17 Mart 2013 Pazar

PACMAN'DAN AĞIR SÖZLER


Juan Manuel Marquez'in 5. maçın olmayacağını ve kendisinin Pacquiao'dan daha iyi olduğunu söylemesi Manny'yi kızdırdı. Pacman , "Marquez rövanş için bana yalvardığında ona bu şansı vermiştim. Ama şu an o bana bu şansı vermiyor. Yapacak birşey yok" diye konuştu.

Artık gerçekten de bu ikilinin birbirlerini bırakıp önüne bakması gerekli. Manny Pacquiao bir iki maç içinde tekrar zirveye oynayacak seviyeye gelecektir. Bütün boks dünyasının beklediği Floyd Mayweather maçını kovalaması kendisi için ve boks dünyası için daha iyi olacaktır. Öte yandan Marquez'in de Pacquiao'yu nakavt ederek büyük bir kredi kazandığı kesin. O da bu şansı başka boksörlerle kullanabilir. Hatta bir ünvan maçı bile alabilir.

Fakat boksta hiçbir şey belli olmuyor. Birbirlerine ağır hakaretler edenler , asla ringe çıkmam diyenler her zaman fikir değiştirebiliyorlar.
Yaza doğru bir de bakmışız Marquez - Pacquiao 5 maçını bekliyoruz kim bilir ?


2 yorum:

  1. Pacman için şu an herşeyden öncemlisi Marquez le rövanş yapmasıdır.

    Kişilikli bir sporcu böyle bir rakiple böyle bir geçmişi varken ne kemer ne para düşünür.Pacman Marquez i kovalayacaktır

    Anlaşma sağlanamazsa o zaman diğer rakiplere yönelmeli

    Ben bu yılın sonu yada 2014 başında 5. maç olur diye düşünüyorum.Umarım Marquez araya rakip sıkıştırmaz ve tam tersi şekilde Pacman vasat bir boksörle karşılaşıp güzel bi galibiyetle 5. maça moralli çıkar

    YanıtlaSil
  2. Marqueiz ayıp etmiş.

    YanıtlaSil