3 Kasım 2013 Pazar

LUCAS BROWNE HEDEFİ BÜYÜTTÜ


Avusturalya'lı yenilgisiz ağır siklet Lucas Browne (18-0-0 16 KO's) yoluna emin adımlarla devam ediyor.

Cumartesi günü Birleşik Krallık ağır siklet kemeri eleme maçında Richard Towers'ı da 5. raundda yatırarak yenilmezliğini sürdüren Browne , maçtan sonra da iddialı açıklamalar yaptı.

"Ben hazırım ama David Price hazır mı bilmiyorum. Ardarda iki kere nakavt olduktan sonra benim gibi sert vuran birisiyle karşılaşabileceğini de sanmıyorum. Ama ben hazırım. Kim olursa olsun dövüşürüm. Hepsi sırada. Price , Chisora , Fury en sonunda da Haye."

1 yorum:

  1. kötü boksör browne zerre teknik yok price la dövüşürse şanslar eşit price ta hep söylediğim gibi gardı böyle olduktan sonraa bileği sağlam boksörlere kaybetmeye mahkum.2si de aslında geleceği olmayan boksörler konuştukça değerleri artıyor işte.hedef büyüten adam gider kemer sahibinden bahseder hep krallığın boksörlerinden bahsetmiş

    YanıtlaSil