21 Haziran 2013 Cuma

BRADLEY - MARQUEZ ; BAŞLANGIÇ VERİLDİ


WBO yarı orta siklet şampiyonu Timothy Bradley`in , 12 ekimde kemerini Juan Manuel Marquez`e karşı koruyacağı maçın ilk basın toplantısı yapıldı.

Toplantıdan açıklamalar ise özetle şu şekilde ;

Timothy Bradley : "Bu , benim için Pacquiao maçına benzer bir fırsat. Maç sonucu hakkındaki tartışmalar nedeniyle bu sporda süperstar olma şansını yakalayamamıştım ama o şekilde tanınmak istiyorum. Bugüne kadar defalarca şampiyon oldum ama henüz kalıcı bir isim bırakamadım. Bu maçtan sonra tartışmasız bir şekilde o ismi bırakacağım."

Juan Manuel Marquez : "Ben en iyisi olmak istiyorsan en iyisiyle dövüşeceksin. En iyisi de şampiyon , yani Bradley. Herkes 2011 kasım ayındaki maçta ne olduğunu gördü. (Pacquiao - Marquez ; WBO yarı orta siklet kemer maçı ; Pacquiao oy çokluğuyla kazanmış , fakat sonuç çok tartışılmıştı) Bu kemer o zaman benim olmalıydı ve şimdi onu alacağım."

Öte yandan Marquez , ESPN`e yaptığı açıklamada da aynı şekilde , Pacquiao`yu yenerek o dosyayı kapattığını ve kasım 2011 maçında da aslında kazananın kendisi olduğunu belirtti.

8 yorum:

  1. marqez alır bence. bradleyin çenesi iyi değil

    YanıtlaSil
  2. v

    marquez eğer sen pacmandan iyi olduğunu söylüyosan ve pacmanın maç talebini geri çevirirsen adam değilsin, adam sana hep fırsat verdi,4.maçında dayak yerken tesadüfen attığın bir yumrukla(belkide hayatında öye bi yumruğu hiç atmamışdır) pacmandan iyiyim diyosan adam değilsin, eğer ondan iyi boksörsen cık üstün bi boks göster.hayatında atmadığın bi yumruğu vurupda ben ondan iyiyim demekle kendini kandırırsın...

    YanıtlaSil
  3. şans vermekle alakası yok.büyük paralar götürdü bu karşılaşmalarda pacman.

    YanıtlaSil
  4. v

    başkalarıyla dövüşerekde o parları alabilirdi...tabiki halkın istekleride etkili olmuşdur ama marquezin konuşmaları karaktersizce...

    YanıtlaSil
  5. başkaları ile dövüşüp ancak yarısını kazanabilirdi.

    YanıtlaSil
  6. marquez hakem kurbanı olmazsa pacman gibi alır bu karşılaşmayı.

    YanıtlaSil
  7. bu bradleyin kaslarından başka bi numarası yok.çene cam gibi . ama iyi çalışmış kas yapmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bradley faullü dövüşüyor.marquezin dikkat etmesi lazım.devonun kaşını açmıştı kafayla.diğer gözünede darbe vurdu.tam bi pislik:)

      Sil