4 Nisan 2013 Perşembe

GEORGE FOREMAN : "HERŞEYİ BAŞTAN YAŞASAYDIM..."


Efsanevi boksör George Foreman'ın röportajından özetle ;

"Bernard Hopkins çok büyük bir iş başardı. Fakat şu an biraz geri çekilmesi gerekiyor. Onunla ortak noktamız , sanırım ikimizin de aptal olması (gülüyor)."

"Ağır siklet popüler bir şampiyona ve adaya sahip değil. Klitschko şampiyon ama gerçek bir rakibi yok. Bende sabırla birinin gelip ağır siklet seyircisini tekrar ringe döndürmesini bekliyorum."

"Deontay Wilder , evet kağıt üzerinde büyük bir isim. Ama ben gerçek bir şampiyonu bekliyorum."

"En büyük pişmanlığım , yani yenilgisizken gidip de Muhammad Ali ile maç yapmak zorunda değildim. Sıralamada 1. de değildi. Onunla dövüşmeyi nedense ben istedim. Bir daha olsa o ufak adamla kesinlikle dövüşmem."


"Onunla beraber anılmaktan mutluyum. İleride ne zaman Muhammad Ali'nin lafı geçse , benden de bahsedilecek. Ama herşeyi baştan yaşasaydım onunla dövüşmezdim. Adımın boks tarihinin o sayfasına yazılmasındansa çok mutluyum. Rumble in the Jungle..."

"Mike Tyson'la maç görüşmesi yaparken herkes bu maçı görmek istiyordu. Bence bu maç 3-4 rounddan fazla sürmezdi. Peki kim kazanırdı ? Hiçbir fikrim yok..."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder