10 Eylül 2013 Salı

14 Eylül , MGM Grand


Aylardır beklenen o geceye artık sadece günler var.

İzle-öde (PPV) ve bilet satış rekorları kıran gece , profesyonel boks tarihinin en önemli organizasyonlarından birine sahne olacak.

Floyd Mayweather , yenilgisiz kariyenine 45. galibiyetini eklemek için Saul "Canelo" Alvares'le ringe çıkarken , bir diğer süper maçta Danny Garcia , Lucas Matthysse ile kapışacak. Floyd , WBA ve WBC hafif orta siklet (light middleweight) , Matthysse ise WBA ve WBC hafif yarı orta siklet (light welterweight) kemerlerinin peşinde.

Bir diğer alt maç da IBF hafif orta siklet kemerinin sahibi Isle Smith'le Carlos Molina arasında.


Boks severler Gerek Mayweather - Canelo gerek de Garcia - Matthysse müsabakalarıyla , uzun süre sonra tam anlamıyla boksa doyacaklar.

Cumartesiyi pazara bağlayan sabah TSİ 05.00'dan itibaren bilgisayarınızın başına kilitlenin.

Çünkü bu gece kaçırılacak bir maç yok...



21 yorum:

  1. Sonunda Canelo balonu patlayacak, gerçi Trout bile patlattı sayılır ya. Zaten adamın 5-6 roundluk kondüsyonu var, ikinci yarısında Floyd bunu çok fena pataklayacak.

    YanıtlaSil
  2. Canelo'nun head-body kombinasyonları her ne kadar göz doldursa da Mayweather'ın boks zekasıyla çok da baş edebileceğini düşünmüyorum. Çenesine fazla güvendiğini Maywaether'la kıyaslanamayacak kadar alt sınıflarda mücadele ettiği boksörlere bile çok fazla açık verdiği kannatindeyim.

    YanıtlaSil
  3. çok sağlam para kaldırcaklar yalnız acayip :D
    Alvarein köşesindeyim.
    mayweather tecrübe zeka iyi isimlerle dövüşme her bok var
    alvarezin gücü var.bakalım ne olucak.ortiz maçındaki gibi saçma bişey olmasa bari

    YanıtlaSil
  4. Kimse Canelo ile Victor Ortiz"i aynı kefeye koymasında,De La Hoya maçından bu yana Mayweather"in en büyük maçını izliycez yenerse kazandıgı saygı 2 katına çıkacak yenilirse efsane sona erecek...

    YanıtlaSil
  5. bu maç canelo kendi kilosunda mı dövüşecek yoksa catchweight mi olucak canelo kilo verip.

    ortiz çok beğendiğim bi boksör.gözü kapalı dalan sitili hoşuma gidiyor.
    floyd maçında maçta kafa atmasaydı belki kazanabilirdi diye düşünüyorum.
    şu çene kırığından sonra eskş haline dönerse

    victor ortiz vs pacman
    göze hitap eden müthiş bir maç olur.ikiside kaçmadan dövüşen tipler.mutlak ko çıkar.

    alvareze bilmiyorum eğer durarak normal boks yapmaya çalışırsa floyd mahveder bunu.bu hefire saldırmazsan kaybedersin.
    hem pacman ortiz gibi saldıracaksın hem de bernard hopkins gibi işin tüm pisliğini bilip yapıcaksın :D çünkü floyd da yapıyor.

    Sambocu siteden gittiğine göre gerçek hayranlkığımı dökeyim ortaya.pacman gram haz etmem :D hep sambocunun yüzünden ters tepki oluştu bende.inadına pacmancı olduk:D
    ama gerçekte

    THE MONEY TEAM
    EASY WORK EASY MONEY

    hahaha ahahah :DD:D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortiz şişirilmiş bir adam Berto"yu kılpayıyla yendi Golden Boy"un boksörü diye sonradan bertoda golden boy"un boksörü oldu o ayrı mesele sonra Floyd"a kafa attı 4.rounda a rounda kadar mükemmel gidiyodu floyd yenemezdi bence solak olması bişey degiştirmez o zaman Robert guerrero floyd"u yenerdi Ortiz sonra Lopez"i küçümsedi çenesi kırıldı alvarezin karşısına çıksaydı garanti nakavt olurdu,boş degil ortiz ama şişirilmiş bence Robert Guerrero Keith Thurman Ortiz"den birkaç gömlek üstün boksörler...

      Sil
  6. solaklıkla alakası yok zaten sadece sitili floyda zor işler çıkartırdı maç devam etse.
    berto maçı görsel olarak harikaydı.ortiz yendi

    eğer o zmnlar ortiz vs selçuk maçı olsaydı guerero selçuk gibi olmaz ortiz ko çıkartdırdı maçta.

    ben welterde pacman floyd falan hariç,formda bi ortizi ilk 3e koyarım
    bradleyi falan da yener bu adam
    tsbi benim görüşüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sana bişey diyimmi Welterta pacmanlardan sonra Floydlardan sonra yükselecek isim Keith Thurman ölmez yaşarsak görecegiz daha 24 yaşında Broner falan fasa fiso

      Sil
  7. dediğin adam daha önemli biriyle dövüşmemiş.yenilgisiz kocu falan ama...
    ne olacağını dediğin gibi ölmessek görürüz inş
    boyu tam sikletine göre 171 ve 66-kilo
    aslına böyle olmalı ama bazı boksöeler reach avantajı için ya da vücut elvermediği için boyuna göre aşşağıda dövüşüyor
    örnek chavez jr. gerçi bunun fizik elvermiyodur belki kilo problemi var.

    örnek carl froch. bu adamın o boyla cruser olmaması için hiç bi sebep yok.o da ya avantaj peşinde ya da vücut elvermiyor.
    gerçi üst sikletlere çıkıp daha serrt vuramıyosan çıkmanın da pek anlamı yok.

    welterdan aşşağısına bi selçuk yarı welter diye bakıyorum yoksa bakmam.zevkli olmuyo benim için.

    YanıtlaSil
  8. mesela ben
    1.77 boy
    1.80.5 reach

    var ama ben cruser düşünüyorum proya başlayabilirsek.
    yani middle light middle falan hiç istemiyorum.
    en aşşağı lhw olur.
    şu an kendime hedef koydugum adam isim vermiyim tanırsınız pro değil
    benden 10 11 santim uzun ve ürkütüyor beni.çünkü direklerini çok iyi kullanıyor pek yaklaştırmıyor iyi de vuruyor.
    eğer toney tarzı defansıi sitlimle dövüşürsem kaybederim diye düşünüyorum.
    bid chisora tarzı bir sitilim var rakibin üstüne üstüne gidip kroşe yağmuru.
    Bu iki sitilimi elimden geldeiğince harmanlamaya çalışıyorm.iki farklı gard sitili iki farklı dövüş sitili.

    Ama sadece birine mi yönelsem diye düşünmüyor da değilim.
    Uzun zamandır ramazan,sakatlık falan derken ara verdim.şimdi
    turn to basic yapıp bi bismillah başlıcaz inş.
    jübileyi de yaptık :D

    yakında büyük ihtimal almanyadayım.antrenörüm bişeyler ayarlıyacak.
    kısmett.


    YanıtlaSil
  9. Eyv bro .d
    Hamburgun sogugunda idman yapiyo olucaz ins.
    Al bu da bana ait bir sozdur
    Ben ne aliyim ne de tyson.elimde olan sadece bir avuc tutku ve bir yurek

    YanıtlaSil
  10. biraz gerçekçi düşün kardeşim. daha amatör kariyerin yok direk gidip pro olacam diyosun
    varmı bi sparring videon veya yumruk calısman torbada . güzel hayaller bunlar

    YanıtlaSil
  11. bunları yazıyorum cok yuksekten ucuyosun onun ıcın dusersen canın daha cok yanar . hayal kırıklığın büyük olur

    YanıtlaSil
  12. Var ki bi bildigimiz pesinden gidiyoruz.
    Tek sikintim asiri duzensiz serseri yasam sitilim.onu atlattim mi sikinti yok ins
    Hersey yakinda bro.
    Video falan koymaya gerek yok.
    Dedigim gibi yakinda

    YanıtlaSil
  13. nasıl var kardeşim? adın sanın ne? amatör kariyerinde kaç mac yaptın? karnen ne? hangi klube bağlısın?

    sambocu gitti sen basladın simdide :) bu arada sambocu gelse daha aktif olurdu . şimdid memetin hayalleini dinliyoruz sürekli :)

    YanıtlaSil
  14. yav napacan sen adımı sanımı amatör kariyerimi.sadece yakına olacak şeyleri paylaştım o kadar.sambocuyla bir tuttun yuh artık amk :D

    harbi sambocu varken herif 5 farklı isimde yorum yaptıgı için site kalabalık gözüküyormuş :D herif 5 kişilik takılıyodu burda.:D

    böyle daha iyi şimdi kıray şarkayanın sitesinde kendi soruyor kendi cevsplıuyor kendini tebrik ediyor :D

    YanıtlaSil
  15. Şoyle bi bilgi veriyim.onlarca mac yaptim.spar degil.grrcek mac.idmanlarda.spar pek yapmam gercek dovuscekse yaparim.mac olarak dovustugum isimler iyi de vardi kotude.
    Ama hic kaybetmedim.dogru durust darbe bile almadim.cogu tko ile bitti.kndimden 20 25 kilo agir adamla bile dovustum.o bile bana bi cok kez tko oldu.not o zamanlar 87 kiloydum
    Kroselerom gercekten cok sertir bunu herkes soyler.sag direk ortalama.jabim sag direkten daha iyi.hem daha cok kullanir hem daha cok severim.
    Ben buum.sakatlk olmassa herkesle heryerde dovusurum.
    Yakinda cok daha ayrintili olarak taniya aksinz
    Samboculuk yapmak istemiyorum.bu sn olsun benim icn

    YanıtlaSil
  16. kardeşim bizi unutma ünlü felan olursan bizede 3-5 bişey verirsin heralde. şimdiden yazıyorum kayıtlara düşsün bu :) olaki öle bişey olusa amerikada boks felan yaparsan sağlam boksör olursa bu forumdaki kişileri unutma sakın.zaten ünlü oldugunda senin çevrene akbabalar üşüşür merak etme

    YanıtlaSil
  17. aynen unvanları ben taşırım :)

    YanıtlaSil
  18. wbo,ıbo hariç tüm üncanların peşindeyim :D
    wbc,ıbf,wba(super)

    hedef best pound for pound olman :D

    super middle
    lhw
    cruser

    eğer ağır siklette kısa şampiyon varsa ( en fazla 1.90) oraya da çıkar Türkiyenin Roy jones jr si olurum :D

    para biterse ufc de bile dövüşürüm :D tabi toney gibi sadece boksla değil.ahmet taşçıyı özel antrenörüm yapar öyle girerim :D

    oğuzhan knka sana vegasta bi haftasonu :D

    asım sana da maldivlerde bir hafta sonu

    buraka da pointac gto 69

    :D

    şaka bi yana hayeller güzel.kendimi toplayabilirsem inş hepsi olabilir.

    ha bu arada ringe giriş şarkımı da paylaşayım.:D
    http://www.youtube.com/watch?v=ec0XKhAHR5I

    YanıtlaSil