7 Haziran 2013 Cuma

RIOS : "PACQUIAO`NUN DEVRİ GEÇTİ"


23 kasımda Manny Pacquiao ile karşılaşacak olan Brandon Rios , müsabaka hakkında konuştu.

Pacman`e verdiği fırsattan dolayı teşekkür eden ve onun gerçek bir savaşcı olduğunu söyleyen Rios , artık eskinin gidip yeninin geleceğini ve kendisinin yeni olduğunu söyledi.

"Herşey çok iyi gidiyor. Hazırlanıyorum. Alvarado maçından sonra savunmamı geliştirme yönünde antremanlar yapıyorum. Kendimi biraz yavaş hissettim o yüzden ağırlık çalışmalarını azalttım. Her zamankinden farklı dövüşmeyeceğim. Marquez inanılmaz bir kontracı. Onun gibi olmayacak , ben daha farklı şeyler göstereceğim. Pacman`i yenersem büyük bir olay olacak ve önüm açılacak. Artık zaman benim zamanım."

2 yorum:

  1. 'v'

    haber sitelerinin kuralıdır; haber başlığının haberin içinde mutlaka geçmesi gerekir...

    YanıtlaSil