilk maç rakibi küçümsemekten kaybeyyi diye düşünüyorum.banksin de boks zekası çok iyi fakat güç fizik açısından yetersiz.

    arreloa yağ tulumu tek özelliği sağlam dayak yiyebilmesi.bişy olmuyor adama.
    eskilerin samuel peteri bile arrelodan çok daha iyi.
    mitcehl vs banks 2.maçını izlemedim.

    Benim tahminim ud ya da sd ile mitchel.

    Ama burdan kim galip çıkarsa çıksın kazananı wilder ko yapacaktır.wilder bunu yaparsa hepimiz mgm ya da madison squarede ünvan maçına ahzır olmalıyız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok emin konuşuyorsun Jones Mitchell sonra yıkmasın seni arreola hiç yoktan tecrübeli öenmli kişiler karşısında mücadele etmiş biri Vitali karşısında 10 round dayanmış bir boksördür Adamek maçı tartışılır ama bence kazandı stiverne maçında ise sakattı bunu herkes bilsin ve 2. banks maçında banksın daha fazla yumurk isabet ettirdigi shoetime istatistliklerine göze çarpıyor işte link"i http://static.boxrec.com/wiki/6/62/MitchellBanks.jpg

      Sil
  5. bi aksilik olmazsa arreola nakavtla kazanacaktır mitchell in banks macını kazanmasının sebebi banks ın mitchell in üzerine gitmemesi iş puana kalınca mitchelle verdiler ama arreola ne olursa olsun mitchell i yıkmak için üzerine gidecektir mitchellin en ufak bi yumrukta sarsıldıgını hepimiz biliyoruz

    YanıtlaSil
  6. hocam boks bu tabi herşey olabilir.mitchelde çene yok bilişyorum.ama arreloda bişy yok.mitçel güçlü bir sporcu.arrelonın işi bitti artık diye düşünüyorum.
    yarın gece hepimiz bakıcaz :D yanılıyor da olabilirim
    ama ben mitçelden bir tko bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. Mıtchell'e sayı ile kazanırı oylayan iki kişiden biri sensin anladık Jones. Şimdi de Çevir kazı yanmasın. :)

    YanıtlaSil
  8. arreola form tutarsa mitchelli yer

    sakatlık zor iştir bazen dönüşü olmaz hasarlar bırakabiliyor.her şeyiyle sorunsuz bi arreola stiverne i her türlü yerdi mesela ama silik kaldı.bnm favorim arreola

    YanıtlaSil
  9. Beyler Mitchell golden boy un boksörü punana kalırsa büyük ihtimal mitchell alır burak abinin de dedigi gibi eger ki form tutmuş sakatlıgı atlatmışsa rahat yener mitcheli....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Formsuzdur uzun soluklu ara vermiştir maç ritmini bulamamıştır vb. tamamda. 'Sakatlığını atlatmışsa' demişsin hangi pro boksör sakat sakat ringe çıkıp kendini riske ederki. Zannetmiyorum. Hele ki böylesi kritik bir dönemeçte.

      Sil
    2. Usta sende iyi bilirsinki stiverne maça arreola 2 kez sakatlandı diye 2 kez ertelenmişti,arreolanın sakatlıgı %100 iyileşmemişti eger ki bir kez daha erteleseydi maçı arreola yerine banks maça çıkacaktı bence arreola şu an sakatlıgı tamamen atlatmış ve 4 kilo vermiş 105 kilo olup kondisyonunu saglarsa eger wilderi zorlayacagından eminim

      Sil
  10. Ben ankette arreloa ko ile aliri oyladim.sonra biraz inceleyince fikir degistirdim.ama ankette micele oy veren ben degilim.
    Bu arada.arrelo nerden sakatlanmisti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallaha bilmiyorum ama şubat 2012 de en son maça cıktı bide şimdi nisan da stiverne maçına sakattı eger arreola tartıda 108 felan gelirse iyidir...

      Sil
  11. Arreola teknik - taktik becerileri sınırlı bir boksör fakat enerjisini uzun roundlara yayarak indirici yumruklarla plansız programsız bir biçimde rakibe baskı kurup bozmaya çalışan çoğu kez de nakavtın eşiğine getirebilen bir tarzı var. Kaybederken bile. Her boksör için potansiyel bir tehlike olarak görüyorum formda ve hazır Arreola' yı. Bermane maçındaki tutuk görüntüsü kafalarda soru işaretleri oluştursada bu engeli aşacaktır. Çünkü kariyerinin en kritik virajını dönemezse tepe taklak gider. WBC’ de top 5 i bir daha kolay kolay göremez. Adam bu maça kızgın çöllerde hazırlanmış. :) Tahminim Arreola maçın ikinci yarısını Mitchell' e göstermez. Bu arada Samuel Peter hangi veriler ışığında Arreola' dan daha iyi boksör merak ettim. Peter en son Helenius maçında kış uykusuna daldımıştı ama o uykudan hâlâ uyanamadı...

    YanıtlaSil
  12. Helenius iyi boksor
    Arti peterin isi bitikti.
    Peter daha sert boksor.dayaniklilik olarakta iyi.
    Arreloyi yatirir diye dusunuyorum.
    Nijerya kabusynun wladi ordan oraya dans ettirmesi hala hafizalarda

    Hem peter hem chris teknik taktik olarak kotu
    Peter sert yumruklariyla chris baskisiyla geldi.
    Bi sempatim de vardir shannon briggs ve petere.sert boksorleri xogu insan gibi severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bliyorum ezelden beridir sempatin olduğunu. :)

      İkisi de estetik açıdan kötü ve yetenekleri sınırlı boksörler fakat Samuel Peter piyasa boşluğunda hasbel kader şampiyonluk apoletini taşımış vasat boksörlerden biridir bana göre. Vitali boks dersi vermedi mi ? Eddie Chambers maçında kum torbası işlevi görmedi mi, Wladimir ile yaptığı rövanş maçında ringden silinmedi mi, Helenius bunu kumdan yapılmış kule gibi dağılmadı mı ? Peter artık boks piyasasından silinmiş bir isim. Geri dönmesi ya da bi şekilde dönerse tutunabilmesi çok zor artık. Jumbo Balonu Helyum gazıyla şişirmeyin derim. :)

      Sil
    2. Helenius iyi boksör, hatta Wladimir Klitschko' nun saltanatına son verecek yegâne isim olarak görüyorumdum ama oda bilim mucizesi yaratıp görünmezliğin sırrını çözdü. Müzmin sakat.

      Sil
    3. Kiyasladigin adam klickolar.bu adamlar agir siklet tum zamanlarda ilk 5e giirer neredeyse
      Vitali arteolayi gezdire gezdire dovdu
      Mac sonu kari gbi agladi arrelia surat davul gibi.
      Helenius chrisi de dagitir.peter bitikti biliyorsun
      Mesela toney peter zamanindaki haliyle chrisi dagitirdi.
      Benim demek istedigim peter christen daha iyi boksor

      Sil
    4. Peter bencede chrısten iyidir chambers maçına hiç hazırlanmamış 120 kiloydu bildigin kum torbasıydı ama dger maçlardan yenildi yani ama ilk Wladimir maçında hakemlerinden biraz hatası var diye düşünüyorum

      Sil
  13. Samuel peter başka bi boksördür kimse arreolayla bir tutamaz 2010 senedeki maçında ben bile peterin alacagını düşündüm maskaevi yatırdı wladimiri 3 kez düşürdü toneye 2 kez dayak attı helenius maçına gelirsek eladimir maçında 109 kilo helenius maçında 117 kilo olan bi adam form tutmamış bi adam o kadar round dayanması bile iyi herif biliyorki bu klitschkolar ringteyden şampiyon olamaz 1-2 sene içinde geri döner

    YanıtlaSil
  14. Arreola, henüz uyku mahmurluğumu üzerimden atmadan Mitchell' i 1. raundda nakavtladı, yetmedi üzerine ringde sınav çekti. ViVa Arreola.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helal be arreola severim bu herifi zaten mitcell de bi halt olmadıgı belliydi jon jones da o kadar mitchell alcak demişti ya :DDD

      Sil
    2. Kismet degilmis.d ceneden kaybediyor saglam cene olaa boyle olmazdi
      Neyse wilder,delahiyaya yap arrela macini demia.siz o zaman gorun ilk round ko yu.d

      Sil
    3. Wilder arreoloayı ilk roundda nakavt etsin ben daha arreola adını anmayacagım bu sitede :))

      Sil
  15. Arreola mental açıdanda kuvvetli bir boksör, yenilgiler alıp iritfa kaybetmesine rağmen bi şekilde zirve yürüyüşünü sürdürüyor. Kimler şuracıkta azıcık uzanayım pozisyonuna geçtikten sonra silinmediki bu piyasadan, bakınız : Tosuncuk ( S. Peter :)

    Yeteneklerinin kısıtlı olduğu aşikar Klitschkolar farklı bir boyutta onları geçtim bir povetkin bir haye gibi teknik ve hızlı değil boks kültürü yok doğal olarak ringde nerde ne zaman hamle yapacağını, basacağını, hareketli boks yapacağını çok iyi ayarlayamıyor. Ama işte kocaman bir yürek var adamda. Sınırlarını sonuna kadar zorlayıp varını yoğunu ortaya koyuyor, buna kaybettiği maçlarda dahil. Arreola' nın köşesindede doğru düzgün isimlerde yok sanırım kısıtlı imkanlarla tek tabanca çöllerde ve çeşitli doğa şartlarıyla maçlara hazırlanıyor çoğu zaman. Kendini kızına adamış bir adam.

    Mitchell maçıyla dayanıklılığın önemini, kuş tüyü çeneyle ayakta kalmanın ne kadar zor olduğunu bir kez daha gösterdi.

    Ben tarzı dolayısıyla Klitschkoların dışında her boksör için potansiyel bir tehlike olarak görüyorum Arreola' yı. Klitchkolar hariç x boksör Arreola' yı devirir diye kuru sıkı sallayamam...

    Wilder' ın fizik kalitesi ve tekniği yerinde, ringi dolduran, zıpkın gibi ani ve güçlü yumruklar çıkarabilen bir boksör fakat (savunma, dayanıklılık, kondisyon ve devamlılık) gibi önemli boks kalemlerini tam anlamıyla açığa çıkartacak bir isimle maç yapmadı henüz hele ki karşısında geri vitesi olmayan, indirmeye odaklı, rakibe plansız programsız bir şekilde atak yapan Arreola çıkarsa Wilder' ın işi hiçte kolay olmayacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arreola"nın menajeri Al Haymon,en iyi menajerlerden biri,Antrenörü ise Henry Ramirez aynı antrenör Josesito Lopez"in antrenörü..İyi Antrenördür...

      Sil
  16. Menejeri iyi olabilir ama antrenörü için aynı şeyi söyleyemem. Ramirez ile ne zaman çalışmaya başladı yazıyor mu boxrecte bu bilgi. :) kariyerinin büyük bir bölümünde doğru düzgün köşe adamı yoktu Arreola' nın ve ufak yaşlardan itibaren kendine özgü antrenmanlarla mesafe kat etmeye çalışıyor bildiğim kadarıyla.

    YanıtlaSil
  17. Baklavaci arrelo adam gibi kimseyi yenemedi.tony thopson bile bu yasnda cok zorlar baklavaciyi.
    Tamam Allah vergisi bi cenesi var.
    Charrdan iyidir chosiradan kotu benm gozumde.hatta ayni charr gbi unvan elemesi oncesi dovusulecek adam.

    YanıtlaSil