7 Aralık 2013 Cumartesi

Big Foot vs Mark Hunt Berabere-Shogun Geri Döndü

                                                 
Ufc de Big Foot vs Mark Hunt gecesi sonuçlandı
.Değerlendirmeye Pat Barry vs Soa Palelei'den başlamak istiyorum.
Şu Pat barry ne zaman kovulacak diye bekliyorum ne zamandır.Herif dayak yemekten bıkmadı.1.80 boyla ufacık fiziğiyle hala ağır siklette dövüşüyor ve dayak yiyor.Gecede Barry o cam çenesiyle 120 kiloluk 1.93 lük Soa Palelei'ye dayanamadı ve ilk roundda nakavt oldu.Barry'nin zayıf yer oyunu da bunda etkendi.

Geçelim Shogun vs James Te Huna'ya.
Beklenen bir sonuçla ilk roundda Shogun,estetik bir Ko çıkarttı.Shogun geri döndü diyebilirmiyiz kısmen döndü ama tam olarak döndü mü dönmedi mi bunu önümüzdeki dövüşler göstericek.


Ana dövüşü yani Hunt vs Big Foot'u henüz izlemedim.Maç berabere bitti.
Tüm mma dövüşlerini fightnext.comdan izleyebilirsiniz.


5 yorum:

  1. Silva ile Hunt arasındaki dövüş muhteşemdi http://www.mmahighkick.com/2013/12/mark-hunt-vs-antonio-bigfoot-silva.html linkinden izlenebilinir.Berabere sonuçlandı.

    YanıtlaSil
  2. x

    maç mark hunt un hakkıydı beraberlik duygusal bi karardı bence çünkü çok fena bi maçdı 4.-5. raund ikiside yorgunlukdan bayılabilirdi...

    YanıtlaSil
  3. Rodi

    hunt demekki iyi hazırlanıp gelmiş yoksa bu ayıyla nasıl başedebildi çünkü hunt düşüşe geçeli 10 yıl olacak. maçı mark hunta verselerdi valazcuez vs hunt ünvan maçını izliyecektik.

    YanıtlaSil
  4. mark hunt o fizikle bu kadar okuz olmasi cok sasirtici.
    adam sert vuruyor arti okuz gibi dayanikli darbelere.
    ben santos vs big foot izlemek isterim
    mark hunt vs roy nelson da guzel olur
    tek sorun caine rakip yok.aslinda cain vs werdum da iyi olur.werdum strikingde gelistirdi kendini.arti cain iyi guresci yere alirsa werdum sknti cikartir.2dgre bjjci werdum.bence bi submisson cikartir

    YanıtlaSil
  5. x

    valla cain velasquez - junior dos santos 3 ü izledikden sonra velasquezin bu siklette rakibi olmadığını anladım...velasquez hunt la antonio silva yı aynı geçede komaya sokabilir ikiside velasquezle dövüşebilecek seviyede değil...

    ayrıca UFC 167 georges vs hendricks macının sonucuda tam rezillikti, o maçda hendricks in hakkıydı...

    YanıtlaSil