9 Eylül 2013 Pazartesi

ARREOLA ACIMADI


Chris Arreola , maçtan önce gerginlik yaşadığı rakibi Seth Mitchell'e ringi dar etti.

Henüz ilk raundda rakibini nakavt eden Arreola , Mitchell'i yatırdıktan sonra ringde şınav çekerek , "çok kolaydı" diye bağırdı. Bu sonuçla WBC uluslararası kemerini de alan Arreola , kendisine meydan okuyan Deontay Wilder"la ise ilgilenmediğini söyledi.

"Vitali WBC kemerini boşa çıkaracak. Benim amacım da Stiverne'le rövanş yaparak ünvanı almak. Deontay bu adamdan (Seth Mitchell) çok daha kaliteli bir boksör. Ama ben daha büyük amaçlar peşindeyim."

4 yorum:

  1. Helenius son maçında michael sprott maçında elinden sakatlandı kasım yada aralıkta dönecek,aynı şekilde Yoan pablo hernandez de

    YanıtlaSil
  2. Ben de ne zamandır üşeniyordum üye olmaya sonunda tembelliğimi mağlup edip üye oldum. :)

    Bu Mitchell da tam safmış yani, Arreola gibi tank misali adamla korakor girmeye kalktı, hem de o cam çeneyle. Arreola'ya böyle deli cesaretiyle üstüne gelecek adamlar yarar ancak, yoksa teknik adamları yakalayacak kadar hareketli değil.

    YanıtlaSil
  3. Hayemaker bu arreolayi 8 round icinde ko eder.chris eldivenini bile degdiremez.samboculuk yapayim biraz.hayemaker easy money easy work.d

    YanıtlaSil
  4. Arreola yakın dövüşmeyi iyi biliyor. Ama yeterli ama yetersiz bilemiyorum ama giderek sıkıcı bir hale gelen ağır siklete bu maçlardan aldığı moralle biraz hareketlilik kazandırması sevindirici olur.

    YanıtlaSil