30 Ekim 2013 Çarşamba

"MALIK SCOTT DÖNÜM NOKTASIYDI"


Stili , müsabakaları ve olaylarıyla boks dünyasının ilgisini sürekli üzerinde tutmayı başaran Dereck Chisora bugünlerde yeniden kariyerine odaklanmış durumda.

Bitme noktasından , tekrar ünvan maçını konuşma noktasına gelen kariyeri hakkında , antrenörü Don Charles'ın bazı değerlendirmeleri ise aşağıdaki gibi ;



"Bizim için kaybetmek hiçbir zaman bir seçenek olmadı. Ama Malik Scott gerçekten kazanmamız gereken bir maçtı. Dereck , kariyerinin yenilgiyi kaldıramayacağı bir noktadaydı. Maçtan önce dışarıdan dövüşmeme konusunda anlaştık çünkü kimse Malik Scott'la dışarıdan dövüşemez. Kendisi ağır siklet ama ringde adeta bir orta siklet gibi hareket ediyor."

"Her seferinde iplere geldiğinde - kariyerin için buna ihtiyacı var Dereck ! - dedim. Ben ona kariyerinin hiçbir bölümünde rakibini nakavt etmesini söylemedim. Çünkü bu onda gereksiz bir baskı oluşturur. Zaten maç içerisinde öyle bir duruma gelirse benim nakavt etmesini söylememe de gerek yok."

"1. veya 10. raundda olması farketmez ama Malik Scott'ı yatırmamız gerektiğini söylemiştim. Eğer yatmazsa maçı kaybederdik çünkü dışarıdan dövüşüyordu. Ben kumarbaz biri değilim ama o maç çok büyük bir kumardı. Oyun planımız da riskliydi ama başardık."

2 yorum:

  1. kimse disardan scotla dovusemez yanlis olmus.wladimir vitali ve haye cok rahat disardan dovusurler.klicler ko cikartir.haye de yuzde 90 cikartir.abartmis biraz

    YanıtlaSil
  2. agir siklette tutunamazdi.cruser daha iyi olurdu onun icin
    yeni sektoru icinse belkk brazzerda fnomen olur tabi oraya gectiyse.d

    YanıtlaSil