9 Nisan 2013 Salı

JAMES TONEY HALA İDDİALI


28 Nisanda Avusturalya'da Lucas Browne (15-0-0  14 KO's) ile dövüşecek olan 45 yaşındaki James "lights out" Toney (74-7-3(beraberlik)-2(sonuç yok)  45 KO's) hala kemer için iddialı.

"Çok formdayım. Rakibim bana 3 hafta önce söylendiği anda kampa girdim. Onun hakkında hiçbirşey bilmiyorum ve bilmek de istemiyorum. Onu nakavt edeceğim. Ne yapacağı çok da önemli değil. Ne yaparsa yapsın çok birşey farketmez. Ben hiçbir zaman rakibimin maç kayıtlarını izlemem çünkü benim karşımda zaten her zamankinden farklı dövüşürler."

"Benim bu adamı dövdükten sonra daha büyük bir maça çıkmam gerekiyor. Kızkardeşler (Klitschko'lar) , Gaye (David Haye) veya kilo düşüp Bernard Hopkins , Denis Lebedev ile dövüşebilirim."



Bu konuşmalarına rağmen ünvan maçına çıkma şansı yok denecek kadar az olan Toney , 2010 yılında şansını kafeste Randy Couture'a karşı denemiş ve MMA macerası faciayla sonuçlanmıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder