17 Şubat 2014 Pazartesi

Amir Khan,Mayweather Dövüşü İçin Bastırıyor

                                                   
 Haftalardır Floyd Maywether'ın rakibinin kim olacağı konuşuluyor.Hattaa bunun için Mayweather ve ekibi tarafından anket yapılmış ve Amir Khan kazanmıştı.Ancak Mayweather hala rakibi konusunda kararsız.
Diğer tarafta Wba welterweight şampiyonu Marcos Maidana var.Adrian Broner'i tabiri caizzse kamyon gibi ezdikten sonra Mayweather ile dövüşmeyi bekliyor.
   Khan twitter hesabından hayranlarına Mayweather'ı bu maç için twitleme talimatı verirken bir taraftan da açıklamalarda bulunuyor.Mayweather'in hep yavaş rakiplerle dövüştüğünü söyleyen Khan kendisinin hızlı olduğunu ve Mayweather'a zorluk çıkaracağını iddia ediyor.
Floydun zayıf nokstasının hızlı ve handspeed özelliklerine sahip bir boksör olduğunu söyleyen Khan kendisinin bu özellikleri taşıdığını ve Floyd'u yenecebileceğini iddia ediyor.
Bakalım Floyd Mayweather'in sıradaki rakibi Amir Khan mı olacak yoksa Marcos Maidana mı?

5 yorum:

  1. iyi ellerin hızlıda sende bi yumrukta tak diye düşüyon birader. aslında floydunda amerikalı gariban mexicanların parasını gasp etmesi (PPV izle öde) kabak tadı vermeye başladı artık .saul alvarez yazık çocuğun sırtından 60 milyon dolar kazandı çocuğada 5 milyon vermişler alvarez mexicalı olmasaydı floyd 25 milyonu göremezdi. ben floydun yine mexican olan maidanayla dövüşeceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. khan önce kendini kanıtlayıpra floydun karısına cıkması lazım
    danny garcia yla remaç kazanması lazım.sonra olur. floydda amirle maidanı kolay lokma gördüğü için bunları secmiş. ya kardeşim bu 2 sinden daha güçlü boksörler var piyasada .floyd gene kacıyonmuy diğerleriyle dövüşmeye
    pacman var golovkin var sergio martinez danny garcia var. bu saydıklarım maidanayla khandan daha fazla zorlar floydu

    YanıtlaSil
  3. ukraynada neler oluyor böyle. vitali ukranayı bırakıpta mümkün değil ringe çıkmaz
    bunlar bizdende beter valla. 70 lü felan var

    YanıtlaSil
  4. Floyd diyince akla gelen ilk isim Pacman :) Timothy Bradley ile Nisan ayında maç yapacak

    YanıtlaSil
  5. Bu amir khanı son dönem bir kaç maçını izledim. Bana göre birileri tarafından fazlasıyla gereksiz şekilde şişirilmiş bir çocuk, ringe çıktığında karate kid karakterini andıran acaip bir cahil özgüveni var. Cahil öz güvenden kastım, oldukça kötü yumruk açıları açık vermeye çok müsait. Ayrıca çok çok önemli bir husus var ki yabancılarında çoğu bahsetmiş bende az çok izlenimlerimden yola çıkarak değerlendiriyorum ki zayıf bir çeneye sahip, ve o çeneye yumruk almamak için adam gibi gard ve salınımdan yoksun. O çeneye sıradan bir yumruk bile alsa dağılıyor sarsılıyor. Bir boksörün bana göre en önemli ve olması kati suretle şart olan bir özelliği çenesinin güçlü olmasıdır. Çenen güçlü değilse istersen fraizerdan - marcianodan - tysondan daha sert daha hasar verici vur hiçbirşey ifade etmez. Bunu neden söylüyorum buraya dikkat ; Maidanada kötü bir defansa sahip ve oldukça yavaş bir boksör ama onuda izlediğim kadarıyla şu ana dek nakavt olmayışı çok ama çok sağlam bir çeneye sahip olmasından kaynaklanıyor. Adamın aldığı hasarların haddi hesabı yok, çok yumruk yiyor ama duvar gibi suratı var. Bu amir khan onunla 1 round daha yapsaydı direk nakavt olacaktı ki son roundu izlerseniz göreceksiniz ( İzlemeyenler için söylüyorum ) zor bela kaçarak kendini kurtardı ama nasıl kurtarma ? Derman kalmamış şekilde.

    - Amir khanın yendiği adamları biraz inceledim çok başarılı boksörler değiller, bolca yenilgileri mevcut. Ha zab judah çok iyi bir boksör fakat yarı lowblow yarı şansmı diyeyim one punch nakavt olayına gitti bu çocukla. Ki zab judahın şu son hallerine bakın, önüne gelene yenilmiş ve çok fazla yenilgi almış. Noldu bu herife anlamak mümkün değil.

    - Amir khanın Breidis Prescott'la olan maçını izledim bilirsiniz 1. roundta 40-50 saniyede nakavt oldu. Neden ? Saçma sapan ve çocuk gibi sokak dövüşü gibi hev hev hev aptal yumruk savurmaları ve yine kötü açılarla yumruk atmaya çalışması akabinde açığı verirsen en azından bir haymaker ile devrilirsin. Ki feci şekilde acıdım herife, tysona nakavt olan boksörler bile bu denli tır çarpmış bir ifadeye bürünmüyorlardı. Çok acıdım acaip oldum, khan dostum bence devam edeceksen ya o yendiğin ayarda adamlarla kapış ya da dayanıklı boksörlerle kapışma benden bir tavsiye.

    - Birde floyd ? Sonra bir ara hattonı istiyorum demişsin ! Sana bu gazları kim veriyorsa kulak asma, ringte hayatını kaybetmeye değmez, louis marcianoya göre hızlı bir boksördü ama yenildi. Floyd patterson sonny listona göre 3 kat daha hızlıydı ama yenildi ( Gerçi o dönem saçma sapan bir kilo oranıda vardı işin içinde ama neyse) yok hızlıyım mızlıyım, hızın sana bu adamlar karşısında asla üstünlük sağlamaz. Çünkü o attığın acemi yumruklarla açtığın garda nişan alırlar ve yerde bulursun kendini. İnşallah istediğin olurda hep beraber izleriz dediklerimde olduğu gibi çıkar.

    - Floyd gibi adam sana sniper olur hedefini bulur ve sağ sol direkle - kroşelerle sana ringi öptürür bilesin. Hatton ise biliyorsun, seni beklemez daldığı gibi direk Breidis Prescott 2 vakası yaşatır sana ya da Danny garcia.

    - Sahi o Danny garcia faciası neydi öyle. Herif hiç ama hiç kasmadan oldukça rahat bir şekilde yumruklar atarak devirdi.

    YanıtlaSil