23 Kasım 2014 Pazar

Blog Tekrar Aktif Olsun Diyenler?

                                                 
                                                                                 

    Arkadaşlar blogu tekrar canlandırmayı düşünüyorum.Ancak yeterli yorumcumuz olursa bunu yapacağım.Diğer türlü kendin yaz kendin oku gibi oluyor.Günlük 300 farklı kişi siteye tıklıyor ancak yorumcu yok.
En az 15 farklı kişi bu başlığın altına yorum yaparsa site eskisi gibi olacak.
Diğer türlü siteyi kapatmayacağım.Güzel bir arşiv olarak kalsın diye

( Bu arada pacman dün gece güzel maç çıkarttı.Artık Mayweather maçının tam zamanı.Bir diğer ayrıntı Wladimir Klitschko için.Pulev maçında anladımki adam kroşe vurmayı biliyormuş :D :D
Ayrıca ağır siklet tarihinin ilk 3 üne girer böyle giderse

Shannon Briggs şovlarına devam ediyor.Galiba parası bitmiş.Hunharca saldırıyor Wladimir'e.
Kendisinin Wladimir Klitschko'ya LETS GO CHAMP  diye defalarca hunharca bağırmasını çok sevdim D: )


26 yorum:

  1. heavy tarihinin ilk üçüne wlad'dan önce vitali girer bence..

    Bu arada Mayweather resmen fellik fellik kaçıyo pacman'dan...ya khan ya da pacmanla dövüşçek mayıs'ta bakalım yine kaçacakmı..

    YanıtlaSil
  2. Zamanında da yazar alımı var isteyenler yazsın dediniz. Yazdık ama kimse oralı olmadı. Ben hemen hemen her zaman bakarım sitede hareket-haber- yorum muhabbet var mı diye ama uzun zamandır bitkisel hayattaydı. Artık bir düzene sokmanız / sokmamız lazım.

    - Floydu kimse sevmiyor. Ben ise ne sever ne de antipati duyarım. Lakin daha evvelde yazdım şimdide yazıyorum. defansif - Outsider stilini floyd icat etmedi, tarihte en çok sevilip takdir edilen bir çok boksörde bu stilin sahibi. Mesela ''Muhammed Ali'' bunlardan biri. Larry holmes, sugar ray leonard (yarı çaplıda olsa), Thomas hearns, o çok sevdiğiniz Lennox lewis. Yani nedir abi anlamıyorum. Bu adam hayatınızda gördüğünüz ilk vur kaçcı mı ?

    - Adamın korkunç bir defansı ve çevikliği olduğu su götürmez. Bu defans ve çeviklikle kesinlikle pacman'in yeneceğini düşünmüyorum. Sayı ile kaybeder pacman. Ya da sürpriz bir nakavt sahibi olabilir. Çünkü pacman ataktan kaçarken floyd kadar başarılı değil, 8 yumruktan -3-4 tanesini garanti alıyor. Ama floyd denen adam anca 1 - 2 tanesini alır o da gard sıyırarak ya da tam oturmamış şekillerde. Bu adamın defansı gerilemedikçe şu an için onun sikletinde yenileceği adam yok. Siz istediğiniz kadar şu zorladı bu zorladı, hakemler onun tarafını tuttu diyebilirsiniz. Adam dibine kadar yetenekli, ayrıca atağa geçtiğinde özellikle direk(klasik outsidercı yumruğudur zaten) yumrukları neredeyse her zaman yerini bulur, 4 tane yumruk sallasa 2-3 tanesi garanti yerini buluyor.

    YanıtlaSil
  3. Klitschko bencede garanti ilk 3 te olur. Pulev benzeri bi kac mac daha cikarsin ilk siraya koyarim adami ne derseniz deyin.pulev macindaki kroseleri efsane oldu simdiden. Kroseleri daha cok, uzun boksorlere karsi kullanacagini saniyorum haliyle direk vurus avantaji kalmiyor zaten. Kroseleri hemen aklima tommy morrisonu getirdi. Wlad biraz daha altan vuruyor buda stil geregi tabi. Pulev macindan sonra wladin uzun boksorlere karsi ne yapabilecegini daha net gorduk, adam beyin sarsintisi gecirmis Allah sifa versin ne diyelim.bi sonraki macinda bu tur vuruslar gorebilecekmiyiz fena merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. bende sürekli bloga bakıyorum ama kimse yok diye yazmıyorum...yazarlık konusuna gelince benim boks bilgim yazarlık için yeterli değil,elime eldiven takmışlığım falanda yok sadece amatör bi takipçiyim...
    valla ben floydun stiline hiç bi şey sölemedim bugüne kadar saygım büyük..300 yıllık modern boks tarihinin belkide gelmiş geçmiş en komplike ismi ama herkes floyd'u yenebilcek tek kişinin pacman olduğunu düşünüyo yabancı forumlarda...mesela khan içinde hızından dolayı aynısı söylenir ama ben amir khan'ın bişey yapabileceğini zannetmiyorum floyd ko yapar büyük ihtimal...ama pacman harbiden ters gelcek adam..en azından floydun karşısına underdog olarak çıkmayacak tek boksör.bana kalırsa 50-50 şanslar 2 sene önce olsa floyd yüzde 65-70 derdim..ama canelo ve maidana 1 maçlarını zorlanarak kazandığı masa kararından belli..iki maçtada hakemlerden biri rakibe yada beraberlik verdi eskiden floyd daha zor rakiplere net kazanırdı.. floyd ayak ve vücut bakımından hızlı ama pacman'in elleri çok hızlı,floyd sarılma pozisyonlarında dirsek çıkarıyo ardından yakın pozisyonda iğneyi zınk diye sokuyo ama pacman'a yapamaz pacman o durumda daha hızlı ,kombinasyona yakalar saydırır..
    floyd bu kadar favoriyse pacman'a karşı niye kaçıyo o zmn..paraysa konu paranın kralını alcak..pacman 60 milyon ,floyd 100 milyon dolar alcak hala ölü numarası yapıyo..şu son 2 aydır floyd'dan tık yok resmen ölü taklidi yapıyo..
    her neyse karşılaşmazlarsa bu sorunun cevabını hiç bi zaman öğrenemiycez...

    YanıtlaSil
  5. Chisora macini izleyen var mi? 10 round boyunca adamin ustune gitmekten baska napti ya. Chisora uyudu durdu kabuslar gordu kariyeri bitti bence simdiden 5 yenilgisi oldu. Klitschko ve haye macindaki performansini hapsetmis sanki bir yerlere. Hirs dolu chisora nereye gitti....

    YanıtlaSil
  6. amir khan ın çenesi sağlam olaydı pacman floyd gibi efsaneler arasına girmesi işten bile değildi.oldukça hızlı ve teknik bir boksör.bence floyd u zorlayacak 2 boksör var şu anda.pacman ve khan.kell brook ta sonra geliyor.welter sıklet tam bi cadı kazanı oldu.tabi pacman ve floyd efsanelerinin olması bu sıkleti şu anda 1 numaraya taşıdı.

    YanıtlaSil
  7. bence de amir khan ın çenesi sağlam olsaydı bi efsane olabilirdi,şu an için ilk 5 teki herkesi yenebilir ama ilk 20 deki herkese yenilebilir

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. mayweather vs pacman maçı için imzalar atılmış...

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Süper bi maç olacak,bide andre w
    ard golovkin maçında görürsem, artık karada ölüm yok bana

    YanıtlaSil
  12. Süper bi maç olacak,bide andre w
    ard golovkin maçında görürsem, artık karada ölüm yok bana

    YanıtlaSil
  13. Beyler senaryo yazmak gibi olmasın, sadece kişisel görüşümdür ;

    Pacman vs Mayweather maçı % 90 şike olacak. Eminim ki bir çok kişi bunu tahmin etmiştir eyvallah akıllılık taslamak değil amacım. Yalnız paranın bu maçta en değerli unsur olduğunu da hesaba katarak düşünürsek maçın gidişatı bence şu şekilde olacak;

    1. Karşılaşma ; Büyük olasılıkla mayweather puan ile kazanacak ya da pacman kazanacak yalnız dikkat puan ile. Çünkkü 2. bir rövanş olsun diye, 2. rövanş demek yine para demek. Beraberlikte olabilir ! Yani kısaca rövanş olması için bu 3 sonuç gerçekleşecek fakat kesinlikle nakavt gibi kariyer bitirici birşey olmayacak buna kalıbı basarım.

    2.Karşılaşma (Rövanş) ; Bu maçta mağlup olan kişi bu sefer yine puan ile maçı alacak. Örneğin 1. maçta pacman puanla - hakem kararı ile kaybetmişse bu 2. maçta aynı şekilde kazanarak 3. bir rövanşa dahil olacaklar.

    3. Rövanş ; Büyük olasılıkla berabere olacak ya da rakiplerden birisi puan ile alacak. 4. karşılaşma olayı için çok kişi sözler söyleyecek iple çekecek bekleyecek falan ama bu 4. karşılaşma olacak olsa bile hemen değil, uzun zaman sonra olabilecek.

    Medyayı ve medyanın süper filtrelemelerini bilirsiniz. Aslında suçu tamamen medyaya atmakta pek doğru değil lakin adamlar halkın nabzına göre sunum yapıyorlar.Pacman gibi mayweather gibi boksörlerin dünyanın heryerinde hayranları vardır, hoş mayweather'dan pek haz edilmesede sevenleri fanları vs. azımsanmayacak derecededir. E bu adamlar şu anda 70-80'lerden sonra elle tutulur bir değere oturtulmuş kıymeti bilinen boksörler ( Bence bu sıralamalarda cotto, alvarez, golovkin, provodnikov, matthyesse, amir khan vs. gibi boksörlerde dahil)

    Benimde favorim pacman'dir ama pacmanin mayweather'i nakavt etmesini kaç kişi ve nasıl bir sistem göze alır ? Mayweather acaip zengin ve yenilgi almamış, bunca zaman erteleyip dururken nakavt olarak boks dünyasında büyük bir reyting düşüşü yaşamayı gerçekten göze alır mı bir düşünmek lazım.

    Ayrıca şu ihtimallede değerlendirmek isterim ; Eğer maç şike olmasaydı ( Ki bu imkansıza eş değer )

    - O halde pacman talihsiz şekilde ''marquez'' maçında olduğu gibi nakavt olabilir. Mayweather'ın defansı ve hedefi bulmada başarılı direkleri benim gözümü korkutuyor. Pacman'in atağı, kombinasyonu, hızı, enerjisi harika fakat bir mayweather defansına sahip olmadığı gerçek. Ayrıca çok az bir farkla mayweather darbelere karşı daha dayanıklı ve bazı illegal numaralarla riskten sakınmasını da bilen bir boksör. Ben pacmanin illegal hareketlerine denk gelmedim. Temiz bir maç çıkaran adam. Düşüncelerim bunlar. Sizinde fikirlerinizi duymak isterim dostlar.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. boks gecesi maçları yayınlarsanız seviniriz

    YanıtlaSil
  17. https://bokshaberleri21.blogspot.com yeni açtım beklerim arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  18. Asrın maçı hakkındaki maç sonu değerlendirmemiz okuyup yorumlarınızı bekliyorum.
    https://bokshaberleri21.blogspot.com/b/post-preview?token=2cmAG00BAAA.5ex46iDf7JX9yu0DSUmg_A.p03_b7cmKIy0RHerpia0eQ&postId=8723649511477311255&type=POST

    YanıtlaSil
  19. erdersson

    Yorumunu silmiş olsanda o sıra okumuştum. Uzunca bir cevap yazıp enterlamıştım ama sayfada sorun oluştuğu için bir daha yazmak istemedim anca şimdi fırsat buldum.

    - Şimdi başta şunu söyleyeyim ben elma derken sen kablo demişsin. Anlatmaya çalıştığım şeye tamamen alakasız birşeyden bahsetmişsin. Şöyle ; Floyd ko'cu boksör değil diyorsun. Floydun burada ko'cu olmasını konuşmadık ve ben böyle bir şeyi dile getirmedim. Anca olası bir marquez vakasının baş gösterebileceğinden bahsettim sadece ihtimal yani. Ayrıca Ko'cu diye bir kavram yoktur, onların brawler dedikleri sürekli atak stil vardır. Tysonında puanla aldığı maçları bilirsin. Ki bunlardan james tillis maçını izleyen ne demek istediğimi anlar. Bir pacman - provodnikov maçında da benzer senaryoyu görebiliriz. Ne demek istediğimi sanırım bir çok kişi anlamıştır. Hatta şunla örnekleyeyim, lucas-provodnikov maçında ne olduğunu gördük. Luacasada kocu diyorlar ama kocu dedikleri adamlar her rakibe aynı yaklaşmazlar / yaklaşamazlar. Maçı yakın çevremde boksla sıkı ilgilenen kişilerle konuştum ve maç sonucunun tam olarak böyle olacağını da söyledim. Onlar yok pacman öldürür falan deseler de. Bende bir çok kişi gibi pacmandan yanaydım ama Benim aylardır yıllardır anlattığım şeyi bu maçtan sonra anlayabildiler.Floydun defansı aşılabilir değil diyorlar şimdi insanlar. Adamın biri bir yazı yazmış hemen hemen benim yazdığım şeylere çok benzer. Aman allah herkes adamın bu yazısının linkini vermiş. Ben boksan çok iyi anladığımı dile getirmeden ön görümle hareket ederek floydun ve pacmanin stiline yorumlar yaptığımda millet bana laylay lom derdi. Nedense bu maçtan sonra benim dediklerimi keşfeder gibi oldular. En azından sağda solda yapılan yorumlarda bunu gördüm. Yahu tabi ki floydun korkunç bir defansı var. Her ne kadar antipatik bir yorum yapmış olsa da dediği gibi ''Muhammed Aliden'' aşağı kalır bir defansa sahip değil hatta muhammed aliden çok çok daha az yumruk alan bi adam ama herkesin dönemi davası ve duruşu farklıdır. Birisi neticede boksöre daha çok benziyor. Gelelim hakeme, en az 1-2 puan silmeliydi 4-5 uyarıdan sonra. Ama böylesine bir bütçenin ve anlayışın döndüğü maçta öyle bir risk alması heralde intiharı olurdu. Rövanş olabilir. Çünkü okuduğuma göre bu sporcular 300 milyon usd kaldırmışlar maçtan. % 0.0001 ini dahi ömrüm boyunca bir arada göremeyeceğim bir para. Birde arada hala maidana yorumu yapan tipler var. Yok floyda en çok zararı o vermişmiş. Yav arkadaş yapmayın etmeyin. Benim bile yumruğum maidananınkinden daha fazla boksör yumruğuna benziyor. Adam güçlü, çeneside sağlam ama saçma sapan bir hali var ringteyken. Artık bunlarıda görün, floydun defansını yeni keşfetmişken. Bu arada çok büyük olasılıkla şike bekliyordum. Ama az buçuk tipik hakem dalaveresi dışında bir anormallik göremedim maçta. Ki o dalaverede olmasaydı yine sonuç çok farksız olmazdı bana göre. Pacmanin bu maçta insanlarca görülen hatası fazla saldırmaması ama kendine göre haklı. Bir olası marquez tekrarı yaşamayacak şekilde düşündüğü belliydi. Birde unutmadan bradleyle olan maçıyla provodnikovun bradleyle yaptığı maçlarıda izleyip bi değerlendirirseniz aslında bir çok şey su yüzüne vurur gibi olur. Ancak pacman provodnikov çenesine sahip olduğunda onu kimse durduramazdı ve atakları düşman bezdiren cinsten olurdu. O zaman ki karşısına çıkacak adamın vay haline.

    YanıtlaSil
  20. savaş aksu

    sildiğim mesajda yazdıklarımın aynısı gerçekleşti floyd-pacman karşılaşmasında.hemde birebir aynı.

    reach mesafesinden özellikle bahsetmiştim.pacman in en önemli eksikliğidir ki bu pacman in suçu değil.doğuştan gelen fizik özellik onu farklı bir dövüşe zorunlu kıldı kariyerinde.o da rakibe uzanmak için ayaklarını kullanması zorunluluğu.boksta 3 ana özellik karşılaşmanın şeklini belirler.fizik(reach mesafesi)-teknik-ve hız. teknik ve hızını geliştirebilirsin zamanla ama fizik(reach) gelişmez.2 kol arası uzunluk senin dövüş stiline çok etki eder.

    floyd hızlı teknik ve fizikli.üçü bir arada.son dönemdeki rakipleri genelde hızı düşük hatta tekniğide düşük rakiplerdi.onunçün hızlı ve kombinasyonları iyi olan pacman karşısında ne yapacak merak konusuydu.

    pacman daha önce hızı ve kombinasyonları ile reach mesafesinde avantajlı fakat hızı olmayan rakiplerini perişan etmişti.oscar dela hoya gibi.floyd da hızlı ve durağan olmadığından o kombinasyonları fazla yapamadı.yaptı ama round başına bazen 1 kez bazen hiç.

    ''Maçı yakın çevremde boksla sıkı ilgilenen kişilerle konuştum ve maç sonucunun tam olarak böyle olacağını da söyledim. ''

    sen yakın çevrene söylemişsinde ben buraya maçı yazdım aga.hatta şunu bile yazdım.reach mesafesinden dolayı pacman in floyda yaklaşırken dengesiz olacağını ve bundan dolayı direk yumruklar alacağını.

    hatta şunuda yazdım.amir khan ın floydu pacmandan daha fazla zorlayacağını.basit bir kural var.eğer iki boksörde hızlı ise rakibe ayakları ile yaklaşarak vurmaya çalışan rakibe ayaklarını kullanmayı gerektirmeden vuran boksörden daha dezavantajlıdır.çünkü aynı anda hem ayak hem kol kullanımı zaman kaybı yaratır dengeyi kuramazsın.pacman in bazen düştüğü durum bu.kontrolsüz şekilde yaklaşmak zorunda kaldı rakibe.

    muhammed ali de olduğu yerden adım atmadan rakibe uzanan bir boksördü.hem hızlıydı hem uzanabiliyordu.

    ''Ancak pacman provodnikov çenesine sahip olduğunda onu kimse durduramazdı ve atakları düşman bezdiren cinsten olurdu. O zaman ki karşısına çıkacak adamın vay haline.''

    bu yorumuna katılmıyorum hafız.pacman in çenesi cam çene değil.jmm maçındaki yumruk her boksörü yere sererdi.tam oturmuştu yüze.sergio martinezin paul williams ı ko ladığına çok benzerdir.

    fizikten dolayı yakın dövüşmek zorunda olan boksörler vardır.bu onların tercihi değil.mecbur oldukları bir durum.bu yakın dövüşün kralıdır pacman.pacman ruslan ın çenesinden çok amir khan ın ve floydun fiziğinde olsaydı çok daha farklı olurdu.belki o zamanda pacman olmazdı.buda ayrı birşey.çünkü kimse fizik avantajına rağmen bu avantajı kullanmıyorum demez.bu avantajı kullandığın zamanda tatsız tutsuz karşılaşmalar oluyor.klichko kardeşler mesela.amir khan floydu çok ama çok zorlar diyorum.çünkü fizik avantaşına rağmen oldukça ofansif ve kontraları her zaman yapıyor.onunda tek sorunu maalesef çenesi..peterson a SD ile kaybetmesinden sonra tekniğini çok geliştirdi.ve dany garcia yı çenesi sağlam olaydı çok rahat yenecekti.önde götürüyordu karşılaşması ve rahattı.son devon alexander karşılaşması onun geldiği noktayı gösteriyor.29 mayısta algieri karşılaşması var.harika bir boks karşılaşması olacak.sonra floyda meydan okuyacak.tabi floyd kaçmazsa.

    YanıtlaSil
  21. bu arada aktif boks blog sitesi yok aga.denize yorum yapıyoruz sanki.bir arkadaş yeni açmış .bende yeni gördüm.

    oradan devam edebiliriz.

    YanıtlaSil
  22. Abi yanlış anlama ama söylediklerimi çok alakasız şekilde yansıtıyorsun. Başta floyd ko'cu değil gibi bişeye çektin ben başka bir şey demek isterken. Hadi o yanlış anlaşılma olmuştur herneyse ama Pacmane cam çene diyende olmadı. Pacmanin çenesi sağlamdır fakat bir provodnikov gibi adamın dibine girip 10 yumruk alıp bir tane sallayacak dayanıklılığı yoktur. Provodnikovu biliyorsun sabır taşımıdır başka birşeymi bilemiyorum ama en son ki maçında antrenörü bile söyledi. Çok bekliyorsun bekleme diye. Ben burada ki durumdan bahsettim. Provodnikov çenesine sahip olsa durum farklı olurdu. Hem yapma etme be abi; Önceki yorumunda aynen şunu demiştin ; Floydun alması imkansız pacman kazanır, reach durumundan dolayı biraz zorlanır ama pacman kazanacak dedin. Pacman keşke kazansaydı ama şunu kabul edelim reach falan herşey değil. Adam acaip hızlı çekiliyor ve yarı illegal yarı teknik hareketlerle köşelerden çok iyi kaçıyor. Maç boyunca bunu çok çok iyi yaptı. Adamın reach boyu bence dikkate alınacak en son şeydir. Arada gördün sağlam yumruklar aldı. Hatta bak tekrar izle 6. roundta bayağı sarsıcı bir yumruk alarak hafif sendelere gibi oldu iplere yapıştı. Kimse pek dikkat etmedi o olaya. Bilgehan demirin saçma sapan yorumları ve rahatsız edici ses tonunu göze alarak kanaltürkte izleme gafletinde bulundumda. Üstad yakın çevreme anlattım dedim evet ama yakın çevremi sen bilmez tanımazsın. Bunlar ; Hem boksla hemde kickbox sporunu icra eden kişilerdi, Maçlarıda izleyen takip eden kişilerdi. Buradaki herkesin boksör ya da kickboxcu olup olmadığını bilemezsin. Burda yazman durumu üstün kılmıyor yani. Amir khanın son halini acaip beğenmiştim. Adam cotto gibi ciddi ciddi geliştirmişti kendini. Ama Floyd eğer amir khanın üstüne giderse amir khanı nakavt edebilir ama dikkat ! Eğer giderse ! Fakat adam outsider olduğu için bunu yapmıyor. Onun dışında amir khan belki puandan floydu yenebilir. Bu da amir khanın stili ile ilgili. Adam unconvertional dedikleri yaklaş kombine vur çekil tipi ya da doğal boksörde diyebiliriz. Ama nakavt falan imkansız. Floyd denen adamın en aşılmaz yanı defansıdır bunu tekrar söylüyorum. Danny garcia maçında büyük şanssızlık yaşadı doğru ama biraz daha kontrollü ataklar yapsa bu riski azalacaktı. Hatta uzak mesafeden aparkat savurmak da nesi ? Şu haliyle danny garcia ile rövanş yapsa en azından beraberlik olabilir ama tekrar yenileceğini sanmıyorum. Danny garcianında feci sert yumrukları var bu da inkar edilmemeli. Hatta öyle bir savuruşu varki dikkat edersen beli tam olarak dönüyor, yani vur çekten daha çok komple savuruyor. Bir bakıma dezavantajda olsa çabuk garda giriyor. Abi canı sıkılan boks sporu bloğu açıyor ve 10 gün sonrada kapatıyor yeni bi tane açtım diyor. Artık ben yoruldum yemin ederim. Buranın nesi var ki burdan devam etseydik ne güzel.

    YanıtlaSil
  23. savaş aksu

    ''Floydun alması imkansız pacman kazanır, reach durumundan dolayı biraz zorlanır ama pacman kazanacak dedin.''

    floydu tutmuyorum ama floyd kazanacak demiştim.pacman in kazanmasını istiyordum tabi.floyd un ofans yönü oldukça az ve seyirciler bundan dolayı floyd dan nefret ediyorlar.ki haklılar.

    floyd ko falan yapar demiştin.bende floyd un ko yapacak ne gücü olduğunu ne de niyetini olduğunu söylemiştim.ki karşılaşmada da bunu gördük.

    pacman in kendi kombinasyonlarını yapabilmesi yada fazla sayıda yapabilmesi için rakibin biraz durağan olması gerekiyor.floyd da durağan olmayınca yapamadı doğal olarak.daha yakın neden dövüşmedi deniliyorda rakip mesafeyi devamlı koruyor aga.bide kontralar ve direk yumruklar var işin içinde.

    '' Adamın reach boyu bence dikkate alınacak en son şeydir''

    bence benim izlediğim gördüğüm olay reach mesafesi en son şey değil ilk belirleyici nedendir.tabi hız ve teknikle birlikte.floyd sol direklerle küçük dokunuşlarla maçı kazandı aga.pacman fizik olarak cocuk gibi kaldı yanında.

    ''Floyd denen adamın en aşılmaz yanı defansıdır bunu tekrar söylüyorum''

    bu defans aşılmaz değil.lakin floyd un seçtiği rakiplerin illa bişeyleri eksik.son dönemde.fizik-hız-teknik üçlemesine sahip bir tane rakip ile karşılaşmadı daha.floyd un defansının çok fazla abartıldığını düşünüyorum.erislandy lara weltere düşerse yada amir khan ile karşılaştığında floyd u görmek lazım.

    bence floyd çok fazla abartılıyor.buda amerikalı olmasından ve korunmasından kaynaklı.şişiriyorlar hakemlerde tutuyor.tabi rakipleride iyi seçiyor.

    ''Abi canı sıkılan boks sporu bloğu açıyor ve 10 gün sonrada kapatıyor yeni bi tane açtım diyor. Artık ben yoruldum yemin ederim. Buranın nesi var ki burdan devam etseydik ne güzel.''

    iyide hafız burada floyd-pacman başlığı bile açılmadı.blog aktif değil.başlık dahi açılmıyor bırak yorum falan yapmayı .

    YanıtlaSil
  24. Yani endersson ya ısrarla anlamak istemiyorsun, ya bana şaka yapıyorsun ya da başka bir şey. Sanki hayatımda ilk kez bu isimleri duymuşum ve ilk kez görmüşüm gibi anlatıyorsun bana. Peki abi sen haklı ol bişey demeyeceğim daha. Sadece bir örnek vereceğim ; Tommy morrisonın ray mercerla olan maçına baktığımızda belki ne demek istediğim anlaşılır ama boş abi 3 kez 4 kez yazıyorum yok yok. Anlamamak için ısrar. Sen sildiğin mesajında bir kere floyd alacak falan demedin iyi hatırlıyorum. Ayrıca nakavt riski, talihsizliğe denk gelip nakavt olabilir demek nakavt eden kişinin nakavtçı bir boksör olduğunumu söylemektir ? Yani sen bundan bunu mu anlıyorsun ? Bak o geceki maçta köşeye sıkıştırıp floyda biraz kombine girip çekiliyordu. Neden ? Çünkü bahsettiğim riskin kendide farkındaydı pacmanin. Bu dikkatini marquez maçında gösterseydi başına o talihsiz olay gelmeyecekti. Ben bunu anlatıyorum, sen istediğin yere çek artık. Daha da anlatmayacam abi. Israrla aynı şeyleri yazıp duruyorsun, inadına falan mı yapıyorsun nedir. Sen ve diğer arkadaşlar burada hep aynı şeyleri söylediniz yok rakibini kendi seçiyormuş. Abicim adamın maç yapmadığı sağlam boksör kim kaldı amir khan mı ? E başka ? Bak bakalım adamın skoruna kimlerle maç yapmış. Floydu abartıyorlarmış, kim abartıyor ? Aksine herkes nefret ediyor, ben ne zaman adının geçtiğini görsem direk küfrü kalayı basıyor millet. Beni o bu ırgalamaz kardeşim, ben kendim izler ve kendim değerlendiririm. Nedir bu ısrarla adamı yeteneksiz adletmek. Ya adam ahlaksız açgözlü egoistin teki doğru, dünyada bu kadar açlık sefalet varken milyon üstüne milyon koyma aşkıyla delirmiş durumda. O ringe para için çıkıyor boks yapmak efsane olmak indirmek, tysonun dediği gibi can yakmak için değil. Ayrıca şunu daha evvelde söyledim, yine söylüyorum. Vur kaç yaptığı için sevmiyorlarmış ? Sevmezler tabi boksu bilmeyen adam niye sevsin ki vur kaçcı adamı ? Adam bir maçını bile izlemediği muhammed ali için oooo efsanedir diyor. Muhammed alinin stili ne peki ? Tyson gibi üstüne gidip dalan mı ? Ya onu bunu geçtim bokstan anlayan takip eden adam bile ilk kez defansif boksör görmüş gibi tepki veriyor. Tyson bile bu stilden nefret ediyor ama bu stil var işte , vur kaç ringte dans et uzak dövüş kol boyu mesafene yaslan falan filan. Reach boyu en önemlisi diyorsan tysonı iyice düşün bence. O boy ve o kolla neler yaptı artık herkes gördü. Pacmanin heme hemen her rakibine karşı kolları hep kısa idi tıpkı tyson gibi. Ama yapacağını yaptı. Bana şeyi hatırlattın. Burada martinez cottuyu indirir diye yana yakıla yazan biri vardı.Hatta hafif alay edip aşağılar biçimde yazıyordu. Cottonun alması imkansız falan. Cottonun ne yaptığını gördük. Sonra buraya geldiğinde hani dedim cottu yeniliyordu ? Bu sefer martinezi cam çene ilan etti ! Komik yani. Ki martinez margaritodan başka adama nakavt olmamış bir adam. Margaritoda feci presci bir tip sürekli yumruk atan bi adam. Yani evet cottuyu sevmeyebilirsin ama asılsızca adamı yeteneksiz adletmek arkası boş fikirler falan hoş değil. Floyduda sevmeyebilirsiniz. Bende sevmiyorum ama o defansı görmeyen ya da onda ne var ki diyen adama artık tek lafım yok.

    YanıtlaSil
  25. savaş aksu

    merhaba.floyd sanırım boksu bıraktı.son karşılaşması garip şekilde berto ile oldu.söylediklerim bir bir doğrulanıyor.yani floyd rakip seçiyor aga.bu çok net.

    floyd un kaçtığı 2 rakip oldu.birincisi khan ikincisi erislandy lara. ikisininde ortak özelliği reach mesafelerinin iyi olması ve teknik boksör olmaları.floyd gibi.

    YanıtlaSil
  26. Merhabalar kardeşim, umarım bir önceki mesajımı yanlış anlamamışsındır. Bayağıdır maç izlemiyorum ya, en son matthysse moralimi çok bozdu postol paçozu karşısında, ilk 6-7 raund ne güzel gidiyordu sonra ne oldu bende anlamadım. Birde nakavt olmak nedir ya, nakavt olup kalkmamak vazgeçmek ya? Hele cotto daha beter canımı sıktı. Floyda provodnikov iyi giderdi, ha çok yumruk alırdı ama 2-3 sallasa yeter. Yumrukları çok sert ve demir çeneli bir adam, tek eksiği fazla teknik olamaması ve yavaşlığı. Lara yaramaz, khan daha iyi olurdu ama genelde 2-3 kombine yapıp çekildiği için en fazla beraberlik alabilirdi. Ama kazanması imkansız.

    YanıtlaSil