15 Eylül 2013 Pazar

45-0 , SIRADAKİ GELSİN


Floyd Mayweather'la kimse başa çıkamıyor.

Saul Alvares karşısında müthiş bir performans gösteren Mayweather , 12 raund sonunda müsabakayı oyçokluğuyla (MD) kazandı. 

Neredeyse bütün raundları kazanmasına rağmen üç hakemden birinin maçı berabere skorlaması geceye gölge düşürse de Mayweather , ayaklarıyla , savunmasıyla , hızıyla , içeriden - dışarıdan kombinasyonlarıyla , yani herşeyiyle bütün zamanların en iyileri arasında olduğunu tekrar gösterdi.

Bu galibiyetle Floyd Mayweather 45. maçından da galibiyetle ayrılırken , tahtından kolay kolay inmeyeceğini de herkese göstermiş oldu.

16 yorum:

  1. Sıradaki Danny Garcia...Mayısta görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  2. O Hakemi hakem diye getirenin........................ 118-110 puan tartışmasız

    YanıtlaSil
  3. floyd boksu ezberlemiş yalayıp yutmus. 42 milyon dolar kazandı mactan. boksör olmak yerine amerikaya gidip mayweatherın evinimi soysak napsak ?

    YanıtlaSil
  4. floyd gercekten cok iyi bir performansla macı aldı alvarez beklentilerin cok altında kaldı atakları daha baslamadan bitti floyd bile bana göre daha atak mac cıkardı alvarezden

    YanıtlaSil
  5. hele alvarezin bi son 20 saniyesi var ki. yenildiğini biliyosun artık hersey bitmiş kafa göz dalacaksın artık hala bekliyor yerinde

    YanıtlaSil
  6. yalnız hakketen bu floydn tavırları hareketleri felan mac sonrası toplantı felan tam cingen gibi .:) her hareketi emir verir tarzda

    YanıtlaSil
  7. kontollü dövüşürse trout maçındaki gibi kazanamaz demiştim.floydu bu tarz adamlar zorlayamıyor.
    durarak değil saldıran aynı zamanda atağın masteri biri lazım bu da hep aynı isme götürüyor Manny Pacman :d

    zaten pacman sağlam bi galbiiyet alırsa 1-2 tane herkes floyd pacman maçını ayarlamaya çalışacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jonjones dediğin gibi galiba bu sambocu hasta yaw. kendisi wlad nickiyle yazıyor altınada X nickiyle teşekkür felan ediyor bi bakıma kendi kendine konusuyor yani :)

      Sil
    2. denk gelirsem en onla kıracam çenesini konuşamayacak ztn.

      gençler 28 inde tekirdağ artık bi zahmet binip geliverin hem bi tanışalım kim kimdir nedir ne değildir bi görmüş oluruz

      jonjones sen pro olcam diyodun gelcek ay seni birine göndercem gitmezsen ben gelecem okuluna emin ol bulurum seni.
      oraya git bi numara görürlerse pro olursun uzak yer de değil istanbul görmezlerse de denedim dersin böyle klavye başında boş beleş pro olcam muhabbetleri yapmaktan iyidir

      Sil
  8. roy jones
    oradaki adzılar da odur. :D

    burak kim bu istanbuldaki

    YanıtlaSil
  9. isim vermem ben gitcen görcen adamı şimdi telefon mail yağmuruna tutma işten güçten vakit bulursam atlar uçağa gelirim izlemeye ztn tmm mı cnm.ama gitmezsen de bozuşuruz

    YanıtlaSil
  10. lan niye gitmicem.gidicem tabi benim aklıma bi kaç isim geliyo ama

    YanıtlaSil
  11. twittira yazsana ismi merak ettim.mail falan atmıcam merak etme

    YanıtlaSil
  12. kim geliyo bilmiyorum da hiç biri olmadığına emin ol döverim ederim seni diyodun orda belki bi dayağını yeme şerefine de erişiriz kardeşim bnm seviom seni olimpiyatlar rio karnavalı zamanına denk gelirse ben de gelirim hem seni izlerim hem kıvıran fıstıklara sarkarım nasılsa biri düşer ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D olimpiyatlardan vazgeçtim ben :D
      ocak-şubat gibi senin dediğin yer olmassa ya hamburgdayım ya da amerikada.

      yani :D karnaval yok D:

      Sil
    2. bnm için şuandan itibaren rio olimpiyatları bitmiştir onun yerine taş devri valliou filan izlerim

      Sil