8 Kasım 2013 Cuma

STIVERNE HALA UMUTLU


Vitali Klitschko'nun zorunlu rakibi ilan edilmesine rağmen uzun süredir beklemede olan WBC gümüş şampiyonu Bermane Stiverne , ünvan planları hakkında konuştu ;

"Vitali'yi yaşından dolayı hafife almıyorum. Salondayım ve hazır kalıyorum. Maç ne zaman olursa olsun boks için iyi ve unutulmaz bir maç olacak. 1 numaralı aday ve şampiyonun maçı çok heyecanlı olacak."

"Diğerlerinin yapamadıklarını yapacağım. Yani şamsımı deneyeceğim. Vitali'nin son 4-5 maçını izledim. Karşısındakiler hep korkak , şanslarını denemiyorlar veya formda değiller. Ben daha akıllı ve sert olmalıyım."

"Müsabakanın ne zaman olacağı önemli değil. Her zaman ünvan maçını hayal ettim. Amatördeyken bile uzun boylu büyük rakiplere karşı hep daha başarılı oldum. Vitali'yi yenebilme şansı olan kişi benim. Bunu ben başarabilirim."


2 yorum:

  1. keşke bi ara maç yapsaydın stiverne şimdiye kadar.İronfist karşısında işin çok zor.o reach mesafesiyle ve olmayan hızınla napabileceksin bilmiyorum.
    tahminim 10.round kibi vitali seni indirir

    YanıtlaSil
  2. olmaz diye bişey yok vitaliye cesurca saldırırsa bişeyler yapma ihtimali var ama bu onun iyi boksör olduğunu göstermez.ringin piskolojisinden ezilip yapabileceklerini yapamayan boksörler ve.vitaliye cesurca saldıracaksa neden olmasın bileği de iyi bir boksör de kabiliyet pek yok o bi gerçek.vitali artık eski vitali değil rakipler de rakip olmadığından götürüyor işi.2003te vitalinin dağıttığı kirk johnson bu stiverne 3 4 gömlek üstün benzer sitilde bi boksördü de vitali o günden bu güne çok şey kaybetti.bu adam vitaliyi yenerse wlad a yarar kesin madde koyarlar mağlubiyet hakkında rövanş rövanşında kaybedilmesi halinde wladla zorunlu maç diye

    YanıtlaSil