5 Eylül 2013 Perşembe

SELÇUK AYDIN - DEMARCUS CORLEY TEKİRDAĞ'DA


Daha önce İstanbul'da yapılacağı açıklanmasına rağmen biletix'in Tekirdağ Atatürk Kapalı Spor Salonu üzerinden satışlarını sürdürdüğü Selçuk Aydın - DeMarcus Corley müsabakasının Tekirdağ'da yapılacağı Ahmet Öner ve Selçuk Aydın tarafından da resmi olarak doğrulandı.

27 eylül cuma günü saat 20.00'a satılan biletlerin fiyatları ise şu şekilde ;

1. Kategori - 112.00 TL
2. Kategori - 83.00 TL
3. Kategori - 56.00 TL
4. Kategori - 23.00 TL
5. Kategori - 12.00 TL

9 yorum:

  1. Çok güneyde kalıyorum. Maça gitme fırsatım olsaydı 3. kategori (Orta Direk) bilet alırdım. :)

    .

    Selçuk Aydın ağırsıklet edasıyla boks yapıyor. Bu orta sıklet ve türevlerinin mabedinde yer alan (ABD) popüler isimler çok daha hareketli, baskı kurup yumruklarını makinalı tüfek gibi saydırıp sikletin temel vuruşlarını mükemmele yakın tatbik ediyorlar, kaçmak istediklerinde ise sabun köpüğü gibi kayıp gidiyorlar. Selçuk ise 45 lik tabanca gibi tek atıyor. Sonra bekliyor bekliyor...Eskiv ve ayak oyunları yok denecek kadar az. Bu formatın fazla değişeceğini sanmıyorum açıkçası. Tepe noktasına ulaşması zor.

    Hakem ve seyirci faktörü gibi etkenler klasik olarak devreye girebiliyor. Bu maçta da Selçuk Aydın' ın lehine işleyecektir. 2. kez soru işaretli galibiyete mahal vermemek için engeli nakavtla aşmalı.

    YanıtlaSil
  2. ahmet önerfe kızıyoruz ama bu adam selçuğa

    robert guerero ile ünvan maçına çıkardı
    arkasından amerikada selçuğun rakibi ezmesi halinde büyük fırsatlar açacak soto karass maöını da ayarladı
    adoom booth gibi ünlü bir isimle çalıştırdı

    Bence öner elinden geleni yaptı.selçuk bu şansları tepti o kadar.tekrar başa döndü
    ıbf den yardırmaları gerekir.wbc kaç sene bekletti bu adamı aynı hatayı yapmamak gerekir diye düşünüyorum

    2.selçuğun siklet düşme olayı bence çok gereksiz oldu.63 kilo ne amk.adamın tek artısı olan sert yumrukları azaltmaktan başka bi işe yaramaz.
    Ben selçuğun menejeri olsam önce eslçuğu super weltere çıkartırdım.
    2.sizi freddi roacu ne pahasına olursa olsun ayarlamaya çalışırdım.

    Bundaki amacım selçuk light welterda da welterdad ağır siklet gibi dövüşüyor.madem bu adam bu yumrukları biraz daha sertleşsin diye çıkartırdım yukaru.
    freddie roach da en iyi hücum yaptıran antrenörlerden.
    69 kiloluk .1.70 boyundaki selçuk hep çok daha serr vurur.hem roach sayesinde daha iyi hücum yapar.selçuk kapanarak savunmasını halledebiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç tık yukarı çıkması dövüş formatı açısından daha uygun olurdu, katılıyorum. Welterweight de harita daha yıpratıcı, zorlu rakipler var tam bir kurtlar sofrası. Light Welterweight nispeten daha az popüler isimlerin yığıldı bir kategori. Yeniden unvan maçında sahne alması için bir satranç hamlesi diyebiliriz belki de. Tutar mı ? Bence zor.

      Sil
  3. selçuk wbc ve ıbf de var.peki neden wba ve wbo da yok bilen var mı?

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. superwelter yada orta olmaz selçuktan kendisine en uygun siklette dövüşüyor vaktinde siklet yükseltip welter çıkması hataydı esas

    ben maçtayım beyler herkesi beklerim

    YanıtlaSil
  6. Evet Bilgehan Demir kendi Twitter adresinde doğruladı.Maçı Bilgehan Demir sunacak...1 gün sonrada Haye-Fury maçı var inşallah o maçı da sunar...

    YanıtlaSil
  7. bilgehan anlatıyosa ben netten rusça dinlerim maçı daha iyi :D
    adam sanki atyarışı anlatıyor
    bilgehan okuyosan dinle
    hiç mi hbo spikerlerini dinlemedim olm susta maçı izleyek arada bir konuş
    yanına da eski bir boksör al ara ara girin

    YanıtlaSil
  8. Ne olursa olsun iyi kötü o kadar maç sundu hakkını yememek lazım

    YanıtlaSil