20 Ekim 2013 Pazar

RUSLAN BOMBA GİBİ


Ruslan Provodnikov WBO hafif yarı orta siklet müsabakasında Mike Alvarado'yu 10. raundda nakavt ederek kemerin sahibi oldu.

Heyecanlı geçen karşılaşmada , 8. raundda 2 kere düşen Alvarado bundan sonra kendini savunamamaya başladı. 10. raundda köşedeyken hakemin maçı bitirmesiyle ABD'li boksör kariyerinin 2. yenilgisini almış olmış oldu.

ABD'de yapılan müsabakanın ardından Rusya'da rövanş yapılacağı haberleri de yer alırken , Provodnikov dünyanın en ilgi gören sikletinde varlığını hissettirmiş oldu.

23 yorum:

  1. welter weight bomba gibi.superstarlar yildizlar harika bi siklet
    selcuk kalaydi burda iyiydi.63kilo ne amk
    ben 69a cikmasindan yanaydim.sert yumruklari daha da sertlesirdi.bide freddi roach hep derim
    muthis hucum yaptirir.oyle sert yumruklari olan biri savunmada kalmamali zaten adam booth hataydi.
    adaam boota reach meaafesi uzun hizli ve sert boksorler lazim haye gibi.
    belki alvarezi de yatirirdi selcuk o siklette.o gucu var.
    ama bu duz sert boksorlere hizli teknik ve cenesi de iyi olanlar hep ters gelmistir

    Bu arada gecen holy tyson maclarini izledim.holy fena cozmus tysonu.tyson jab ya da sag direk vurduktan spnra egiliyor hep holy de gogsune vuruyor tabi tyson egildigi icin kafaya geliyor direk.ne cene varmis be tysonda.dougles macinda da yemedigi yumruk cesidi kombine kalmadi ebesinin a.na kadar dayandi o darbelere.
    simdi olsa tyson. cruser weight yaparlardi herhalde.
    zaten cruser ile agir siklet arasina bir siklet daha lazim.91 101 arasi gibi.
    super agir acsalar olmaz.cunku agir sikletin karizmasi gider onca efsane var orda sonucta
    1.85 95kilo adam 2.00 114 kiloluk adamla dovusmek zorunda kaliyor.20kilo buyuk fark

    YanıtlaSil
  2. middle weight ya da super middle olup ggg yi 6 round icinde deviricem kafaya koydum.
    sempatik bir adam ama "ggg" asla "The Dream"e yani bana dayanamaz.
    bizi face ofa falan cikarsalar ne pislik yapardim be.ruj gorututdum ona homo derdim.tartida dudaktan operdim karim yapicam seni falan derdim.d
    saka bi yana arkadaslarim bana Çene lakabini takmisti cok konusup cok espri yaptigim icin.d
    Son olarak
    Im sonny liston Im jack dempsey.there is no one like me diye tysonun kurdugu bu alakasiz cumleleri yazayim.d
    bi de tyaon furylik yapayim.
    middle weghte pacmani yenerim.mayweather ise imkansiz yenmem.su anki 85kilomla ciksam floyd 66da kalsa yine yenemem onu
    cunku mayweather Greatest of all time

    YanıtlaSil
  3. bok greatest of all time roy jones u de la hoyanin iyi zmnlarini izle sonra ac sugar ray i izle.

    YanıtlaSil
  4. benim kendi fikrim bu.muhammad ali ile birlikte floyd mayweather greatest of all timedır.
    roy jones jr bu ikiliden sonra gelir.
    o saydıgın isimleri hep birileri durdurabilildi.
    hatta aliyi bile,frazier,norton durdurdu.sugar rayi de durdurdular.roy jones jryi de.
    ama floyd mayweatheri kimse durduramıyor.
    calzaghe adam gibi biriyle dövüşmediği için yazmıyorum buraya.
    kendi fikrim bu Floyd mayweather who next :D
    amir khan mı durduracak.canelo en iyi döneminde yapamadı.khan gibi vasat şişirilmiş bir boksör mu yapacak bunu.
    delahoya da mayweatherdan boks dersi aldı.

    hatta aliyi çok sevdiğim ve saygı duydugum için yazıyorum yoksa mayweahter 1 numaradır.

    YanıtlaSil
  5. burak senin twitler adresleri ne işe yarıyor.arada direk mesajlara baksana bi

    YanıtlaSil
  6. noldu usta olmadımı senin bu boksör olma işi :)

    bu arada provodn
    kov korkususca dalıyo adama gerçekten bi tekniği yok aynen antonio margaritoya benziyor

    YanıtlaSil
  7. ben ekmek derdindeyim hacim sosyal medyayi da agirlikli olarak is icin kullaniyorum

    o onu durdurdu bu bunu durdurdu hikaye en iyi rakiplerle en saglam zmnlarinda kapissa emin ol floyd da durdurulurdu ve durduruldu da ztn.dune 3 5sene once bnm havku attirdigim adamlarayenildim ben eykulde ayrica maclari boxrecten degil izleyerek takip et

    ali show yapmadigi her muhabbette en iyinin sugar ray oldugunu soyler neden cunku bokstan anliyo

    roy la floyda gelelim floyd ortasikletten agirsiklete diskalifiye oldugu mac haric eze eze geldi.o agirsikletin darbeleri de idmanlari da yipratir tekrardan kilo verdin mi su yag degil kastan gider onu da az bucuk spor yapan bilir. roy icin ring dergisinde biri yazmisti ruiz macindan sonra tarvera yenilecegini ve toparlanamayacagini arti roy boksun kitabini yazdiktan snra isi girgira vurdu muzik albumleri filmlr vs spordan kopan herkes gibi dagildi.lennoxu kim yener dendiginde akla gelen ilk isimdi ve bn o yillarda gavur memleketlerde oldugumdan alayini tv ve dergilerden takip edebildim

    de la hoya bnm ozendigim ve en sewdigim boksordu.bi halttan anlamayanlar de la hoya yendi derken ki lilyada bu tarz insanlar cogunlluktaydi ben dedim floyd boks dersi verdi diye de o maca

    YanıtlaSil
  8. floyd dogru zmnda dogru siklette cikti de la hoya 80kusur kilolardan indi o sikletlere bi de tangali file corapli fotolar fln daha dune kdr de la hoya ya su tasiyodu floyd.ben herkesin tavan yaptigi donemlere bakarim

    floyd icin son 5senedir fln ortasiklete kdr kimseye yenilmez diyordum hala da derim cunku esek gibi sikletlere cikip bedenini hor kullanmadi ve hayatinin ilk sirasinda boks var bu onun ringde yaptiklariyla saygiyi 10numara hak etmesini saglar ama ondan cok daha iyilerinin oldugunu ve olacagini degistirmez.herkes kendi yolunu kendi cizer bazi seyler kaderdir.roy ve de la hoya floyd kdr profesyonel olmayi secmedi ama iyi donemlerinde de floyddan cok daha iyiydi3unun de boks stilleri farkli kabiliyetleri yakin ama hepsi sikletine gore floyddan daha sertti

    bide dedigim gibi isimde gucumdeyim boks yapcak adama da elimden geldigince destek olurum boksa baslatip destek oldugum kardeslerim de var bos muhabbetle ugrasacak vaktim yok sen brewstere msj at bn boksor olcam diye.ben de bi bok olamadim da bamya kdr cocukken ulke degistirdim acaba ollur mu diye.bos beles muhabbet cekemem bi ton sorunum var boks izleyip konusmak iyi geliyo da hikaye dinlemeye vaktim yok.suanki gidisat selcuk aydinin 2014subatinda istanbulda dovuaecegini gosteriyo bibuyur gel tanisalim istersen biseyyapcak olan ya yaar yada yaamasa da yapmak ucin cavaar kimse twitterda boksor olmaz.yrica ben menajer fn degilim iyaaafa bi girkigin biseyim yok uc bes insnla tanisikigim var o kdr fkoyd olsan bie pek bi yardimimcolnaz ayrica tasin coktan gecmis snin yasin

    YanıtlaSil
  9. ayrica spor ypck olan da yapabildigi kdr ypr alp vardi muhabbet cewirdigimiz gun bsladi boksa hala da yapiyo cocuk ona tavsiyem yasin iyice gecmeden basla ama x hocaylacdegil y hocayla ve derslerini de birakma kari kiz yptgn spora ve tipe degil ekmegine bakiyo olmustu sana da bnzr bi tavsiye verdim otesi bni asar.benden sana tavsiye bu tarz muhabbetleri uluorta yapip kendini kucuk dusurme bu spora da brz saygin olsun kolay degil o kdr herkes ister cok az kisi bsyler yapar.

    khan sisirilmis bi boksor degil yetenegi muthis dayaniklilik olarak sikintili ve bu saatten sonra ederi olan sikletlere dusemez.khan 57 bilemedin 60 kilo boksoru para icin dogal olarak kendisinin ustundeki sikletlerde.

    bu arada alp bu sene mezun kazaniyo kaybediyo ama maclara cikiyo yariyil tatilinde de misafirim.buyur gel istersen bi yumrukta indir ikimizi de

    boksadonersek floyd cokuzun zmndir piyasadaki en iyi p4p boksoru hatta bana gore sanildigindn uzun suredir roy jones un bittigi gnden beri en iyisi

    khan da floydu yener diyemeyecegim ama dgr alternatflere gore daha cok zorlayacagini dusundugum birinci sinif bi boksor

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. memet kardeşim sen buraktanmı medet umuyosun.bu arada burak sen selcugun corley macında kim geliyo felan demiştin ama mac tarahinde forumda felan yoktun.. sen boks salonlarına tek tek gidecen antrenörlere bi 5 dk beni izlermisiniz felan diyiceksin gerekirse milli takım antrenörüne felanda diyicen onlar bakarsa anlar zaten

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaw kardeşim burak öle dediği içinmi yoksun şimdi. dediğim gibi yeteneği felan vasa bu kadar uzun süre aklında duruyosa gideceksin antrenörlerin kapısına. bu arada siteyi nie terkediyon ben ve baska kişiler senin yorumlarını okuyoruz takip ediyoruz..site açısından eksiklik olur senin gitmen yani

      Sil
  13. Akil vermek gibi algilamada aslinda Bitti dediğin yerde baslarsin. En azindan elinden geleni yap olmuyorsa olmasin. Yenilmez 2 de boykanin turnuvada 1. Oldugunda hapisten cikamiyacagi soylendiginde Ben Elimden Geleni Yaptim dedigi gibi. Yoksa hayatin boyunca kendi kendini yersin bunu sende biliyorsun...

    YanıtlaSil
  14. cok menejerle konustum.yabanci olanlar mac videosu ve amator cv istedi
    boks lromotorlerinin turk hocalari var onlarla konustum hic.siklemedi
    selcuk aydinda siklemedi.kucuk bi sans bile vermedi
    turklerin yok acmasi lazim daha.hem dindas hem ayni irkdaniz.yabancilar salliyor biseyler gormwk istiyor ciddi ciddi bizimkiler sallamiyor
    amerika vize icin o kadar ugrastiriyorki o yontemi dwniyexektim bide keza ingiltere de oyle.
    taninmis menejer cok onemli.obur turlu ne kadar iyi oluraanda farketmez

    site olayina gelirsek biktim bu spordan
    eskisi gibi izlemesi tat vermiyor.boks mma maclari hastasi olan ben artik eskisi gibi degil
    sarmiyor.
    salon kokusu bile duymak istemiyorum.

    YanıtlaSil
  15. Belliki senin moralin bu aralar bi hayli bozuk. Senin burdaki yorum lezzetinin yeri cok ayri birakirsan roy jonesin da dedigi gibi gercekten buyuk bi bosluk oluşur. Ayrica su durumda ilgini ceker mi bilmem ama 8 kasimdaki badr hari maci seyir zevkini tekrar getirir kesinlikle.

    YanıtlaSil
  16. badr degilde pacman rios macini bekliyorum.d

    YanıtlaSil
  17. Valla badrinin tarzi beni cok heyecanlandirio. Birde zaten dusuk sikletler nedense hosuma gitmio. Agirsikletin yeri ayri. Haye-chisora macida son yillardaki en muthis macti bayadir boyle mac izlememistim cok keyifliydi kiran kirana yakistirmasini bu mac hak ediyor.

    YanıtlaSil
  18. son bir kez daha kendimi vericem.herşeyimle..oldu oldu olmadı artık uğraşmam.

    badr eskisi gibi değil.hapsten çıktıgından beri.samedova ko oldu hem de 2 kez ko ettiği bir adam bu.
    üstelik bildiğim kadarıyla hala glorye geçmedi
    glory ile kick bokd canlanıyor avrupada amerikada.üstelik bür sürü siklet açtılar.k*1 de ağır siklet ve k-1 max 70 kilo vardı.

    boksa dönersek aslında ben de sevmem alt sikletleri ama bu welterweight kendini izlettiriyor.çok star var.çok iyi boksörler var.

    bu arada seyirci oylamasına göre floyda istenen rakipler
    1.pacman
    2.golovkin
    3.martinez
    şeklinde.
    martinez catch weright yapabilir de golovkin yemez.

    YanıtlaSil
  19. daha cok seyircilerin gormek istegi floyd vs ?
    anketi.
    asagida adam kalmadi millet martinez golovkin diyor.onu gectim hopkins meydan okuyot
    floyd o kadar harika boksot ki ust siklettekilerle kiyasliyolar ya da onlar meydab okuyor.utanmasalar floyd vs wladimir olacak.d

    YanıtlaSil
  20. Had bismillah golovkin maçı icin cok adam dovmen lazim :) bendede ayni sorun var spora kendimi tamamen veremiyorum tek derdim spor oldugu halde her gece,her canim sikildiginda hayalimde badr harileri tysonlari klitschkolari ringde karsima alıyorum maça iyi başlıyorum rakibi tam indirecekken kontra bi yumrukla yerdeyim hakem sayiyor yerden kalkiyorum rakip uzerime son bi yumruk için gelirken vuruslari bosa alip aparkat krose ve bir krose daha derken kendimi sampiyon ilan ediyorum. Daha neler neler her seferinde bu sene kendimi spora vericem diyorum olursa olur olmazsa olmaz en azindan ne yapabildigimi gormus olur diyorum. Yapabilirdim ama yapmadim demek istemiyorum. Aslina bakarsanız güçlü yumruklara sahibim ama teknik acidan eksiklerim var kondisyon sorununuda hep yasamisimdir bunlari hallettikten sonra bi firtinanin esecegine eminim :)

    YanıtlaSil
  21. Bu arada benim sporum boks degil kicboks. boksu cok istedigim halde yakinlarda boks olmadigi icin kickboksa baslamak zorunda kaldim. Umarim bunlari anlatmam rahatsiz etmemistir. Badr harinin k-1 le kontrati devam ediyomus bildigim kadariyla. Daha glorye gecmez heralde. Bakalim 5,5 ayda badr hari eski formuna girdimi ins. Girmistirde guzel bi mac izleriz. Twitter'a attigi fotolara bakarsak alistairle birlikte jijutsu yapiyolardi alistairi bacaklarin arasina almis imugunu sikiyordu :) hopkinsin reach 1.91 :) flodye Allah kolaylik verssn ama yinede floyd bi yolunu bulur :) o kadar kiloyu verdikten sonra hopkins uflesen yikilir zatn :)))

    YanıtlaSil
  22. Roy Jones22 Ekim 2013 15:09

    anladığım kadarıyla pek bayılmıyosun bana bu durum benim açımdan çok üzücü.
    benden medet ummak yada ummamak bilemem ben de pek ummamasını söyledim arkadaşın sadece 3 5 tanıdığım var o kadar.o kadar neyse dallandırıp budaklandırmak istemiyorum.
    selçuk corley maçına gidelim beni tanıyanlar biliyor neden gitmediğimi paylaşmam gerekmiyor bu durumu da emin ol biletim vardı
    şubatta muhtmel maç olursa yine alırım biletimi yine benzer bi gelişme olursa yine gelemeyebilirim sonuçta yer tarih hiç bir şey kesin değil havaalanı filan da olmayınca zor oluyor.hayatta zor herkes ekmeğinin derdinde diyeyim de tek sebebi de işim değildi neyse arkadaşlarla tvden izledik sıradaki maçı beklemekteyiz

    YanıtlaSil