14 Ekim 2013 Pazartesi

DAVID PRICE İÇİN YENİ DÖNEM


Tony Thompson'a ardarda iki kere nakavt olarak umut vaat eden kariyerini bitirme noktasına getiren David Price , yeniden ayağa kalkmaya çalışıyor.

Thompson maçlarından önce İngiltere'nin en iyi ağır sikleti olarak gösterilen Price , yaşadığı şok nakavtlardan sonra yeni antrenör arayışına girmişti. Bu arayışı , David Haye'in antrenörü Adam Booth'la anlaşarak sonlandıran boksör , konuyla ilgili şu açıklamaları yaptı ;


"Dünya çapında antrenörlerle konuşuyordum ve Adam'la da temasa geçtim. Birkaç buluşmadan sonra beni çalıştırmayı kabul etti. Bu önemli çünkü Adam , çalışacağı boksörü seçerken çok seçici davranan biri."

"Adam'ın beni gerçek potansiyelime ulaştıracağına inanıyorum. Bu sporun psikolojik yanı benim en büyük sorunum ve bu aynı zamanda Adam'ın da üzerinde çok çalıştığı bir konu. Sadece oturup konuşurken bile spor ve hayat hakkında birçok konuda aynı fikirleri paylaştığımızı gördüm."

"Sonuç olarak doğru şeyi yaptığıma inanıyorum ve bunun beni ileriye taşıyacağına eminim."

1 yorum:

  1. fazla hayale gerek yok çenesi sağlamdır değildir bilemem de çenesini koruyamıyor fiziği de çok kötü sadece boyu uzun yıllardır söylüyorum küçük maçların büyük adamı bi numarası yok boyundan biraz da sert vurmasından başka(biraz sert vurması dedim kesinlikle çok sert bi boksör demem)

    YanıtlaSil