16 Nisan 2013 Salı

TYSON FURY RÖPORTAJI


Tyson Fury , bu cumartesi Steve Cunningham'le yapacağı müsabaka ve boks gündemindeki diğer konular hakkında yine sert açıklamalar yaptı.

O açıklamalardan özetle ;

"Bu maç benim için çok iyi bir fırsat. Amerika'nın en iyi ağırsikletlerinden birini evinde nakavt edip yeteneğimi göstermek adına güzel bir şans."

"Dezavantajlı olduğum konuları bilemem çünkü Steve Cunningham'ın takımında değilim. Fakat ben daha büyük , daha güçlü ve daha gencim. Onlar bunu aşmaya çalışacaklar."

"Bu maç IBF federasyonunun 2 numaralı sırası için yapılacak. Ondan Sonra Kubrat Pulev'le dövüşüp zorunlu rakip statüsünü kazanaağım. Wladimir benimle dövüşmeye korkacağı için kemeri boşa çıkaracak ve muhtemelen Pulev'le boşa çıkan kemer için dövüşeceğiz."

"Wladimir benimle dövüşmemek için emekli olup kemeri boşa çıkartacak. Artık yaşlandı. Neden kendini riske etsin ki ? Ağır siklet şampiyonu olarak emekli olacak."


"Chisora ile yaptığım maçın galibi Wladimir'le dövüşecekti. Ama ben kazandım , Chisora Vitali ile dövüştü. Yani bence kardeşlerin ikisi de benimle maç yapmazlar."

"WBC federasyonu aptalca işler yapıyor. Kevin Johnson'la yaptığım maç resmi eleme maçıydı. Jonathan Banks - Seth Mitchell maçı da resmi eleme maçıydı. Sonra Bermane Stiverne - Chris Arreola maçını da resmi eleme maçı yaptılar. Şimdi 6 kişinin dövüşmesi gerekti ?! Öte yandan şampiyon (Vitali) kemeri rehin almış kimseyle dövüşmüyor. Top oynamak istemeyen çocuk gibi. Ben çocuk değilim bu işlerle uğraşamam. Şimdi IBF'in 2. sırası için dövüşeceğiz."

"Helenius , Pianeta , Pulev bunların hepsinin yeteneği sınırlı. Çok çalışıyorlar ama bu maçın ardından Pulev'i de 8. round civarı yatıracağım."

"David Haye ile ilgilenmiyorum. Bir senedir ortalarda yok ama dünyanın kendi etrafında döndüğünü zannediyor. Chisora'yı yenip ünvan maçına çıkmayı düşünüyordu şimdi zorunlu rakip olacakmış. Ben ağır siklet şampiyonluğuna sadece 2 maç uzaktayım ve artık onunla ilgilenmiyorum."

"Cunningham'ın çenesi benim çenemin yarısı kadar güçlü , kendisi benim yarım kadar büyük. Yani ne diyeyim ki şampiyon olabilmek için bu tip adamları yatırmam lazım. Hedefim tartışmasız (undisputed) ağır siklet şampiyonu olmak."

  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder